¿algú sap alguna combinació mobil-intercomunicador per sentir la música (els mp3,no el politono) del mobil en un intercomunicador sense fils?¿Se sentirà suficientment be per la meva Harley?¿Es gaire ilegal?
Gràcies
Escoltar música a la moto
Moderador: Airald
- ToniHD
- Presentats
- Entrades: 105
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 4:44 pm
- Ubicació: Lleida
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Tinc una PDA-GPS amb WiFi i BT, poso en marxar la pda, la música el BT i el TTom i ja està tinc musica i instruccions del TTom.
Si vull només música o només GPS.
El midland va prou ve, i em dona força autonomia.
Tenir el WiFi, es cada dia més interessant per conectar-se al radar del temps i a les previsions meteo.
Si vull només música o només GPS.
El midland va prou ve, i em dona força autonomia.
Tenir el WiFi, es cada dia més interessant per conectar-se al radar del temps i a les previsions meteo.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
stromkel ha escrit:Tenir el WiFi, es cada dia més interessant per conectar-se al radar del temps i a les previsions meteo.
Miquel, ja m'ensenyaràs com connectar wl wifi perque no trobo mai cap punt lliure
Quan ens tornem a veure ja portaré la meva PDA `per veure si la tinc ben configurada
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep