Alforges I Tub D'escapament

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Pafontí
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
Ubicació: Valls i Capafonts

Alforges I Tub D'escapament

Entrada Autor: Pafontí » dt. juny 02, 2009 11:20 am

Bones,

M'estic mirant unes alforges per posar a la KLE, però la KLE te el tub d'escapament molt amunt, i les alforges tocarien al tub, i em fa por que es puguin cremar.

No se si algú li a pasat el mateix que a mi i ho ha pogut solucionar i com ho ha fet? Hi ha gent que es posa com un suport perque l'alforja no toqui al tub, però jo em decantaria per forrar la part interior de l'alforja ( la part que toca al tub) amb algun material perquè no es cremi, però la qüestió es que no ser amb quin material ho podria fer.

Gràcies per avansat.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Alforges I Tub D'escapament

Entrada Autor: Storm » dt. juny 02, 2009 11:47 am

Les Bagster tenen com a opció un protector anticalòric (té color d'alumini) que s'enganxa a l'alforja, em sembla que amb velcro. Suposo que deu servir per a qualsevol mena d'alforja.
Salut!

Pafontí
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
Ubicació: Valls i Capafonts

Entrada Autor: Pafontí » dc. juny 03, 2009 7:14 pm

Moltes gràcies Storm, però jo el que vull dir es el mateix però fet cassolà, però sino ja tinc una solució. Gràcies

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. juny 16, 2009 11:17 pm

[quote user="Pafontí" post="79006"]Moltes gràcies Storm, però jo el que vull dir es el mateix però fet cassolà, però sino ja tinc una solució. Gràcies[/quote]

Podries fer com una mena de soport metalic, que impedis que toquessin el tub????

De totes maneres, si la solucio que tens es un altre, comparteixla i així li pot servir a un altre. :cerv
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”