instal·lar Midland BT en un Schubert C2
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
instal·lar Midland BT en un Schubert C2
vaig trobar això, no sé si ho coneixeu o no, està molt currat i és moooolt interessant, eespecialment per a mí que tinc el Midland BT i el Schubert C2 :lol:
http://www.clubvstrom.es/viewtopic.php? ... xt#p197017
http://www.clubvstrom.es/viewtopic.php? ... xt#p197017
-----------
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- ARBE
- Presentats
bé, només dirvos que a la ruta de la cargolada vaig fer un bon test de l'invent, i tot i no dur copilot i no mantenir conversa amb el Midland BT, si que us puc dir que els altaveus encastats al rebaix del schubert no es noten en cap moment a les orelles, no molesten; és més, de tornada em vaig posar els auriculars, que em feia por que potser en duur els altaveus de midland faria que s'em clavessin els auriculars del mp3 i res de res, per tant, un 10 pel tuning tant currat de l'amic de les Deuville !
Si algú necessita ajuda per fer el brico que m'ho digui (tot és negociable :lol: )
Si algú necessita ajuda per fer el brico que m'ho digui (tot és negociable :lol: )
-----------
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
No ho diguis gaire fort, si no me'n surt'ho ja t'avisaré...de les Moritz ja me'n encarrego jo :lol: :lol:ARBE ha escrit:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- ARBE
- Presentats
veig que tens les aptituds negociadores requerides... ja saps, quan vulgos.
x cert, he clickat al teu blog, he vist la relació de cançons, en veure 'que tinguem sort' he pensat: li enviaràs la versió que tens en directe (amb el guerra)i es quedarà a quadres... i és just la que tu ja tens, a mí em xala d'allò més, molts cops a la nit passejant el gos pel bosc a la llum de la lluna l'escolto.
Amb el teu permís: http://www.goear.com/listen/d12a429/-QU ... luis-Llach brutal !
x cert, he clickat al teu blog, he vist la relació de cançons, en veure 'que tinguem sort' he pensat: li enviaràs la versió que tens en directe (amb el guerra)i es quedarà a quadres... i és just la que tu ja tens, a mí em xala d'allò més, molts cops a la nit passejant el gos pel bosc a la llum de la lluna l'escolto.
Amb el teu permís: http://www.goear.com/listen/d12a429/-QU ... luis-Llach brutal !
-----------
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
doncs seguint el tema del casc i el midlan, jo vaig instalar el midlan en un multitech. el tema dels auriculars sense mes problema, el que si vaig fer diferen va ser que vaig instalar el micro en el frontal del casc. Ho vaig fer perque , m'havia de posar el micro,del midland, a la boca per poder tancar el casc. Ara que tinc temps li fare 4 fotos
:cerv
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
Sergi3 ha escrit:doncs seguint el tema del casc i el midlan, jo vaig instalar el midlan en un multitech. el tema dels auriculars sense mes problema, el que si vaig fer diferen va ser que vaig instalar el micro en el frontal del casc. Ho vaig fer perque , m'havia de posar el micro,del midland, a la boca per poder tancar el casc. Ara que tinc temps li fare 4 fotos
això seria un gran què ! el micro la veritat que emprenya tota l'estona per tancar la calota i sempre l'has d'estar movent amunt i avall... i el schubert té els foradets fets per allotjarlo... m'ho hauré de plantejar.
X cert, no us he dit que el passar l'auricular per dins del canal de roba pot ser una mica emprenyador, vol estona, jo el segon altaveu vaig optar per desoldar el cable per passarlo còmodament (una brida de nylon mateix us pot fer de sirga) i després resoldarlo.
Jordi: t'estàs ben "enmarronant", eh ? (ho dic per la vessant off-road)
-----------
- Sergi3
- Presentats
Haveure si m'explico be
El material que he fet servir es:
-cable pla de telefon(el tipic, que te els conectors"
-pasamurs de goma(pel foradet al interior de la mentonera)
-tub termoretractil)
El primer es desmuntar el midland, es molt senzill. Només té dos cargols

Un cop traiem els cargols la tapa on esta el nom surt sola.

Traiem la plaqueta, el que vaig fer es amb el soldador treure els cables del micro.

Ara toca desmuntar el micròfon. D’aquí no tinc fotos, però no es gaire complicat. Primer vaig desmuntar per la part del micròfon, be vaig tallar una peça de plàstic, per poder treure el cable de l’espiral metàl•lica. Vaig tallar l’espiral ja que només en necessitava un tros per passar el cable a la part de dins de la mentonera. El cable que vaig fer servir es un cable pla de telèfon, ja que el ca bles que ponten dins son no gaire mes grans que el que porta el micro.
Ara em de mirar per on passarem el cable des de la mentonera al casc, jo l’he passat per la part de baix de la mentonera i per la
Tot el cable el vaig "protegir" amb tub termo retractil, aixi es veu tot igual i soposo que alguna cosa mes protegira. Us deixo la resta de fotos que he fet

He desmontat la mentonera perque veieu per on pasa el cable. Amb el soldador vaig fer un foradet al porexpan i al plastic interior de la mentonera i en aquest foradet vaig posar el pasamurs, que el podeu trobar a qualsevol botiga d'electronica, es una peça de goma.
Espero que us serveixi
El material que he fet servir es:
-cable pla de telefon(el tipic, que te els conectors"
-pasamurs de goma(pel foradet al interior de la mentonera)
-tub termoretractil)
El primer es desmuntar el midland, es molt senzill. Només té dos cargols
Un cop traiem els cargols la tapa on esta el nom surt sola.
Traiem la plaqueta, el que vaig fer es amb el soldador treure els cables del micro.
Ara toca desmuntar el micròfon. D’aquí no tinc fotos, però no es gaire complicat. Primer vaig desmuntar per la part del micròfon, be vaig tallar una peça de plàstic, per poder treure el cable de l’espiral metàl•lica. Vaig tallar l’espiral ja que només en necessitava un tros per passar el cable a la part de dins de la mentonera. El cable que vaig fer servir es un cable pla de telèfon, ja que el ca bles que ponten dins son no gaire mes grans que el que porta el micro.
Ara em de mirar per on passarem el cable des de la mentonera al casc, jo l’he passat per la part de baix de la mentonera i per la
Tot el cable el vaig "protegir" amb tub termo retractil, aixi es veu tot igual i soposo que alguna cosa mes protegira. Us deixo la resta de fotos que he fet
He desmontat la mentonera perque veieu per on pasa el cable. Amb el soldador vaig fer un foradet al porexpan i al plastic interior de la mentonera i en aquest foradet vaig posar el pasamurs, que el podeu trobar a qualsevol botiga d'electronica, es una peça de goma.
Espero que us serveixi
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Itaca
- Presentats
Ostres Sergi com t'ho has currat...espero tenir aviat el MIdland per provar-ho, si no me'n surt'ho ja quedarem :lol: :lol:
Entre tu i l'Arbe em sortirà cara la cosa
:cerv :cerv
Entre tu i l'Arbe em sortirà cara la cosa
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Sergi3
- Presentats
Albert, nomes queda un trocet, que queda en el lateral i no molesta

Estic pensant amb alguna pesa tipus la que es monta als topcase per la llum de fre, que sigui per contacte, pero com que hi ha poc espai ha de ser una peça petita, i de moment no l'he trobada. ara quan la trobi ho trobare, ja que si que es veritat que molt maco el cable no queda
Estic pensant amb alguna pesa tipus la que es monta als topcase per la llum de fre, que sigui per contacte, pero com que hi ha poc espai ha de ser una peça petita, i de moment no l'he trobada. ara quan la trobi ho trobare, ja que si que es veritat que molt maco el cable no queda
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Apreciat Sergi3 (apreciat amic, company, íntim cooperativista, mestre, lider, heroi, .... posa el que vulgui més, de fet vull demanar-te un favor) 8)
Veient que dominis això del Shubert2 i dels midland i que jo sóc u afortunat posseïdor d'ambdós (des de ahir).
La Sandra té un Shubert3, sempre hi han classes i categories i capitals :evil:
Com deia, tot veient que tu domines i tens temps i jo, ni una cosa ni l'altre, et proposo que em muntis el midland al shubert2
ho necessito pel divendres, de fet pel dijous al vespre, ara sóc encara a Andorra; si vols et convido un dies a casa i així canvies d'aires que potser ja et fa falta
Bromes a banda, és una pena que no hi hagi temps .... :oops: , miraré de fer-ho tot sol, tot i que em sap greu destrossar de bell nou el casc :oops:
Veient que dominis això del Shubert2 i dels midland i que jo sóc u afortunat posseïdor d'ambdós (des de ahir).
La Sandra té un Shubert3, sempre hi han classes i categories i capitals :evil:
Com deia, tot veient que tu domines i tens temps i jo, ni una cosa ni l'altre, et proposo que em muntis el midland al shubert2
ho necessito pel divendres, de fet pel dijous al vespre, ara sóc encara a Andorra; si vols et convido un dies a casa i així canvies d'aires que potser ja et fa falta
Bromes a banda, és una pena que no hi hagi temps .... :oops: , miraré de fer-ho tot sol, tot i que em sap greu destrossar de bell nou el casc :oops:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sergi3
- Presentats
- Itaca
- Presentats
Per l'instal.lació de l'auricular i el soport de moment ja no em farà falta ajuda, ara pel micro ja en parlarem, em sembla que aixó serà una mica més complicat. Jo de moment no trec les cerveses de la nevera.... :cervNo ho diguis gaire fort, si no me'n surt'ho ja t'avisaré...de les Moritz ja me'n encarrego jo :lol: :lol:ARBE ha escrit:
He montat l'auricular tal com explica el company de l'V Strom, ara bé el suport, després de provar de fer una peça metal.lica em semblava que no quedava gaire ben aguantat i no ho acabava de veure clar, o sigui que vaig optar per montar l'original amb un gruix de goma que fa que quedi perfectament col.locat.
Aquí teniu unes imatges il.lustratives

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- ARBE
- Presentats
Re: Instal·lar Midland BT En Un Schubert C2
Jo vaig probar primer l'opció de tallar la part superior de la peça que s'insereix per dins el casc, i llavors encaixa perfecte, pèeeeero... queda tot plegat un parell de cm massa endavant i emprenya la maniobra d'obrir i tancar... per això vaig fer l'opció Vstrom..
-----------