pneumàtics Diablo Rosso
Moderador: Airald
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
pneumàtics Diablo Rosso
Aquest cap de setmana he estrenat els Diablo Rosso a la meva S2R 1000.
Es una goma que transmet força bé la informació de l'asfalt (altres pneumàtics no transmeten res). Són àgils (sense passar-se), s'agafen molt bé i transmeten molta confiança i seguretat.
Falta saber kilometratge, ja aniré informant.
Fins el dia 20!!!
VSSSSSSSSSSS
Es una goma que transmet força bé la informació de l'asfalt (altres pneumàtics no transmeten res). Són àgils (sense passar-se), s'agafen molt bé i transmeten molta confiança i seguretat.
Fins el dia 20!!!
VSSSSSSSSSSS

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: pneumàtics Diablo Rosso
Com vols dir que no transmeten res? :shock:Xurrumeku ha escrit:Aquest cap de setmana he estrenat els Diablo Rosso a la meva S2R 1000.
Fins el dia 20!!!
VSSSSSSSSSSS
Penso que avui en dia els pneumàtics no tenen res a veure amb els Pirelli Mandrake que tots portàvem als nostres motos. Qualsevol pneumàtic modern dóna suficient informació del contacte asfalt-moto. Abans de perdre adherència t'avisen, cosa que abans.....ufffffff...... :oops:
Ja ens explicaràs com els veus aquests Rosso, ok? :D

- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
amb això t'equivoques. Els BT-014 que portava d'origen la moto, el del darrera anava perfecte, però el de devant, no transmet res, se'n va sense avisar (he tingut més d'un ensurt).
Era com si portés una bamba en un peu i una sabata de sola a l'altre (la sabata no transmet cap informació del terra).
Els Diablo Rosso comparats amb anteriors pneumàtics montats, em donen molta més informació i un agarre molt correcte.
Era com si portés una bamba en un peu i una sabata de sola a l'altre (la sabata no transmet cap informació del terra).
Els Diablo Rosso comparats amb anteriors pneumàtics montats, em donen molta més informació i un agarre molt correcte.

- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs jo porto BT-014 al davant (al darrera BT-021) i la veritat és que mai m'ha donat cap ensurt, de moment. Això si, amb 5.000 km ja està a les últimes.Xurrumeku ha escrit:amb això t'equivoques. Els BT-014 que portava d'origen la moto, el del darrera anava perfecte, però el de devant, no transmet res, se'n va sense avisar (he tingut més d'un ensurt).
Una pregunta: que tombes molt als revolts? :shock: Jo com que no tombo gaire..... :oops:
Els propers seràn els Michelin 2CT que ha dit en Jordi. :D