C2 vs Autocom: 1-0
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
C2 vs Autocom: 1-0
Bones!
Aprofitant la meva escapadeta a Andorra, m'he comprat un C2 (el C3 està prohibitiu). Ara estava intentant traslladar l'Autocom del meu Nolan al C2 i, ara per ara, el C2 es resisteix. Algú ho ha instalat? Necessito un cop de ma! :)
Gràcieeeeeees!!!!
Aprofitant la meva escapadeta a Andorra, m'he comprat un C2 (el C3 està prohibitiu). Ara estava intentant traslladar l'Autocom del meu Nolan al C2 i, ara per ara, el C2 es resisteix. Algú ho ha instalat? Necessito un cop de ma! :)
Gràcieeeeeees!!!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: C2 Vs Autocom: 1-0
Jo tinc el c3 però tampoc me'n vaig sortir, així que el vaig enviar a un membre de H.T.C. A Pamplona, i gràcies a ell que m'ho va solventar.
:mestre
:mestre
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Jo amb això no tinc cap problema, perque no tinc ni idea del que és un C2, un C3 (Citröens imagino que no), un Autocom o l'H.T.C. La ignorància ja les té aquestes coses... :roll:
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
BMW G 650 GS :lol:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
L'únic que se n'ha sortit i amb molta paciència (crec que la va esgotar) i amb molt de temps és en Pep1600 (a partir d'avui suposo que 1.300 :twisted: )
Jo he tingut que enviar-lo sempre e en Miguel de Pamplona. I es que instal·lar-lo al C-2 costa un colló.
Vssssss
007
Jo he tingut que enviar-lo sempre e en Miguel de Pamplona. I es que instal·lar-lo al C-2 costa un colló.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Re: C2 vs Autocom: 1-0
El que he trobat jo per a muntar-ho és aquest enllaç: http://www.autocom.co.uk/pdf/Schuberth_C2_Fitting.pdf
També he trobat un post de Micokest al fòrum d'HTC que diu el següent:
També he trobat un post de Micokest al fòrum d'HTC que diu el següent:
Ja us diré si me'n surto i intentaré penjar-vos unes fotos. :)puedes instalar unos altavoces y microfono Autocom en tus cascos Schubert C2, hay un adaptador especifico para conectar en las GW 1800 y 1500, además de ser más discreto (el microfono) es más comodo ya que puedes abrir y cerrar el casco con el micro.
en los cascos Schubert C2 puedes instalar los altavoces de Autocom, la instalación "bien hecha" es un poco laboriosa, necesitas desmontar las almohadillas laterales del casco, para ello necesitas dos destornilladores Worth especiales que puedes comprar en cualquier ferreteria surtida, una vez desmontados las almohadillas tienes que levantar el tapizado, es algo laborioso pero no imposible, una vez levantado tienes dos agujeros para empotrar los altavoces, pero como los agujeros son muy pequeños debes hacerlos mas grandes recortando el porexpan, te recomiendo que uses un soldador de estaño para quemar el porexpan.
despues de colocar los altavoces tienes que colocar la varilla del micro y ajustarla a la medida de la boca.
todo esto te puede llevar una hora por casco, la otra forma de hacerlo es que me envias los cascos por mensajeria, te los instalo y te los devuelvo, (todo esto sin coste ninguno )
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
Si és el que en Ramón i jo et diem cap a Pamplona, que el Miguel en te la ma trencada.
:form :form
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 12, 2009 8:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanF
- Presentats
[quote user="Edu74" post="79780"]Jo amb això no tinc cap problema, perque no tinc ni idea del que és un C2, un C3 (Citröens imagino que no), un Autocom o l'H.T.C. La ignorància ja les té aquestes coses... :roll:[/quote]
Ningú no neix ensenyat, creu-me se parlo per experiència amb això de la moto.
C2-C3 son dos models de casc de la casa Schubert.
Autocom és un sistema de comunicació per motos, per parlar amb la parenta ho parent que avui en dia ja no se sap el que et pots trobar. També pots conectar mp3 GPS i mòbil, ah!! i també un walki per parlar amb els companys de ruta que també portin aquest sistema.
H.T.C. Son els companys d'un altre fòrum Honda Tourers Club.
Espero que t'agi aclarit alguna cosa.
Ningú no neix ensenyat, creu-me se parlo per experiència amb això de la moto.
C2-C3 son dos models de casc de la casa Schubert.
Autocom és un sistema de comunicació per motos, per parlar amb la parenta ho parent que avui en dia ja no se sap el que et pots trobar. També pots conectar mp3 GPS i mòbil, ah!! i també un walki per parlar amb els companys de ruta que també portin aquest sistema.
H.T.C. Son els companys d'un altre fòrum Honda Tourers Club.
Espero que t'agi aclarit alguna cosa.
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
[quote user="JoanF" post="79862"]Si és el que en Ramón i jo et diem cap a Pamplona, que el Miguel en te la ma trencada.
:form :form[/quote]
Com tu bé has dit, ningú neix ensenyat. Intentaré aprendre'n amb el meu casc ;)
:form :form[/quote]
Com tu bé has dit, ningú neix ensenyat. Intentaré aprendre'n amb el meu casc ;)
Album de fotos
Album de fotos
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Com bé diu en James Bond, es necessita molta paciencia però es pot fer bé. Jo vaig seguir un tutorial que vaig trobar a un foro de BMW, sobre tot pel tema del desmuntatge, i per la col.locació dels altaveusper sota del folrat interior del casc. Si ho hagués de tornar a fer hauria de començar de zero, gairebé no m´enrecordo.

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
[quote user="PEPI600" post="79910"]Com bé diu en James Bond, es necessita molta paciencia però es pot fer bé. Jo vaig seguir un tutorial que vaig trobar a un foro de BMW, sobre tot pel tema del desmuntatge, i per la col.locació dels altaveusper sota del folrat interior del casc. Si ho hagués de tornar a fer hauria de començar de zero, gairebé no m´enrecordo.[/quote]
I no tindràs pas aquest tutorial a ma? M'aniria moooolt be! :)
I no tindràs pas aquest tutorial a ma? M'aniria moooolt be! :)
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Ja tinc muntat el meu autocom al C2!!! :) Gràcies a les indicacions que em va passar un bon company d'Honta Tourers (muchas gracias Miguel!), l'he pogut muntar tot solet. :) M'han quedat els altaveus un xic endarrerits i ho haurè de rectificar, però ja és un casc que tingui dominat. :D. Val a dir que està realment ben fet, i això fa que costi més de treballar-hi, ja que tot encaixa mooolt be.
1 quita los dos tornillos work negros que hay a cada lado
2 saca las dos piezas laterales, no puedes sacarlas del todo por que esta la correa de la barbilla.
3 para quitar las correas, quita la cinta que vien desde la parte de atras del casco, rodea la cincha principal.
4 ahora ya tienes las piezas sueltas, quita la tela con cuidado como va pegada con cinta adhesiva de doble cara la parte de la espuma se rompera, es inevitable, pero la tela sigue ahi.
5 cuando consigas soltar la tela, no es necesario despegar todo (solo la mitad) retiras los trozos de cinta adhesiva
6 coloca el altavoz encima de la zona marcada en el porexpan, verás que el altavoz es mayor, coloca el extremo del altavoz coincidiendo en la parte más cercana a la barbilla, marca con un lapiz el contorno del altavoz y retiralo.
7 con un soldador de estaño, un cutter, o una cucharilla calentada al rojo, manipula el porex hasta que consigas encajar el altavoz, es el secreto para llevar los auriculares enrasado con el porex y asi no te molestará
8 una vez hecho el agujero coloca un pequeño trozo de velcro (del suave) en el agujero del porex, asi se sujetara correctamente .
9 cuando ya tengas hechos los altavoces queda el micro.
introduce el micro por el agujero por donde pasa la cincha, y lo llevas horizontalmente y pegado al altavoz hasta el final de la pieza de porexpan.
mide bien la distancia a la boca, (normalmente si el extremo de la varilla ha llegado al extremo del porexpan esla medida correcta)
10 sujeta la varilla del micro con dos bridas atravesando sin miedo el porexpan, asi no se soltará nunca.y sujeta la maza de cable con cinta por detras
11 vuelve a colocar la tela de los laterales, si tienes cinta doble cara mejor, sinó con un poco de cinta aislante sujetando los extremos es suficiente.
12 mete de nuevo la cincha de la barbilla
13 pasa la cintas que van desde la nuca
14 coloca las dos piezas de porex en su sitio
15 atornilla de nuevo,
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Les meves primeres sencacions del casc, venint d'un Nolan:
1-Molt més silención
2-Més fresc
3-Més pràctic d'usar i de manejar, tant les entrades d'aire, com les viseres
4-Més difícil de posar-se'l ja que va més ajustat (suposo que amb el temps es donarà una miqueta)
El primer dia d'usar-lo n'estic molt content. Fins i tot amb la visera baixada notes la frescor de les entrades d'aire (fins i tot anant per Barcelona). :D
1-Molt més silención
2-Més fresc
3-Més pràctic d'usar i de manejar, tant les entrades d'aire, com les viseres
4-Més difícil de posar-se'l ja que va més ajustat (suposo que amb el temps es donarà una miqueta)
El primer dia d'usar-lo n'estic molt content. Fins i tot amb la visera baixada notes la frescor de les entrades d'aire (fins i tot anant per Barcelona). :D
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
100x100 d'acort amb tu.
No més veig un petit incomvenient amb el meu C3.
Te les reixetes de ventilació del damunt del casc, una mica massa gransl. Se'm colen tota mena d'insectes que llavors es paseijen per dintre del cap. He tingut que posar.li una mena de filtre davant dels forats de la ventilaciló, per evitar-ho.
:roll:
No més veig un petit incomvenient amb el meu C3.
Te les reixetes de ventilació del damunt del casc, una mica massa gransl. Se'm colen tota mena d'insectes que llavors es paseijen per dintre del cap. He tingut que posar.li una mena de filtre davant dels forats de la ventilaciló, per evitar-ho.
:roll: