Dubte sobre com s´engrassa la cadena
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Dubte sobre com s´engrassa la cadena
Una moto que no te cavallet central, que nomes te pota de cabra..
Com s´engrasssa la cadena?
Es que nomes s´acudeix una manera. Engrassar, caminar, tornar a engrassar, caminar,...
Hi ha alguna altre manera???
Gracies
Es que nomes s´acudeix una manera. Engrassar, caminar, tornar a engrassar, caminar,...
Gracies
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Re: Dubte Sobre Com S´engrassa La Cadena
Mira aquest video a veure si et serveix
Salut i bones rutes
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Dubte sobre com s´engrassa la cadena
Jo ho feia amb les trail, trial i enduro tot tombant la moto a sobre la pota de cabra, deixant la roda del darrera a l'aire, i demanar a algú de casa que te l'aguantés un minut per poder-la engrassar. Imagina que la meva Montse m'aguantava la Gilera RC-600.... :mrgreen:

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ja ho havia posat fa temps........ "EL PALO"
Abans de descobrir-lo greixava la XT tal com descrius: una empenteta, un pam de cadena... :martell
Ara porto cavallet central, que si no...
"EL PALO"
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php? ... alo+cadena
També venen una mena de gats o suports que fan la mateixa funció que "El palo" però no són tan autèntics
:cerv
Abans de descobrir-lo greixava la XT tal com descrius: una empenteta, un pam de cadena... :martell
Ara porto cavallet central, que si no...
"EL PALO"
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php? ... alo+cadena
També venen una mena de gats o suports que fan la mateixa funció que "El palo" però no són tan autèntics
:cerv
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 04, 2009 12:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Jo abans de tindre la vstrom que te caballet central tenia una XT 600 i em vaig fe un caballet d'aquella que t'ha aixecan el basculant i va de conya i no solen ser molt cars.
http://imagenes.solostocks.com/z2_40194 ... a-moto.jpg
http://imagenes.solostocks.com/z2_40194 ... a-moto.jpg
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="79036"]Una moto que no te cavallet central, que nomes te pota de cabra..
Gracies[/quote]
Bàsicament amb greix
Dit això, amb una mica de traça, pots fer-ho amb el cavallet lateral (si no tens central) bascula la moto endavant i buscant un punt d'equilibri i fes girar la roda del darrera (millor no tenir cap marxa posada) i quan giri posar greix adient en spray, ni massa ni poc, només el just i necessari (i quan la cadena o demani, si pases el dit, es nota perfectament).
Si pots fer-ho amb dos persones és molt més fàcil. La persona que aguanta la moto no ha de fer força, només mantenir l'equilibri de la moto.
Gracies[/quote]
Bàsicament amb greix
Dit això, amb una mica de traça, pots fer-ho amb el cavallet lateral (si no tens central) bascula la moto endavant i buscant un punt d'equilibri i fes girar la roda del darrera (millor no tenir cap marxa posada) i quan giri posar greix adient en spray, ni massa ni poc, només el just i necessari (i quan la cadena o demani, si pases el dit, es nota perfectament).
Si pots fer-ho amb dos persones és molt més fàcil. La persona que aguanta la moto no ha de fer força, només mantenir l'equilibri de la moto.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo quant hi trec el caballet central faig servir "el palo".
Com diu l'Storm és mes autentic. :D
El meu el vaig "fabricar" amb el pal metalic d'una sombrilla de platja vella, el vaig tallar a la mida i uns topes de goma. "Manitas que tiene uno". :D
Salut.
Com diu l'Storm és mes autentic. :D
El meu el vaig "fabricar" amb el pal metalic d'una sombrilla de platja vella, el vaig tallar a la mida i uns topes de goma. "Manitas que tiene uno". :D
Salut.
Salut i kilómetres
-
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dl. abr. 27, 2009 2:38 am
- Ubicació: Girona
Segons diu el meu mecànic, cal posar el greix, oli , tefló o el que sigui al vespre quan deixes la moto, i no pas abans de sortir.
Explicació: axis te temps de anar-se filtrant per a tot arreu, en canvi si surts de seguida fas una mena de spray que llença l'oli cap en fora per la força centrifuga! :martell
Santa
Explicació: axis te temps de anar-se filtrant per a tot arreu, en canvi si surts de seguida fas una mena de spray que llença l'oli cap en fora per la força centrifuga! :martell
Santa
Dirty Old Men Need Love too
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Jo crec que el fet de engrescar-la mouen el canell sense haver de fer tota aquesta parafernàlia per aixecar-la en tot cas moure-la una mica per engrescar-la millor es exactament el mateix.
Aconsellable 100% al fet de fer-ho al deixar-la al garatge i no al.......
Aconsellable 100% al fet de fer-ho al deixar-la al garatge i no al.......
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo sempre ho he fet movent la moto endavant i endarrera. Apart de la necessitat de donar-li temps al greix a que es filtri dins la cadena, també es convenient fer-ho en arribar d'una sortida perquè la cadena està calenta i afavoreix el filtrat.