Gràcies.
On Comprar Equipament A Andorra
Moderador: Airald
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
On Comprar Equipament A Andorra
Sóc pesadet amb la meva sortida a Andorra, eh? :oops: Bé, he obert aquest fil per si algú em pot aconsellar algún establiment a Andorra on comprar uns guants, botes i pantalons.
Gràcies.
Gràcies.
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: On Comprar Equipament A Andorra
A mi el tracta m'agrada molt a moto sprint, però això has de mirar que t'agradin les marqjues i que tinguin talles i gustos teus.
Això es arriba alla i com totes son a l'entrada dones un tomb a totes i llavors tornes a la que més t'interessi.
Això es arriba alla i com totes son a l'entrada dones un tomb a totes i llavors tornes a la que més t'interessi.

- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
motocard o automoto racing
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Sagal" post="79207"]A mi el tracta m'agrada molt a moto sprint, però això has de mirar que t'agradin les marqjues i que tinguin talles i gustos teus.
Això es arriba alla i com totes son a l'entrada dones un tomb a totes i llavors tornes a la que més t'interessi.[/quote]
No se que em pasa Santi però estic d´acord amb tu :kiss ,ultimament he anat al moto-sprint i la veritat
és que molt be,de totes formes busca,compara i si trobes algo millor...
Això es arriba alla i com totes son a l'entrada dones un tomb a totes i llavors tornes a la que més t'interessi.[/quote]
No se que em pasa Santi però estic d´acord amb tu :kiss ,ultimament he anat al moto-sprint i la veritat
és que molt be,de totes formes busca,compara i si trobes algo millor...
Que gran aquest de Bilbao

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo compro sempre a Motocard o a Daytona 2000 al Pas de la Casa.
Vssssss
007
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Jo sempre i vaig a motocard.
vsssssssssssssssssssssssssssssssssssss. :cerv
vsssssssssssssssssssssssssssssssssssss. :cerv
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Jo per carretera vaig a Motocard i per el que vaig mes es per of road que hi a Marti Motos i a l’entrada amb una gran esplanada de parking hi ha el representant de Gas Gas que ho te tot de fora carretera.
T'ho exposo d’aquesta manera perquè degut a la moto que tens, que va ser la meva primera moto grossa, per anar-hi jo feia servir al mateix material que amb les altres motos.
T'ho exposo d’aquesta manera perquè degut a la moto que tens, que va ser la meva primera moto grossa, per anar-hi jo feia servir al mateix material que amb les altres motos.
- Edu74
- Presentats
- Contacta:
Bones, volia agrair-vos les vostres opinions i consells.
En prenc nota de tot!!! :ban
En prenc nota de tot!!! :ban
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo no vaig mai a Motocard. Mal servei :( i no tenen tant bons preus
Si continues mes endavant trobaras un carrer amb moltes botigues juntes. Pero on realment esta be de qualitat/preu i servei es al pas de la casa.
ALla hi ha molta roba i equipament frances a bon preu i de molta calitat.
Si continues mes endavant trobaras un carrer amb moltes botigues juntes. Pero on realment esta be de qualitat/preu i servei es al pas de la casa.
ALla hi ha molta roba i equipament frances a bon preu i de molta calitat.
Ex ...moltes coses
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="79567"]Jo no vaig mai a Motocard. Mal servei :( i no tenen tant bons preus
ALla hi ha molta roba i equipament frances a bon preu i de molta calitat.[/quote]
Estic amb l'steelman, sempre al servei del "jefes", com cal i té que ser; i a més en aquest cas té raó
La següente botiga després de motocard també és bona
ALla hi ha molta roba i equipament frances a bon preu i de molta calitat.[/quote]
Estic amb l'steelman, sempre al servei del "jefes", com cal i té que ser; i a més en aquest cas té raó
La següente botiga després de motocard també és bona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Kel" post="79593"][quote user="Steelman" post="79567"]Jo no vaig mai a Motocard. Mal servei :( i no tenen tant bons preus
La següente botiga després de motocard també és bona[/quote]
[quote user="James Bond" post="79257"]Jo compro sempre a Motocard o a Daytona 2000 al Pas de la Casa.
Vssssss
007[/quote]
Coincidim amb el Pas de la Casa. Crec que no es perd res donant un cop d'ull allà.
Vssssss
007
La següente botiga després de motocard també és bona[/quote]
[quote user="James Bond" post="79257"]Jo compro sempre a Motocard o a Daytona 2000 al Pas de la Casa.
Vssssss
007[/quote]
Coincidim amb el Pas de la Casa. Crec que no es perd res donant un cop d'ull allà.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
-
- Presentats
- Entrades: 6
- Membre des de: dc. maig 06, 2009 12:23 pm
- Ubicació: Banyoles
Andorra per el meu gust ja no es el que era... He trovat una botigueta a Figueres, que crec que tenen uns preus força normals i el tracte personal molt bo.
- Edu74
- Presentats
- Contacta:
Home, ja ho se. Anem mes per la excursio en si que pel preu. Pero per si de cas la proxima vegada que necessiti quelcom ja et demanare que em diguis on es aquesta botigueta. Gracies. :cerv
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
[quote user="Steelman" post="79567"]Jo no vaig mai a Motocard. Mal servei :( i no tenen tant bons preus
Totalment d'acord amb tu, i ja som uns quants.
No se que els passa als de Motocard :eyes , pero bueno, ja s'ho faran.
En cambi a AMR, m'es amunt de Motocard, quant arribes a Andorra ciutat, un tracte molt bo, i una qualitat-preu, molt bona.
Al pas de la casa, no hi he anat a mirar equipacio, la propera vegada ho fare, gracies al teu consell.
Totalment d'acord amb tu, i ja som uns quants.
No se que els passa als de Motocard :eyes , pero bueno, ja s'ho faran.
En cambi a AMR, m'es amunt de Motocard, quant arribes a Andorra ciutat, un tracte molt bo, i una qualitat-preu, molt bona.
Al pas de la casa, no hi he anat a mirar equipacio, la propera vegada ho fare, gracies al teu consell.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Si l´excusa és la volteta estic d´acord jo m´hi apunto,però
hi ha que mirar molt bé.Estic d´acord en que ja no es el que era
jo vaig trobar les alforjes mes barates al motostock de Manresa que
a Andorra.Abans també valia la pena el tema pneumàtics i ara...
a Andorra.Abans també valia la pena el tema pneumàtics i ara...
Que gran aquest de Bilbao

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Oscar" post="80198"]Si l´excusa és la volteta estic d´acord jo m´hi apunto,però
a Andorra.Abans també valia la pena el tema pneumàtics i ara...[/quote]
Els cascs Schuberth estan molt més bé de preu al Motostock que a Motocard, això m'han dit, sí.
I en quant al tema de pneumàtics, en conec a dos que els van canviar a Andorra i a la aduana els esperaven per fer-los pagar l'IVA.... :enfadat
a Andorra.Abans també valia la pena el tema pneumàtics i ara...[/quote]
Els cascs Schuberth estan molt més bé de preu al Motostock que a Motocard, això m'han dit, sí.
I en quant al tema de pneumàtics, en conec a dos que els van canviar a Andorra i a la aduana els esperaven per fer-los pagar l'IVA.... :enfadat