La sort es que ell no es va fer res però la moto va patir alguns desperfectes en el lateral dret, i com que tots son plàstics, ja us podeu imaginar el resultat.
Vaig començar a fer números, i si reparava les peces, amb fibres i reforços, i posteriorment ho portava a pintar a un planxista, la broma no baixava de 250 €, sense que tenir garanties de que quedes bé. O sigui que també vaig buscar peces per internet, fins que vaig trobar una pàgina anglesa http://www.lingshondaparts.com que em venia les peces originals, pintades del color original de la moto, i de preu no massa excessiu, 411 lliures, posades a casa.
O sigui que no mho vaig pensar, demanades i al cap de tres dies ja estaven a casa.
Ens hem posat amb l´Oriol a desmuntar la moto, totalment a cegues, però amb una mica de paciència tot s’aconsegueix, i finalment s´ha desmuntat el carenat sencer, si no no hi ha manera de treure un parell de cargols que queden amagats, canviar peces, i tornar a muntar.
Ja que el dipòsit també s’havia ratllat, amb una mica de poliment i paciència, hem fet desaparèixer gairebé totes les rascades.
Ara només queda la maleta del darrera, que s´ha menjat el plàstic i costarà una mica més.
Apa us poso quatre fotos per veure el procés i com ha quedat