Canvi De Rodes
Moderador: Airald
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Canvi De Rodes
Tinc que canviar la roda del darrera, i no sé quina ficar-hi ara.
Sempre he portat la Brigeston 020F, que em duraven uns 14000 km, però des de que vaig amb el Jesús els diumenges, no més em duren 10000km (que deu de passar :roll: ). Es gastes molt aviat del mig (ja sé, soc un roda quadrada)
Qué hi ha alguna roda per la pan que tingue un compost més duret del mig?
Gràcies.
;)
Sempre he portat la Brigeston 020F, que em duraven uns 14000 km, però des de que vaig amb el Jesús els diumenges, no més em duren 10000km (que deu de passar :roll: ). Es gastes molt aviat del mig (ja sé, soc un roda quadrada)
Qué hi ha alguna roda per la pan que tingue un compost més duret del mig?
Gràcies.
;)
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Canvi De Rodes
Aixó et passa per anar en mala companya. :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Hi ha el nou Michelin Pilot Road 3, el que porta micro-talls per l'aigua, seria de mal dir si et durarà més o menys, però si puc dir-te que va molt i molt bé.
Pels quilòmetres que dura, aqui al foro n'hi ha uns quants que els porten, jo no controlo el
quilometratge, això no t'ho puc dir... :???:
Pels quilòmetres que dura, aqui al foro n'hi ha uns quants que els porten, jo no controlo el
quilometratge, això no t'ho puc dir... :???:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Joan, jo sempre he posat Michelin Pilot Road 2 i un sol cop el Road 3.
Els dos son bicompost més tou a les vores i dur al mig.
No vaig notar diferencia entre el 2 i el 3, a mi em van anar igual de bé els dos tant en fiabilitat d'aguant com en desgast.
Jo sempre gasto molt els laterals i poc el mig ... si vols a mig gastar la roda ens les podem canviar ;)
No vaig notar diferencia entre el 2 i el 3, a mi em van anar igual de bé els dos tant en fiabilitat d'aguant com en desgast.
Jo sempre gasto molt els laterals i poc el mig ... si vols a mig gastar la roda ens les podem canviar ;)
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Amb l'RT vaig pel vuitè joc de pneumàtics a raó d'una mitjana d'uns 8000 km el joc i una forquilla de 7/9000. Com que ho tinc apuntat poso per on he passat:
Continental Atack
Metzeler Z6 Interatack
Dunlop RoadStar
Metzeler Roadtek
Michelin PR2
Bridgestone BT23 GT
Michelin PR1
Tots m'han anat molt bé (o sóc de bon conformar o sóc mal provador o ambdues coses) només em queixo de la durada. En conseqüència i desde fa dos o tres jocs, faig com amb la llet en el supermercat: Dintre de les marques reconegudes agafo el que està d'oferta en el moment que toca.
Salut !
Continental Atack
Metzeler Z6 Interatack
Dunlop RoadStar
Metzeler Roadtek
Michelin PR2
Bridgestone BT23 GT
Michelin PR1
Tots m'han anat molt bé (o sóc de bon conformar o sóc mal provador o ambdues coses) només em queixo de la durada. En conseqüència i desde fa dos o tres jocs, faig com amb la llet en el supermercat: Dintre de les marques reconegudes agafo el que està d'oferta en el moment que toca.
Salut !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 22, 2012 11:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Em sembla que fas un plantejament incorrecte. Dificil trobar un que t'hi duri tant , parlo del neumàtic no de la companyia.
O sigui que potser hauras de canviar la companyia, o millor, conformar-te amb aquests 10.000km :twisted:
Jo el màxim que recordo que he arribat mai, és a 12.000 km.
O sigui que potser hauras de canviar la companyia, o millor, conformar-te amb aquests 10.000km :twisted:
Jo el màxim que recordo que he arribat mai, és a 12.000 km.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Ja sé que en aquest post no toca... i que s'ha comentat més d'una vegada, però si els mixtes tipus Metzeler Tourance deixen anar (salvant conduccions extremes) una GS al ritme d'una RT i duren més, de l'ordre de 4 o 6.000 km més a unes gomes 100% carretera, hi ha coses que no em quadren. :roll:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="650X" post="200884"]Ja sé que en aquest post no toca... i que s'ha comentat més d'una vegada, però si els mixtes tipus Metzeler Tourance deixen anar (salvant conduccions extremes) una GS al ritme d'una RT i duren més, de l'ordre de 4 o 6.000 km més a unes gomes 100% carretera, hi ha coses que no em quadren. :roll:[/quote]
Bones!!!
S'hauria de veure les reaccions d'una RT o Pan, per exemple, amb uns mixtes... si que pots seguir un bon ritme amb una MaxiTrail, però potser el repartiment de pesos, suspensions, diàmetre de la llanta, etc... fan que no doni les mateixes prestacions el mateix neumàtic en diferent concepte de moto.
En Ramon ens ho podrà dir prou bé... ell ha portat (o porta) uns mixtes a la K75, oi??
Fins aviat!
Bones!!!
S'hauria de veure les reaccions d'una RT o Pan, per exemple, amb uns mixtes... si que pots seguir un bon ritme amb una MaxiTrail, però potser el repartiment de pesos, suspensions, diàmetre de la llanta, etc... fan que no doni les mateixes prestacions el mateix neumàtic en diferent concepte de moto.
En Ramon ens ho podrà dir prou bé... ell ha portat (o porta) uns mixtes a la K75, oi??
Fins aviat!

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Carles" post="200886"][quote user="650X" post="200884"]Ja sé que en aquest post no toca... i que s'ha comentat més d'una vegada, però si els mixtes tipus Metzeler Tourance deixen anar (salvant conduccions extremes) una GS al ritme d'una RT i duren més, de l'ordre de 4 o 6.000 km més a unes gomes 100% carretera, hi ha coses que no em quadren. :roll:[/quote]
Bones!!!
Fins aviat![/quote]Si, si, es evident que hi ha una explicació i segurament llògica, però sempre m'ha encuriosit aquest tema, o potser els compostos de les gomes de carretera estan infra-utilitzats...
Bones!!!
Fins aviat![/quote]Si, si, es evident que hi ha una explicació i segurament llògica, però sempre m'ha encuriosit aquest tema, o potser els compostos de les gomes de carretera estan infra-utilitzats...
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Gràcies a tots per les vostre opinions. Ara canviaré la de darrera, així doncs continuaré amb la BT020, quant canvii davant i darrera, em sembla que provaré les Pilot Road 3 com diu en Trencaferro (el meu mecànic me n'ha parlat força bé)
[quote user="Vendetta" post="200878"]Em sembla que fas un plantejament incorrecte. Dificil trobar un que t'hi duri tant , parlo del neumàtic no de la companyia.
Jo el màxim que recordo que he arribat mai, és a 12.000 km.[/quote]
Em tindré que conformar amb aquest 10.000 km. Ni tant sols m'he plantejat la opció de canviar de companyia
[quote user="Ramon" post="200844"]Joan, jo sempre he posat Michelin Pilot Road 2 i un sol cop el Road 3.
Jo sempre gasto molt els laterals i poc el mig ... si vols a mig gastar la roda ens les podem canviar ;)[/quote]
No sé com ho feu per sortir ja de casa sempre arrosegant gonoll ja ja ja ja ens ficarem d'acord.
[quote user="Vendetta" post="200878"]Em sembla que fas un plantejament incorrecte. Dificil trobar un que t'hi duri tant , parlo del neumàtic no de la companyia.
Jo el màxim que recordo que he arribat mai, és a 12.000 km.[/quote]
Em tindré que conformar amb aquest 10.000 km. Ni tant sols m'he plantejat la opció de canviar de companyia
[quote user="Ramon" post="200844"]Joan, jo sempre he posat Michelin Pilot Road 2 i un sol cop el Road 3.
Jo sempre gasto molt els laterals i poc el mig ... si vols a mig gastar la roda ens les podem canviar ;)[/quote]
No sé com ho feu per sortir ja de casa sempre arrosegant gonoll ja ja ja ja ens ficarem d'acord.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JoanF" post="200917"]Gràcies a tots per les vostre opinions. Ara canviaré la de darrera, així doncs continuaré amb la BT020, quant canvii davant i darrera, em sembla que provaré les Pilot Road 3 com diu en Trencaferro (el meu mecànic me n'ha parlat força bé)
.[/quote]
Els PR3 duren menys que els PR2. ;) Si vols duració fuig des bi-compostos, el gran invent dels fabricants per fer-nos veure que els pneumàtics duren i duren i duren..... I tot i això llegueixo en altres fòrums gent que un PR2 els hi dura 20.000 km. Clar, xiiiino-xaaaaaano.
Jo et recomano pel teu tipus de conducció i moto amb molt de pes i par uns Metzeler Z6 o Z8 o uns Dunlop Sportmax RoadSmart ll.
.[/quote]
Els PR3 duren menys que els PR2. ;) Si vols duració fuig des bi-compostos, el gran invent dels fabricants per fer-nos veure que els pneumàtics duren i duren i duren..... I tot i això llegueixo en altres fòrums gent que un PR2 els hi dura 20.000 km. Clar, xiiiino-xaaaaaano.
Jo et recomano pel teu tipus de conducció i moto amb molt de pes i par uns Metzeler Z6 o Z8 o uns Dunlop Sportmax RoadSmart ll.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Randy-650" post="200924"][quote user="JoanF" post="200917"]Gràcies a tots per les vostre opinions. Ara canviaré la de darrera, així doncs continuaré amb la BT020, quant canvii davant i darrera, em sembla que provaré les Pilot Road 3 com diu en Trencaferro (el meu mecànic me n'ha parlat força bé)
.[/quote]
Els PR3 duren menys que els PR2. ;) Si vols duració fuig des bi-compostos, el gran invent dels fabricants per fer-nos veure que els pneumàtics duren i duren i duren..... [/quote]
El que m'agradaria saber és si els bi-compostos son més durs del mitg que la resta i més tous als costats que la resta, o son iguals del mig i més tous als costats, o ...
A mi els PR2 al darrera em duren entre 6500 i 10000, he portat un sol cop PR3 i em va durar 9300 ;)
Evidentment depen de com agafis les corbes, del gas, ...
Em sembla que els propers seran uns PR (sense cap número al darrera), a veure com van.
.[/quote]
Els PR3 duren menys que els PR2. ;) Si vols duració fuig des bi-compostos, el gran invent dels fabricants per fer-nos veure que els pneumàtics duren i duren i duren..... [/quote]
El que m'agradaria saber és si els bi-compostos son més durs del mitg que la resta i més tous als costats que la resta, o son iguals del mig i més tous als costats, o ...
A mi els PR2 al darrera em duren entre 6500 i 10000, he portat un sol cop PR3 i em va durar 9300 ;)
Evidentment depen de com agafis les corbes, del gas, ...
Em sembla que els propers seran uns PR (sense cap número al darrera), a veure com van.
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Jo fins ara portava els Metzeler Z6 i l'ultima vegada vaig muntar els Z8!!!!! :enfadat
Durada, la mateixa aprox. uns 9.000km. els del darrera i 12.000km. els del davant.
Els Z8 teoricament son més bons que els Z6 ja que porten un tri-compost de goma, la meva opinió millor els Z6.
Els Z8 sensa ser cap expert en pneumàtics i amb conducció tranquila "sensa ajuntar-me amb males companyies" no em donen gens de seguretat, m'han quedat ben plans del mig a diferència dels Z6(deu ser que soc un parat :oops: ).
El proxim joc serà el Pilot Road3 ja que per nosaltres no fabriquen els Tourance.
Ja veurem que passa.
Salud
Durada, la mateixa aprox. uns 9.000km. els del darrera i 12.000km. els del davant.
Els Z8 teoricament son més bons que els Z6 ja que porten un tri-compost de goma, la meva opinió millor els Z6.
Els Z8 sensa ser cap expert en pneumàtics i amb conducció tranquila "sensa ajuntar-me amb males companyies" no em donen gens de seguretat, m'han quedat ben plans del mig a diferència dels Z6(deu ser que soc un parat :oops: ).
El proxim joc serà el Pilot Road3 ja que per nosaltres no fabriquen els Tourance.
Ja veurem que passa.
Salud