Que us sembla aquest casc?
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Jo he tingut, com a penúltim, el Nolan N-100, abans n'he tingut d'altres, de menys "pedigree"
Ara fa poc vaig comprar el C2,
conclusió: tinc la sensació de no haver tingut casc fins el schubert, és una altra dimensió de tot. Aïllament, tacte, soroll, visera, ergonomia, ventilació, la visera fumada (irrenunciable per a mí per sempre més), etc...
T'aconsellaria a Sinfer Moto, a Manresa, 1er perquè saben i coneixen a fons el material que venen, 2on pel tracte exquisit, i 3er pel preu, mateix preu que andorra, i 4at (aquest punt ja no és per experiència meva, però si per referències) quan necessites una peça de recanvi pel casc, es molesten en durte-la, estan a les verdes i a les madures...
salut, i savia decissió
conclusió: tinc la sensació de no haver tingut casc fins el schubert, és una altra dimensió de tot. Aïllament, tacte, soroll, visera, ergonomia, ventilació, la visera fumada (irrenunciable per a mí per sempre més), etc...
T'aconsellaria a Sinfer Moto, a Manresa, 1er perquè saben i coneixen a fons el material que venen, 2on pel tracte exquisit, i 3er pel preu, mateix preu que andorra, i 4at (aquest punt ja no és per experiència meva, però si per referències) quan necessites una peça de recanvi pel casc, es molesten en durte-la, estan a les verdes i a les madures...
salut, i savia decissió
- DavidFZ6
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:15 pm
- Ubicació: Igualada - Anoia - Catalunya
Finalment, i fent cas a la majoria de tots vosaltres, ens hem comprat un fabulós i flamant Schubert C2 :D :D , ja tinc ganes de probar-lo.....ARBE ha escrit:Jo he tingut, com a penúltim, el Nolan N-100, abans n'he tingut d'altres, de menys "pedigree"
salut, i savia decissió
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- DavidFZ6
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:15 pm
- Ubicació: Igualada - Anoia - Catalunya
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Quin dia anem a Andorra per comprar un (o varis) Schubert C2 ????
Vaig a Vercors i a la Trobada anual, amb tot hi ha altres caps de setmana ...
Vaig a Vercors i a la Trobada anual, amb tot hi ha altres caps de setmana ...
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró