PER QUAN PLOU
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Sembla molt interesant, però a mi sempre em pasaria el mateix: a l'hora de fer-ho servir: l'he oblidat a casaaaaa!!!!
Fa temps vaig tenir uns guants que a la part superior del dit esquerra portava un texit diferent que servia per això precisament, però no ho he tornat a veure mai mes!!
:? :? :?
Sembla molt interesant, però a mi sempre em pasaria el mateix: a l'hora de fer-ho servir: l'he oblidat a casaaaaa!!!!
Fa temps vaig tenir uns guants que a la part superior del dit esquerra portava un texit diferent que servia per això precisament, però no ho he tornat a veure mai mes!!
:? :? :?
Sort,
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
Hauras de menjar cues de pansa.
:roll: :roll: :roll:
Jo estic malament de memoria, però veig que n'hi han que horten encara pitjor!!!!!ARBE ha escrit:Doncs jo pitjor... vaig comprar un sprai 'repelent d'aigua' ... a la Kdd el diua, i no vaig pensar a probarlo, però pitjor encara, el dia abans, el divendres, vaig baixar de Bagà a Rubí, plovent força estona, i tampoc no hi vaig pensar :evil:
Hauras de menjar cues de pansa.
:roll: :roll: :roll:
Sort,
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Ep, no rieu eh ? però abans hi havia un sistema per quan plovia ( i anava força bé ) era agafar una patata crua i tallar-la per la meitat....
després es fregava la pantalla del casc i les gotes relliscaven, quedant la pantalla bastant neta de gotes.... no es conya eh ?
els mes gran potser ho recordaran
els mes gran potser ho recordaran

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta: