El penumàtic del Pacs47

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

El penumàtic del Pacs47

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 13, 2009 12:40 pm

Tal i com ha dit en aquest fil en Pacs, no veig normal que un pneumàtic estigui més que pulit amb 4.500 km's. :shock:

[img][img]http://img25.imageshack.us/img25/940/p1020785m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img142.imageshack.us/img142/1346/p1020776v.jpg[/img][/img]

Encara que sigui un penumàtic super-tou, coneixent com conec al Pacs tal i com porta la moto, NO té perquè durar tan poc. Arribo a pensar que moltes marques fiquen pneumàtics de fa uns anys, i clar, han perdut una mica les seves propietats, i després passa el que passa. :evil:

Ho veieu normal que sols durin 4.500 km's???????????????
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dc. maig 13, 2009 2:31 pm

gens normal :shock:
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. maig 13, 2009 2:51 pm

Doncs no.... pero com passa sempre com demostres que són defectuosos!!!!!!

Ubns de nous i a callar, per cert quina marca són?

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dc. maig 13, 2009 4:08 pm

La data de fabricacio de la roda la tens a un costat. Si no m'ha equivoco primer es la setmana de l'any fabricat i despres l'any. Exem:(1508) :)
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. maig 13, 2009 8:38 pm

Si el pneumàtic és molt tou si que solen durar això, hi ha gent que fins hi tot menys km.

A comprar-ne un de mes dur i que duri mes. :wink:

Salut.
Salut i kilómetres

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. maig 14, 2009 4:20 pm

Siono1000 ha escrit:Si el pneumàtic és molt tou si que solen durar això, hi ha gent que fins hi tot menys km.

A comprar-ne un de mes dur i que duri mes. :wink:

Salut.

+1 tot depend de la maera de conduir/pilotar :roll: :roll: tious de moto, temperatura.....qualitat de la goma....
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. maig 14, 2009 7:04 pm

En Pacs és un tipus tranquil amb un conducció prudent

El que passa és que li agrada molt visitar els tallers francesos els dilluns. He de dir per experiència pròpia amb en Pacs que
el dilluns a França el tallers de motos són tancats
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dj. maig 14, 2009 11:05 pm

Dunlop no o se, però els michelin pilot road, tenen dues versions per el neumàtic del darrera "" Models Trails "" i el resta, la manera de diferenciar-los, es que en la compra els Trails porten una etiqueta, res mes, el neumàtic no posa res "" por lo menys quan o vaig canvia farà un any ""

O se, perquè ami em va toca el rebre, m'aseguraren que era el Trail i em dura a penes 8000km, el trail em dura uns 15000 o mes, i la diferencia en conducció no la vaig nota.

Ara porto la nova versió dels metzeler per trail model exp i estic molt content, sempre e portat aquesta marca per las trail i man donat mol bon resultat, comenta que el model Tourance en la Vara ia gent que no li a funcionat gaire be, e mon tat un mixta pensant en baixa al marroc, perquè diria que Metzeler ya te un 100% asfalt per trail

Opino que el rendiment i deterioro dels neumàtics entren alguns factors importa'ns, estat suspensió, tipo conducció, carga, carreteres i per lo tant es pot opinar però no assegura, crec..

...V...

MadMan
Presentats
Entrades: 49
Membre des de: dg. maig 06, 2007 10:31 pm
Ubicació: BaRCeLoNa
Contacta:

Re: El penumàtic del Pacs47

Entrada Autor: MadMan » dv. maig 15, 2009 1:34 am

Randy-650 ha escrit: Encara que sigui un penumàtic super-tou, coneixent com conec al Pacs tal i com porta la moto, NO té perquè durar tan poc. Arribo a pensar que moltes marques fiquen pneumàtics de fa uns anys, i clar, han perdut una mica les seves propietats, i després passa el que passa. :evil:

Ho veieu normal que sols durin 4.500 km's???????????????
Jo conec a molta gent que els canvía amb menys kilometres, les 'R' es lo que tenen i jo no acostumo a fer moltissims mes, i per les experiencies de molts amics això es lo que acostuma a rodar un pneumatic mig tou, els tous encara poden fer menys kilometres

Però com ja s'ha dit depen molt del pilot, la moto i les rutes que es fan i si es surt d'Espanya on l'asfalt es millor que aquí doncs encara es gasten mes ràpid al igual que si es va a rodar a circuit.

En conec molts que gasten un joc de pneumatics en un dia de visita al circuit i no crec que siguin capaços de fer 4500 kilometres en un dia :shock:

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”