Consulta mecànica
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Consulta mecànica
Avui he anat a donar una petita volta per probar la roda de davant i els dics de fre que vaig canviar el dissabte, i m´he trobat que al fer una frenada bastant forta (anava una mica passat per probar els frens ) he reduit de cop dues marxes i al deixar anar la maneta la moto s´havia parat :shock: :shock: , amb la evident atravessada, despres de fer baixar el que havia pujat de cop :oops: :oops: , he probat que tornes a passar però no ha fallat.
Algú l´hi passat alguna vegada? en sabeu el motiu ? em seria d´ajuda alhora d´anar al mecànic., doncs no ha sigut gaire agradable.
Gracies
Algú l´hi passat alguna vegada? en sabeu el motiu ? em seria d´ajuda alhora d´anar al mecànic., doncs no ha sigut gaire agradable.
Gracies

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Osti, quin susto! Imagino que haura sigut un petit fallo d'ijecció, no? Tenim molt bones màquines però, com totes, de vegades de vegades (els ocells fan cagarades i ens deixen la moto feta un nyap :lol: ), fallen.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
J@N LINCE ha escrit:Sense sé un expert en la materia, crec que pot se degut a la forta reducció.
Es a dir, crec que ha sigut més degut a la conducció, que no a la mecanica de la moto.
P.D: A mi m`ha passat anant a recullir atmetlles.![]()
quan veus una ametlla redueixes de cop ????
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
¡¡¡¡¡NOOOOO!!!!! ¡¡¡¡¡M`HI TIRO DE CAAAAP!!!!!!!stromkel ha escrit:J@N LINCE ha escrit:Sense sé un expert en la materia, crec que pot se degut a la forta reducció.
Es a dir, crec que ha sigut més degut a la conducció, que no a la mecanica de la moto.
P.D: A mi m`ha passat anant a recullir atmetlles.![]()
quan veus una ametlla redueixes de cop ????![]()
:twisted:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Consulta mecànica
PEP1600 ha escrit:Avui he anat a donar una petita volta per probar la roda de davant i els dics de fre que vaig canviar el dissabte, i m´he trobat que al fer una frenada bastant forta (anava una mica passat per probar els frens ) he reduit de cop dues marxes i al deixar anar la maneta la moto s´havia parat :shock: :shock: , amb la evident atravessada, despres de fer baixar el que havia pujat de cop :oops: :oops: , he probat que tornes a passar però no ha fallat.
Gracies
No se que dir-te Pep jo no m'hi he trobat mai. :(
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- sisK1o
- Presentats
- Entrades: 118
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
- Ubicació: barcelona y lleida
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Jo també em decanto per aquesta hipòtesi, encara que no estaria gens malament que dones una ullada a la moto un mecànic de confiança per sortir de dubtes.sisK1o ha escrit:podria ser que arrastres una mica el embrague, dit de un altre manera no desambrague al 100% se ta calat iiiiiiii susto, no arrancat. Molt al limit la deus ve portat. :twisted: :twisted:
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Exacte. Pensava el mateix jo. Sols sol passar en reduccions molt fortes i portant el motor a la zona vermella. Jo amb la Bandy m'hi he trovat ja un parell de cops, però més m'hi trovava amb l'Honda d'enduro.Angel ha escrit:Jo també em decanto per aquesta hipòtesi, encara que no estaria gens malament que dones una ullada a la moto un mecànic de confiança per sortir de dubtes.sisK1o ha escrit:podria ser que arrastres una mica el embrague, dit de un altre manera no desambrague al 100% se ta calat iiiiiiii susto, no arrancat. Molt al limit la deus ve portat. :twisted: :twisted:
Salutacions.
Si no t'ho torna a fer més, penso que no cal anar al mecànic. :roll:

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans