V-strom - Nivell d'oli del motor
Moderador: Airald
- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
- Ubicació: Manresa
Doncs avui mateix l'he tret del taller.
He aprofitat per fer la revisió i treure la limitació que ja tocava (i com que a la ITV de manresa només limiten i deslimiten el dijous pos a esperar que és el que toca).
A la botiga, m'han comentat que han parlat amb la casa i que no és normal que gasti oli, estan o no limitada, tot i això el que farem ara és fer un seguiment cada 2000km, per veure què passa, ara el nivell és el correcte i veurem el què passa amb una referencia clara.
També em van deixar una mica mes tranquil quan em van comentar que entre les línies de màxim i mínim de la mirilla del nivell son uns 200ml, la qual cosa fa sospitar que també fos un error en el primer canvi d'oli i s'oblidessin de posar l'extra per omplir el filtre.
Resumint, que a partir d'ara hauré de fer com quan ets petit i vas marcant l'alçada a la paret.
Sembla ser que la millor moto del món encara aguanta el tipus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
He aprofitat per fer la revisió i treure la limitació que ja tocava (i com que a la ITV de manresa només limiten i deslimiten el dijous pos a esperar que és el que toca).
A la botiga, m'han comentat que han parlat amb la casa i que no és normal que gasti oli, estan o no limitada, tot i això el que farem ara és fer un seguiment cada 2000km, per veure què passa, ara el nivell és el correcte i veurem el què passa amb una referencia clara.
També em van deixar una mica mes tranquil quan em van comentar que entre les línies de màxim i mínim de la mirilla del nivell son uns 200ml, la qual cosa fa sospitar que també fos un error en el primer canvi d'oli i s'oblidessin de posar l'extra per omplir el filtre.
Resumint, que a partir d'ara hauré de fer com quan ets petit i vas marcant l'alçada a la paret.
Sembla ser que la millor moto del món encara aguanta el tipus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!!!!!!!!!!XeviDL650K8 ha escrit:Randy, ho he mirat amb el caballet central posat, he suposat que això no afectava al nivell
Error de novatu?????? :shock: :shock: :shock:
aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
si tinguesis una honda, seria posible que es beguesi l'oli, pero amb una SUZUKI
:P :P :P :P :P :P :P
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ja veuràs com al final no serà res.
Una cosa, això que t'han dit......... :shock: ......
Una cosa, això que t'han dit......... :shock: ......
......em costa de creure!!!!!!!! :roll: Juraria que en són uns quants més de ml...... :roll:XeviDL650K8 ha escrit:
.........

-
- Presentats
- Entrades: 138
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
- Ubicació: Girona
Totes les motos gasten oli. Més o menys...
Si no gasta oli, es questió de preocupar-se. L´oli fa de lubricant a multitud de peces que giren, i han d´estar ben greixades. I això implica consum.
S´ha de comprovar al llarg dels mesos i anar comptant els quilòmetres fets.
En cas de ciutat, és molt més elevat el consum...
Si no gasta oli, es questió de preocupar-se. L´oli fa de lubricant a multitud de peces que giren, i han d´estar ben greixades. I això implica consum.
S´ha de comprovar al llarg dels mesos i anar comptant els quilòmetres fets.
En cas de ciutat, és molt més elevat el consum...
Sempre amb moto
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana