Super Oferta en Neumatics de Motos!!!

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Super Oferta en Neumatics de Motos!!!

Entrada Autor: Ride » dj. jul. 17, 2008 5:29 pm

Doncs ahir vaig anar a Sant Joan de Vilatorrada, a Neumatics Trullàs, a canviar gomes del cotxe i havien penjat una banderola a la façana amb aquest missatge.

No recordava la mida de les meves i no vaig poder demanar el preu per les meves, peró en l'estona que vaig estar per allà varen passar tres motos una derrera l'altre.

ja sabeu qui tingui de canviar gomes us deixo el telf. per poder trucar i demanar preu qui sap...

http://www.morrostrullas.com/situacion2.htm

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 17, 2008 11:02 pm

Merçi per la informació. Segur que algú o altre encara hi va a cambiar-lo. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. jul. 17, 2008 11:06 pm

Pues jo el dimecres vaig demanar un Avon de darrera per la GW.
Fa cuestiò de unes semanes vaig demanar el Avon per devant i sense cap problema.Serios i puntuals.Os ho recomano.La adreça es:
http://www.neumaticosdemoto.es/start.html
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 17, 2008 11:23 pm

Has demanat aquest, geroni?

Imatge

Ojo a l'explicació que donen! :lol:

Construido para tomar las cargas y para manejar los caminos, el veneno tiene un patrón especialmente diseñado de la pisada para mantener ruido bajo.
Tiene gran estabilidad que arrincona, turn-in progresivo y un diseño bajo de la balanceo-resistencia para la vida larga del neumático.
Hay tamaños reforzados para más grande, bicis de la alto-carga y, único a Avon, algunos tamaños tienen la opción de los whitewalls para Harleys.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. jul. 17, 2008 11:34 pm

Randy-650 ha escrit:Has demanat aquest, geroni?

Imatge

Ojo a l'explicació que donen! :lol:

Construido para tomar las cargas y para manejar los caminos, el veneno tiene un patrón especialmente diseñado de la pisada para mantener ruido bajo.
Tiene gran estabilidad que arrincona, turn-in progresivo y un diseño bajo de la balanceo-resistencia para la vida larga del neumático.
Hay tamaños reforzados para más grande, bicis de la alto-carga y, único a Avon, algunos tamaños tienen la opción de los whitewalls para Harleys.
Si,he demanat aquest,pero tranquil,que tinc molt bones referencies d`ells.
Ja veig que el traductor que utilicen,no es el seu fort.
Tornan a les Avon,un amic de Lanzarote,va fer mes de 21000 km .

Aqui us posso el escrit que va posar a Hondatourers:

En efecto, yo las pedí a Alemania y las probé, la verdad es que quedé muy contento con las gomas y si no las he vuelto a utilizar es únicamente porque la compañía me puso mil y un problemas para enviarmelas a Canarias y además me aplicó un sobreprecio por el envío que ya no las hace rentables...

La conducción con estas gomas genial, en mojado una maravilla, atravesé Eslovenia lloviendo como si hubiese comenzado el segundo diluvio y dan una sensación de seguridad impresionante, literalmente se "beben" el agua de la carretera. En cuanto a la duración es lo que más me llamó la atención duran, duran y duran... como las pilas del conejito, lo que ocurre es que al final (con más de 21.000 km!!!! La moto comenzó a tener un bamboleo en la dirección a 80 km/h que me hizo dar mil vueltas y que resultó ser el neumático trasero desgastado, no se cuadra, se gasta la porción de goma que hay tras cada ranura del dibujo formando múltiples "huevos" a cada lado del neumático, pero ya os digo que después de hacer muuuuuuuchos más km que con mis Bridgestone habituales, por ejemplo, y teniendo en cuenta también que hicimos en un mes 13.900 km a tope de carga (mucho más de lo que permite mamá Honda) y rodando a velocidades muy altas.

En definitiva, es un neumático que recomiendo y que volceré a montar el día que no tenga que pedirlos a Canarias
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 17, 2008 11:44 pm

geroni, ja ens explicaràs com va doncs aquest AVON. :wink:

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”