Quin agafo ????
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Bé ja está fet aixó,
Després de rebre la "bronca" del taller, per apurar tant el pneumatic....
Ahir va apareixer una linea d'uns 20 cms de llarg per 3 mm d'ample on es veien els fils blancs intern del pneumatic....... (esta pendent penjar la foto)
Hem va assesorar molt bé, com es constum en aquesta casa, i hem recomana un pneumatic trail, els quals la qualitat (d'alguns) es superior als que jo tenia en ment.
després de triar i remanar cataleg i preus trio els Metzeler Tourance, el noi puja al magatzem i l'ultim joc els baixa per un noi d'Igualada, que anava devant meu, amb una BMW GS650, molt simpatic ja que varem estar xerrant mentres li cambiaven el pneumatic.
Al final, hi poso els michelin Anakee, per 192 € tot inclós...
Els Metzeler sortien per 176 €
Metzeler:

Michelin :

Després de rebre la "bronca" del taller, per apurar tant el pneumatic....
Ahir va apareixer una linea d'uns 20 cms de llarg per 3 mm d'ample on es veien els fils blancs intern del pneumatic....... (esta pendent penjar la foto)
Hem va assesorar molt bé, com es constum en aquesta casa, i hem recomana un pneumatic trail, els quals la qualitat (d'alguns) es superior als que jo tenia en ment.
després de triar i remanar cataleg i preus trio els Metzeler Tourance, el noi puja al magatzem i l'ultim joc els baixa per un noi d'Igualada, que anava devant meu, amb una BMW GS650, molt simpatic ja que varem estar xerrant mentres li cambiaven el pneumatic.
Al final, hi poso els michelin Anakee, per 192 € tot inclós...
Els Metzeler sortien per 176 €
Metzeler:

Michelin :

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Ride
- Presentats
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
OH :shock: AH :shock: AARGGG :shock:
You are fool !!!!!!! :sado
Ja veig que t´apliques al revolts , sobretot d´esquerres , però a on vas amb aquests pneumàtics home de Déu !!!!
Mira, qualsevol que possis t´anirá bé, de veritat !!!! :form ara: NOU EH ????
( I no possis tant d´oli a la cadena, que ho deixes tot brut i esquitxat !! amb una mica ja n´hi ha prou!!!!)
Ja veig que t´apliques al revolts , sobretot d´esquerres , però a on vas amb aquests pneumàtics home de Déu !!!!
( I no possis tant d´oli a la cadena, que ho deixes tot brut i esquitxat !! amb una mica ja n´hi ha prou!!!!)

- Ride
- Presentats
:roll: :roll: :roll: :roll:gs12 red ha escrit:OH :shock: AH :shock: AARGGG :shock:
Ja els vaig cambiar.... pels Michelin anakee. En quant als revolts d'esquerres, es el meu costat bó. Tot i que considero que no aplano gens, es el que hem fa mes respecte, ja que vaig llepar amb el ciclomotor.
En quant a la cadena li queda menys de dos telediaris, segurament per la sortida de Juliol ja l'hauré cambiada. i li cal força lubricació, ja que de seguida es destença i ronronrja....
Per cert Josey Walles, on vas portar l'Africa a fer hi transmisió ?? o potser os vas fer tu mateix???
Vsssssssssssss
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Ara m´agrada :roll: els Michelin Anakee, son dels millors sino el millorRide ha escrit::roll: :roll: :roll: :roll:gs12 red ha escrit:
Ja els vaig cambiar.... pels Michelin anakee. En quant als revolts d'esquerres, es el meu costat bó. Tot i que considero que no aplano gens, es el que hem fa mes respecte, ja que vaig llepar amb el ciclomotor.
En quant a la cadena li queda menys de dos telediaris, segurament per la sortida de Juliol ja l'hauré cambiada. i li cal força lubricació, ja que de seguida es destença i ronronrja....
Per cert Josey Walles, on vas portar l'Africa a fer hi transmisió ?? o potser os vas fer tu mateix???
Vsssssssssssss
La Cadena, si la portes molt tensada....doncs pateix molt ,s´escalfa i es destensa rápidament fins que peta.... val més portarla que pequi de fluixa, tampoc massa eh? si ha d´anar a 2,5 o 3,5 cm. doncs un centimetre més, sobretot si vas amb paquet ( i veuràs com et dura més)
Desmontar el petit carter o tapa del pinyò de sortida :oops:
Per canviarla primer de tot has de descollar la famella o els dos cargolets del pinyo de sortida ( avans de fer res mes , doncs així amb la cadena encara posada podràs fer força :x ) després descollar els 6 cargols del plat de darrere i trencar la cadena amb l´eina de trencar la cadena, ho tornes a montar tot al inrevès.(se suposa que la cadena nova tindrà el mateix nombre de malles) llavors has d´instal.lar l´"enganxe" que normalment va rematxat , oju amb l´enganxe amb tanca que a vegades salten i pot trinxar-ho tot, sobretot amb cadenes grosses (520) i motos grosses :tremolant .
Hi havia un fil que vaig obrir fa temps amb el tema de la cadena, com engreixar-la etc.etc :roll: :form

- Ride
- Presentats
Hola, aqui tens l'adreça web:Bravo ha escrit:Escolta, Ride, m'hauràs de dir on és això de Morros Trullas i el seu telèfon de contacte. Així, per quant et va sortir el canvi de gomes?
V'sssssssssssssss
http://www.morrostrullas.com/index2.asp
Al final la factura va pujar a 192,12 €, les dues rodes Michelin, muntatge i IVA, tot plegat.
Jo crec que esta força bé....
Vssssssssss
- Ride
- Presentats
No crec que la tensi massa, pero com esta força desgastada, l'operació s'ha de realitzar força sovint...gs12 red ha escrit: Ara m´agrada :roll: els Michelin Anakee, son dels millors sino el millor![]()
La Cadena, si la portes molt tensada....doncs pateix molt ,s´escalfa i es destensa rápidament fins que peta.... val més portarla que pequi de fluixa, tampoc massa eh? si ha d´anar a 2,5 o 3,5 cm. doncs un centimetre més, sobretot si vas amb paquet ( i veuràs com et dura més)
Desmontar el petit carter o tapa del pinyò de sortida :oops:
Per canviarla primer de tot has de descollar la famella o els dos cargolets del pinyo de sortida ( avans de fer res mes , doncs així amb la cadena encara posada podràs fer força :x ) després descollar els 6 cargols del plat de darrere i trencar la cadena amb l´eina de trencar la cadena, ho tornes a montar tot al inrevès.(se suposa que la cadena nova tindrà el mateix nombre de malles) llavors has d´instal.lar l´"enganxe" que normalment va rematxat , oju amb l´enganxe amb tanca que a vegades salten i pot trinxar-ho tot, sobretot amb cadenes grosses (520) i motos grosses :tremolant .
Hi havia un fil que vaig obrir fa temps amb el tema de la cadena, com engreixar-la etc.etc :roll: :form
Per Cambiar-la jo mateix ho veig complicat, ja que no hi tinc massa traça, ja demanará ajuda a algún company i si no al mecanic qu'hem cobrará més de 200 €.
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Gerard
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo portava uns 9500 quant vaig canviar els dos.
El de darrera estava completament llis :shock: i el de davant jo no l´hagues canviat pero em varen dir que en tenia per uns 2000km i com que aixo ho faig en dos-tres setmanes, doncs per no tornar al cap de res....vaig canviarlos tots dos aixi anava amb les dues rodes iguals.
El de darrera estava completament llis :shock: i el de davant jo no l´hagues canviat pero em varen dir que en tenia per uns 2000km i com que aixo ho faig en dos-tres setmanes, doncs per no tornar al cap de res....vaig canviarlos tots dos aixi anava amb les dues rodes iguals.
Ex ...moltes coses
- Gerard
- Presentats
Jo espero fer-li com a mínim 5000 mes.Steelman ha escrit:Jo portava uns 9500 quant vaig canviar els dos.
Ens Veiem.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Suposo que et refereixes a canviar la cadena, plat i pinyó.... Jo sempre me l'he canviat jo mateix. Però tenint una Yamaha, en Toni Elías (Taller oficial a Manresa) estarà content de posar-te-la a punt! Tot val calers però per a això treballem, oi?Ride ha escrit:Per cert Josey Wales, on vas portar l'Àfrica a fer hi transmisió ?? o potser ho vas fer tu mateix??? Vsssssssssssss
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Depardie ha escrit:Aquest divendres he posat la del darrera.
La guanyadora a sigut al final la Brigestone Battle Wing,
realment estic molt content amb ella, si te bona durada em sembla que serà la que posaré a partir d’ara.
141€ Posada.
Dimecres ja tinc hora al mecànica per canviar-les, i he demanat aquestes... que al foro de Varadero se'n parla prou bé!
Hem sortirà per 270€ la parella tot muntat i equilibrat, i espero que li calgui equilibrat, sinó començaré a pensar malament... :roll: :roll:
Fins aviat!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Aviam, aviammmmmmmmmmmm!!!carles ha escrit:
Dimecres ja tinc hora al mecànica per canviar-les, i he demanat aquestes.............. i espero que li calgui equilibrat, sinó començaré a pensar malament... :roll: :roll:
Quan es fica un pneumàtic nou, per pebrots s'ha d'equilibrar, això que quedi clar. Mira quan el recullis el moto que hi haguin els ploms ficats, i si no hi son, diga-li al del taller aviam què cony passa aquí.
No et veig fent el viatge que teniu planejat amb tot de vibracions al davant per culpa d'un mal muntatge del pneumàtic.... :evil: