http://www.ofertix.com/escaparate?idu=1 ... 398c7c1a37
per si pot interesar
Oferta De Garibaldi
Moderador: Airald
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Oferta De Garibaldi
Gracies Coes,els preus estan força bè. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No és per res, però em sembla que de Garibaldi sols queda la marca, tot el demés és de procedència xinesa i de dubtosa qualitat.
Això sí, m'has fet anar a l'armari moteril i donar un cop d'ull al meu primer barbour Garibaldi. Pobret, com està ja. :shock: Un cop al mes els havies d'untar amb grasa si volies que fós impermeable. :tremolant
Això sí, m'has fet anar a l'armari moteril i donar un cop d'ull al meu primer barbour Garibaldi. Pobret, com està ja. :shock: Un cop al mes els havies d'untar amb grasa si volies que fós impermeable. :tremolant

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="90739"]No és per res, però em sembla que de Garibaldi sols queda la marca, tot el demés és de procedència xinesa i de dubtosa qualitat.
Això sí, m'has fet anar a l'armari moteril i donar un cop d'ull al meu primer barbour Garibaldi. Pobret, com està ja. :shock: Un cop al mes els havies d'untar amb grasa si volies que fós impermeable. :tremolant[/quote]
El autentic Barbour tambe se untaba amb grasa
Això sí, m'has fet anar a l'armari moteril i donar un cop d'ull al meu primer barbour Garibaldi. Pobret, com està ja. :shock: Un cop al mes els havies d'untar amb grasa si volies que fós impermeable. :tremolant[/quote]
El autentic Barbour tambe se untaba amb grasa