Però és més divertit muntar-s'ho un mateix. ;) Algun dia penjaré el muntatge del meu autocom. Falta que tingui una mica de temps per preparar la crònica. :Pkel ha escrit:Només comentar-vos que la feina del mecànic va costar 4 duros
Toma de corrent, encenedor.
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Miquel, quan quedem per muntar el meu autocom? El compraré quan torni de Gapmiquelpericas ha escrit:Però és més divertit muntar-s'ho un mateix. ;) Algun dia penjaré el muntatge del meu autocom. Falta que tingui una mica de temps per preparar la crònica. :Pkel ha escrit:Només comentar-vos que la feina del mecànic va costar 4 duros
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
unes cuantes consultes, he pensat de posar una toma a la kle, i el lloc es sota el transporti, dins una capsa impermeable, on penso posar el rele, el fusible i la toma, de manera que nomes surti un cable cap a la bateria i andando
us sembla que generara escalfor i hem donara problemes?
pot petar algo pel fet de estar tot junt?
per carregar el movil, la camara de fotos i un mini compresor per inflar el matalas, quin amperatge-kilowatge o el que sigui hauria de tenir el fusible i el rele???
moltes gracies
unes cuantes consultes, he pensat de posar una toma a la kle, i el lloc es sota el transporti, dins una capsa impermeable, on penso posar el rele, el fusible i la toma, de manera que nomes surti un cable cap a la bateria i andando
us sembla que generara escalfor i hem donara problemes?
pot petar algo pel fet de estar tot junt?
per carregar el movil, la camara de fotos i un mini compresor per inflar el matalas, quin amperatge-kilowatge o el que sigui hauria de tenir el fusible i el rele???
moltes gracies