Liquidacio per tancament
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Liquidacio per tancament
Ho he vist a BMWMOTOS.
Han comprat jaquetes i pantalons per 60€ i cascos per 40€
No se res mes que la direccio :(
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 8&t=h&z=19
Han comprat jaquetes i pantalons per 60€ i cascos per 40€
No se res mes que la direccio :(
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 8&t=h&z=19
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
El titol del post es liquidacio per tancament i afegeixo:i mes que tancaran: el sevei oficial de Honda a Lleida Motor Gas Motos tanca definitivament.
Meins mal que en queda una segona concesió

Meins mal que en queda una segona concesió
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
No ho se,fas dies que no hi vaig,perque quan hi entraves :Disparant :Disparant :Disparant :m`entens? :lol: .
Sols se una cosa que m`han comentat:que pagaven un lloguer de 3000€/mes.¿Que et sembla? :pcenfado :pcenfado
Sols se una cosa que m`han comentat:que pagaven un lloguer de 3000€/mes.¿Que et sembla? :pcenfado :pcenfado
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Doncs molt barat. Si la zona on estan es correcte i els metres quadrats els adients per la seva activitat ( entre 150 i 200 mínim)Geroni ha escrit:Sols se una cosa que m`han comentat:que pagaven un lloguer de 3000€/mes.¿Que et sembla? :pcenfado :pcenfado
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Al meu poble una mer** de local de 50 metres quadrats paga uns 1000€ al mes de lloguer. Si els de MotorGas Lleida pagaven 3.000€ per un local gran, i amb taller, què és això? :shock:James Bond ha escrit:
Doncs molt barat. Si la zona on estan es correcte i els metres quadrats els adients per la seva activitat ( entre 150 i 200 mínim)

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Això de ofertes...........
Al mercat de Granollers hi ha un camió que ven accessoris de cotxe i moto. Si voleu us hi tiraré una foto i quedareu al·lucinats dels preus dels pantalons, jaquetes, casc, guants.... això si, no mireu la qualitat. però de patxoca si que en fan.
També hi han tota mena d'adhesius i frikades vàries.
Jo els hi vaig comprar un sprai auto-brill tamany industrial per abrillantar els plàstics del moto i estava molt bé de preu.
Vssssss
007
Al mercat de Granollers hi ha un camió que ven accessoris de cotxe i moto. Si voleu us hi tiraré una foto i quedareu al·lucinats dels preus dels pantalons, jaquetes, casc, guants.... això si, no mireu la qualitat. però de patxoca si que en fan.
També hi han tota mena d'adhesius i frikades vàries.
Jo els hi vaig comprar un sprai auto-brill tamany industrial per abrillantar els plàstics del moto i estava molt bé de preu.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Geroni ha escrit:El titol del post es liquidacio per tancament i afegeixo:i mes que tancaran: el sevei oficial de Honda a Lleida Motor Gas Motos tanca definitivament.
Meins mal que en queda una segona concesió![]()
![]()
Que passe a Lleida amb el serveis oficials honda, no es la primera vegada que es tanca. :?
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93