Informe Sharp de seguretat dels cascos
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Informe Sharp de seguretat dels cascos
Aquesta es la classificacio
1. AGV S.4 - 227 euros - 1.350 gr - XXS-XXL - www.agv.com
2. Bell M1 - 164 euros - 1.350 gr - XS-XXL - www.bell-motohelmets.com
3. HJC HQ-1 - 387 euros (más IVA) - 1.364 gr - XS-XL - www.hjc-europe.com
4. Lazer LZ6 - 76 euros - 1.350 gr - XS-XL - www.lazer.be
5. Shark RSR2 - 402 euros - 1.290 gr - XS-XL - www.shark-helmets.com
5. Arai GP5x - 379 euros - 1.300 gr - XS-XXL - www.araihelmet-europe.com
El podeu veure a la seguent web:
http://www.motociclismo.es/Equipamiento ... Fid%3D4879
1. AGV S.4 - 227 euros - 1.350 gr - XXS-XXL - www.agv.com
2. Bell M1 - 164 euros - 1.350 gr - XS-XXL - www.bell-motohelmets.com
3. HJC HQ-1 - 387 euros (más IVA) - 1.364 gr - XS-XL - www.hjc-europe.com
4. Lazer LZ6 - 76 euros - 1.350 gr - XS-XL - www.lazer.be
5. Shark RSR2 - 402 euros - 1.290 gr - XS-XL - www.shark-helmets.com
5. Arai GP5x - 379 euros - 1.300 gr - XS-XXL - www.araihelmet-europe.com
El podeu veure a la seguent web:
http://www.motociclismo.es/Equipamiento ... Fid%3D4879
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
La revista OCU compramaestra tota fan sempre comparatives de tot tipus de productes, desde teles TFT a olives farcides passant per torradores.
Raramente el millor producte és el de més preu, i molt sovint passa que el millor qualificat és dels més barats.
Fa poc comparaven roms, i el més ben qualificat era el Bardinet, a 7 euros l'ampolla que superaba matusalens i conyes d'aquestes que valen 24 i 30 euros...
va com va.
Raramente el millor producte és el de més preu, i molt sovint passa que el millor qualificat és dels més barats.
Fa poc comparaven roms, i el més ben qualificat era el Bardinet, a 7 euros l'ampolla que superaba matusalens i conyes d'aquestes que valen 24 i 30 euros...
va com va.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
El tema del preu....
Les marques a la que tenen una mica de nom s´el fan pagar. Pero aixo no vol dir que les que no tenen nom o "no son de tota la vida" no siguin valides.
El problema es que si no hi haguessin compartatives com aquestes...qui es el guapo que es compra un de barato? JO NO
Les marques a la que tenen una mica de nom s´el fan pagar. Pero aixo no vol dir que les que no tenen nom o "no son de tota la vida" no siguin valides.
El problema es que si no hi haguessin compartatives com aquestes...qui es el guapo que es compra un de barato? JO NO
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
Unes conclusions realment interessants les que en podem treure d’aquestes proves, i una molt bona iniciativa. Ara caldria obligar als fabricants a posar el numero d’estrelles que te cada casc en algun lloc ben visible per a tots els compradors.
Em sorprèn força les baixes velocitats a les que fan les proves:
“Velocidad de impacto: SHARP ha realizado pruebas a las velocidades que marca la normativa UN ECE 22.05 entre 7,5 y 8,4 m/seg (27 y 30 km/h). Aunque han añadido una prueba a 6 m/seg (22 km/h) para analizar el comportamiento del casco en impactos a baja velocidad. Además SHARP recomienda a las autoridades que en sus próximas homologaciones hagan pruebas hasta 9,5 m/seg (34 km/h), con la intención de que los fabricantes hagan cascos todavía más seguros en el futuro.”
Potser les podien fer a una velocitat mes alta, no??
:shock: :shock: :shock:
Unes conclusions realment interessants les que en podem treure d’aquestes proves, i una molt bona iniciativa. Ara caldria obligar als fabricants a posar el numero d’estrelles que te cada casc en algun lloc ben visible per a tots els compradors.
Em sorprèn força les baixes velocitats a les que fan les proves:
“Velocidad de impacto: SHARP ha realizado pruebas a las velocidades que marca la normativa UN ECE 22.05 entre 7,5 y 8,4 m/seg (27 y 30 km/h). Aunque han añadido una prueba a 6 m/seg (22 km/h) para analizar el comportamiento del casco en impactos a baja velocidad. Además SHARP recomienda a las autoridades que en sus próximas homologaciones hagan pruebas hasta 9,5 m/seg (34 km/h), con la intención de que los fabricantes hagan cascos todavía más seguros en el futuro.”
Potser les podien fer a una velocitat mes alta, no??
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Voleu dir que aquesta comparativa no es de casc pera ciclistes, jo aquest mati he adelantat a un que anava a 40 km/h :shock: realment no entenc aquestes comparatives pero bueno es el que hi ha, aqui us deixo un altra comparativa http://www.moto22.com/2008/06/13-revela ... ascos#more com veieu tambe els fan amb la punta del n........as.Albert ha escrit:Holaaaaaa,
Unes conclusions realment interessants les que en podem treure d’aquestes proves, i una molt bona iniciativa. Ara caldria obligar als fabricants a posar el numero d’estrelles que te cada casc en algun lloc ben visible per a tots els compradors.
Em sorprèn força les baixes velocitats a les que fan les proves:
“Velocidad de impacto: SHARP ha realizado pruebas a las velocidades que marca la normativa UN ECE 22.05 entre 7,5 y 8,4 m/seg (27 y 30 km/h). Aunque han añadido una prueba a 6 m/seg (22 km/h) para analizar el comportamiento del casco en impactos a baja velocidad. Además SHARP recomienda a las autoridades que en sus próximas homologaciones hagan pruebas hasta 9,5 m/seg (34 km/h), con la intención de que los fabricantes hagan cascos todavía más seguros en el futuro.”
Potser les podien fer a una velocitat mes alta, no??
:shock: :shock: :shock:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaaa,
Molt curios.
:? :? :?
Tot i que la procedencia es diferenta, fan referencia als mateixos test anglesos, ara be, m'agradaria veure el resultats que comenten fets a alemanya, que segons diuen son de resultats diferents!!!super_coco ha escrit: aqui us deixo un altra comparativa http://www.moto22.com/2008/06/13-revela ... ascos#more com veieu tambe els fan amb la punta del n........as.
Molt curios.
:? :? :?
Sort,