Entrada
Autor: Cristina » dj. jul. 19, 2012 8:29 am
[quote user="Sidru" post="207656"]Jaja.... ja estem fent invents..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aquest model no porta cap tapa agafada, a la part contraria de la tanca i tens un parell de xarneres , porta un passador de metall ,amb un punxo petit o tornavís pica pel costat que hi ha el forat més petit i et sortira el passador per l'altre costat, el passador veuràs que porta un estriat que sempre et querada al exterior de la xarnera. Pensa que segurament hauràs de desfer el tros de plàstic de la tanca, aquest si que porta un parells de visos.
En el PDF que tens son els passadors nº9, del primer escandall. Quasi totes les maletes Givi, Shad i Kappa, es poden obrir en menys de 10 segons sense cap clau.....ni força la tanca.
Apa siauuuuuuuuuuuu[/quote]
Eii!! Invents tots els que calguin ;)
Es van confirmant les meves observacions, jo ja me la mirava la tapa... :eyes :eyes per tots costats però suposadament no hi veia una doble tapa... tampoc hi veia els tornillets (gràcies Jesús i Sergi)... Si que m’he fixat amb les frontisses (xarneres) ,Sidru cada dia s’aprenen coses noves, ....i veia que la cosa tenia que anar per aquí, a veure si amb aquesta empenta m’en surto.... Ara falta trobar el moment per fer-ho :mrgreen:
Gràcies trasto!! ;)
PD: Xarneres = mixonets :lol: :lol: