A la botiga ( Moto Sprint d´Andorra) me la varen recomanar i fins i tot em varen dir que era millor que la ARMAS.
Vaig dubtar a l´hora de marxar a Nova Zelanda , no tenia clar quina jaqueta agafar, vosaltres sempre em digueu que per marxar de viatge, sempre agafar jaquetes que ja estiguin donades al cos ( sobretot per el tema de les proteccions) .
Recordo que pocs díes abans de marxar a Patagonia i recomanat per en Pasqual, vaig comprar la jaqueta streetguard2 de bmw pocs díes abans de marxar i fins i tot anava a la feina amb la jaqueta perque es donés une miqueta.....
Total que vaig decidir jugar-me-la i vaig anar amb la R-Star cap a les Antípodes catalanes.

A la Illa Sud , més concretament en la costa de Mar de Tasmania vaig trobar un dia de molta pluja i vent... quant dic pluja vull dir pluja desde les 12 del migdía fins a les 5 de la tarda que vaig parar per descansar.
Val a dir que la jaqueta va quedar XOPA XOPA ... molla , molla com un ànec.
I aixó no pot esser... amb la ARMAS malgrat pogui estar tot el dia ploguent , no queda empapada... podríem dir que la pluja li patina i no s´empapa.
La setmana pasada i sota 60 minuts d´intensa pluja també va quedar xopa, molt xopa.
Desde que tinc la ARMAS no em tinc que parar en cas de pluja per posar-me l´equip de pluja....
Si os escric aixó és només a títol informatiu... si les coses van bé, val la pena fer-ho saber i si van malament també perque a ningú se li ocurreixi comprar aquesta jaqueta.
Jo a avui l´he enviat a Dynamic line, distribuidor de Schubert i Rukka.
Desde Moto Sprint ja els han explicat el cas i jo també els he trucat, parlat amb el Gerent i ells s´en ocuparan de fer-la arribar a Finlandia on li faran les oportunes revisions.
Així dons ... ja os sabré dir el que pasa.
Aquest comentari només és per el model de Jaqueta R-Star.