El Randy no tardarà en penjar la millor solució per això. El Pin LookRa-mon ha escrit: ... a part del fred se m'entelava molt la pantalla, sabeu algun remei per evitar-ho ?
Pinlock
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: M'apuntu (de moment...)
Holaaaaa,
Sort,
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ho esperaré amb candeletes ;-)Albert ha escrit: El Randy no tardarà en penjar la millor solució per això. El Pin Look
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Orella cuina (oido cocina); :DAlbert ha escrit:Holaaaaa,
El Randy no tardarà en penjar la millor solució per això. El Pin LookRa-mon ha escrit: ... a part del fred se m'entelava molt la pantalla, sabeu algun remei per evitar-ho ?
Tal i com va dir en PEPI600 en aquest fil...
foros/viewtopic.php?t=4736&postdays=0&p ... c&start=20
....els famosos pin-lock van la mar de bé per evitar que la pantalla s'entel.li. 8) Val 18€, i les pots trovar a les botigues de complements de motorista, sobretot si treballen amb el tema de cascs.

- Ra-mon
- Presentats
Això s'enganxa a la pantalla ?Randy-650 ha escrit:Tal i com va dir en PEPI600 en aquest fil...
foros/viewtopic.php?t=4736&postdays=0&p ... c&start=20
....els famosos pin-lock van la mar de bé per evitar que la pantalla s'entel.li. 8) Val 18€, i les pots trovar a les botigues de complements de motorista, sobretot si treballen amb el tema de cascs.
Sembla fàcil, ja m'he l'ensenyareu.
És que he vist uns altres que cal fer un forat i això ja és més empipador.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ramon, això del pin-lock és força complicat, ho pots veure aquí :
foros/viewtopic.php?t=4855
Tingues present que per instal·lar el meu ens van caldrà tirant llarg dos minuts, això si, després ho varem rematar amb un bon dinar :D :D :D
Pensa que cal treure la visera del casc, enganxar el pin-lock i tornar a posar la visera :twisted: :twisted:
Vssssssss
007
PS : Ramon, suposo que ja has vist que tot es conya
foros/viewtopic.php?t=4855
Tingues present que per instal·lar el meu ens van caldrà tirant llarg dos minuts, això si, després ho varem rematar amb un bon dinar :D :D :D
Pensa que cal treure la visera del casc, enganxar el pin-lock i tornar a posar la visera :twisted: :twisted:
Vssssssss
007
PS : Ramon, suposo que ja has vist que tot es conya
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
És que googlejant he trobar això:
http://www.webbikeworld.com/anti-fog-visor/
i això
http://www.cocosweb.info/documents/pinlock.pdf
i s'ha de foradar i tota la pesca.
http://www.webbikeworld.com/anti-fog-visor/
i això
http://www.cocosweb.info/documents/pinlock.pdf
i s'ha de foradar i tota la pesca.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
Avui en dia la majoria de marques ja tenen un visera per el casc amb els dos foradets i les peces per posar-hi el pinlock original de la fabrica, fins i tot Shoei em sembla que està deixant de fer o de importar les que van sense el pinlok.
Aquest que nosaltres hem instal•lat no tenen cap complicació per posar-los. Al ser adhesius fins i tot queden mes hermètics que els originals i poden complir el seu objectiu millor.
Et deixo un link de una botiga que en ven, però n’hi ha d’altres. Malauradament per Tarragona no n’he trobat.
No t’ho pensis, compra’l i notaràs la millora.

Avui en dia la majoria de marques ja tenen un visera per el casc amb els dos foradets i les peces per posar-hi el pinlock original de la fabrica, fins i tot Shoei em sembla que està deixant de fer o de importar les que van sense el pinlok.
Aquest que nosaltres hem instal•lat no tenen cap complicació per posar-los. Al ser adhesius fins i tot queden mes hermètics que els originals i poden complir el seu objectiu millor.
Et deixo un link de una botiga que en ven, però n’hi ha d’altres. Malauradament per Tarragona no n’he trobat.
No t’ho pensis, compra’l i notaràs la millora.
Sort,
- Ra-mon
- Presentats