Quin agafo ????

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dc. abr. 18, 2007 9:39 pm

yo cogeria las michelin, pero bueno es cuestion de gustos

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. abr. 19, 2007 8:41 am

Bé ja está fet aixó,

Després de rebre la "bronca" del taller, per apurar tant el pneumatic....

Ahir va apareixer una linea d'uns 20 cms de llarg per 3 mm d'ample on es veien els fils blancs intern del pneumatic....... (esta pendent penjar la foto)

Hem va assesorar molt bé, com es constum en aquesta casa, i hem recomana un pneumatic trail, els quals la qualitat (d'alguns) es superior als que jo tenia en ment.

després de triar i remanar cataleg i preus trio els Metzeler Tourance, el noi puja al magatzem i l'ultim joc els baixa per un noi d'Igualada, que anava devant meu, amb una BMW GS650, molt simpatic ja que varem estar xerrant mentres li cambiaven el pneumatic.

Al final, hi poso els michelin Anakee, per 192 € tot inclós...

Els Metzeler sortien per 176 €

Metzeler:

Imatge

Michelin :

Imatge

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. abr. 20, 2007 12:50 am

Enhorabona company!

Per una moto Trail, pneumàtics de trail!! Je, je. :lol:

Disfruta'ls força!
ImatgeUnforgiven

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. abr. 20, 2007 12:18 pm

Ride , jo els porto i que vols que et digui.... :roll: :roll:.... son completament rodons i circulars com els Bridgestone.

Fora bromes, van MOLT BE, no te'n penediràs de l'elecció.

V'sssssss

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. juny 29, 2007 8:44 am

Ride ha escrit: Després de rebre la "bronca" del taller, per apurar tant el pneumatic....

Ahir va apareixer una linea d'uns 20 cms de llarg per 3 mm d'ample on es veien els fils blancs intern del pneumatic....... (esta pendent penjar la foto)

Amb força retard, pero aqui teniu la foto....

Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. juny 29, 2007 10:33 am

OH :shock: AH :shock: AARGGG :shock:
You are fool !!!!!!! :sado

Ja veig que t´apliques al revolts , sobretot d´esquerres , però a on vas amb aquests pneumàtics home de Déu !!!!

Mira, qualsevol que possis t´anirá bé, de veritat !!!! :form ara: NOU EH ????

( I no possis tant d´oli a la cadena, que ho deixes tot brut i esquitxat !! amb una mica ja n´hi ha prou!!!!)
Imatge

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. juny 29, 2007 12:03 pm

gs12 red ha escrit:OH :shock: AH :shock: AARGGG :shock:
You are fool !!!!!!! :sado

Ja veig que t´apliques al revolts , sobretot d´esquerres , però a on vas amb aquests pneumàtics home de Déu !!!!

( I no possis tant d´oli a la cadena, que ho deixes tot brut i esquitxat !! amb una mica ja n´hi ha prou!!!!)
:roll: :roll: :roll: :roll:

Ja els vaig cambiar.... pels Michelin anakee. En quant als revolts d'esquerres, es el meu costat bó. Tot i que considero que no aplano gens, es el que hem fa mes respecte, ja que vaig llepar amb el ciclomotor.

En quant a la cadena li queda menys de dos telediaris, segurament per la sortida de Juliol ja l'hauré cambiada. i li cal força lubricació, ja que de seguida es destença i ronronrja....

Per cert Josey Walles, on vas portar l'Africa a fer hi transmisió ?? o potser os vas fer tu mateix???

Vsssssssssssss

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. juny 29, 2007 12:19 pm

Escolta, Ride, m'hauràs de dir on és això de Morros Trullas i el seu telèfon de contacte. Així, per quant et va sortir el canvi de gomes?

V'sssssssssssssss
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. juny 29, 2007 12:30 pm

Ride ha escrit:
gs12 red ha escrit:

:roll: :roll: :roll: :roll:

Ja els vaig cambiar.... pels Michelin anakee. En quant als revolts d'esquerres, es el meu costat bó. Tot i que considero que no aplano gens, es el que hem fa mes respecte, ja que vaig llepar amb el ciclomotor.

En quant a la cadena li queda menys de dos telediaris, segurament per la sortida de Juliol ja l'hauré cambiada. i li cal força lubricació, ja que de seguida es destença i ronronrja....

Per cert Josey Walles, on vas portar l'Africa a fer hi transmisió ?? o potser os vas fer tu mateix???

Vsssssssssssss
Ara m´agrada :roll: els Michelin Anakee, son dels millors sino el millor :wink:

La Cadena, si la portes molt tensada....doncs pateix molt ,s´escalfa i es destensa rápidament fins que peta.... val més portarla que pequi de fluixa, tampoc massa eh? si ha d´anar a 2,5 o 3,5 cm. doncs un centimetre més, sobretot si vas amb paquet ( i veuràs com et dura més)

Desmontar el petit carter o tapa del pinyò de sortida :oops:
Per canviarla primer de tot has de descollar la famella o els dos cargolets del pinyo de sortida ( avans de fer res mes , doncs així amb la cadena encara posada podràs fer força :x ) després descollar els 6 cargols del plat de darrere i trencar la cadena amb l´eina de trencar la cadena, ho tornes a montar tot al inrevès.(se suposa que la cadena nova tindrà el mateix nombre de malles) llavors has d´instal.lar l´"enganxe" que normalment va rematxat , oju amb l´enganxe amb tanca que a vegades salten i pot trinxar-ho tot, sobretot amb cadenes grosses (520) i motos grosses :tremolant .

Hi havia un fil que vaig obrir fa temps amb el tema de la cadena, com engreixar-la etc.etc :roll: :form
Imatge

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. juny 29, 2007 12:43 pm

Bravo ha escrit:Escolta, Ride, m'hauràs de dir on és això de Morros Trullas i el seu telèfon de contacte. Així, per quant et va sortir el canvi de gomes?

V'sssssssssssssss
Hola, aqui tens l'adreça web:

http://www.morrostrullas.com/index2.asp

Al final la factura va pujar a 192,12 €, les dues rodes Michelin, muntatge i IVA, tot plegat.

Jo crec que esta força bé....

Vssssssssss

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. juny 29, 2007 12:49 pm

gs12 red ha escrit: Ara m´agrada :roll: els Michelin Anakee, son dels millors sino el millor :wink:

La Cadena, si la portes molt tensada....doncs pateix molt ,s´escalfa i es destensa rápidament fins que peta.... val més portarla que pequi de fluixa, tampoc massa eh? si ha d´anar a 2,5 o 3,5 cm. doncs un centimetre més, sobretot si vas amb paquet ( i veuràs com et dura més)

Desmontar el petit carter o tapa del pinyò de sortida :oops:
Per canviarla primer de tot has de descollar la famella o els dos cargolets del pinyo de sortida ( avans de fer res mes , doncs així amb la cadena encara posada podràs fer força :x ) després descollar els 6 cargols del plat de darrere i trencar la cadena amb l´eina de trencar la cadena, ho tornes a montar tot al inrevès.(se suposa que la cadena nova tindrà el mateix nombre de malles) llavors has d´instal.lar l´"enganxe" que normalment va rematxat , oju amb l´enganxe amb tanca que a vegades salten i pot trinxar-ho tot, sobretot amb cadenes grosses (520) i motos grosses :tremolant .

Hi havia un fil que vaig obrir fa temps amb el tema de la cadena, com engreixar-la etc.etc :roll: :form
No crec que la tensi massa, pero com esta força desgastada, l'operació s'ha de realitzar força sovint...

Per Cambiar-la jo mateix ho veig complicat, ja que no hi tinc massa traça, ja demanará ajuda a algún company i si no al mecanic qu'hem cobrará més de 200 €.

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. juny 29, 2007 4:41 pm

Ja ho pots ben dir que està prou bé. Jo he canviat les meves gomes (dues Dunlop) i me les han tret directe del distribuidor i ja m'han costat 183 euros, sense muntatge, pel qual m'han clavat 64 euros.

La propera vegada, ja se on anar-hi.

Gràcies.

V'ssssssssssssssss
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dg. jul. 01, 2007 4:43 pm

Aquest divendres he posat la del darrera.
La guanyadora a sigut al final la Brigestone Battle Wing,
realment estic molt content amb ella, si te bona durada em sembla que serà la que posaré a partir d’ara.
141€ Posada.

Ens Veiem.

Imatge

Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. jul. 01, 2007 4:47 pm

Es la mateixa que he posat jo per 250 la parella.

La del davant la tenies be?
Ex ...moltes coses

Gerard
Presentats

Entrada Autor: Gerard » dg. jul. 01, 2007 5:01 pm

Steelman ha escrit:Es la mateixa que he posat jo per 250 la parella.

La del davant la tenies bé?
Si, 10.000 Quilometres i esta molt be, crec que podré passar l'agost
i canviar-la quant torni.

La del darrera estava ja força malament.

Ens Veiem.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. jul. 01, 2007 5:03 pm

Jo portava uns 9500 quant vaig canviar els dos.
El de darrera estava completament llis :shock: i el de davant jo no l´hagues canviat pero em varen dir que en tenia per uns 2000km i com que aixo ho faig en dos-tres setmanes, doncs per no tornar al cap de res....vaig canviarlos tots dos aixi anava amb les dues rodes iguals.
Ex ...moltes coses

Gerard
Presentats

Entrada Autor: Gerard » dg. jul. 01, 2007 5:12 pm

Steelman ha escrit:Jo portava uns 9500 quant vaig canviar els dos.
El de darrera estava completament llis :shock: i el de davant jo no l´hagues canviat pero em varen dir que en tenia per uns 2000km i com que aixo ho faig en dos-tres setmanes, doncs per no tornar al cap de res....vaig canviarlos tots dos aixi anava amb les dues rodes iguals.
Jo espero fer-li com a mínim 5000 mes.

Ens Veiem.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. jul. 01, 2007 6:43 pm

Ride ha escrit:Per cert Josey Wales, on vas portar l'Àfrica a fer hi transmisió ?? o potser ho vas fer tu mateix??? Vsssssssssssss
Suposo que et refereixes a canviar la cadena, plat i pinyó.... Jo sempre me l'he canviat jo mateix. Però tenint una Yamaha, en Toni Elías (Taller oficial a Manresa) estarà content de posar-te-la a punt! Tot val calers però per a això treballem, oi? :wink:
ImatgeUnforgiven

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. jul. 01, 2007 7:23 pm

Depardie ha escrit:Aquest divendres he posat la del darrera.
La guanyadora a sigut al final la Brigestone Battle Wing,
realment estic molt content amb ella, si te bona durada em sembla que serà la que posaré a partir d’ara.
141€ Posada.
Bones!!!

Dimecres ja tinc hora al mecànica per canviar-les, i he demanat aquestes... que al foro de Varadero se'n parla prou bé!

Hem sortirà per 270€ la parella tot muntat i equilibrat, i espero que li calgui equilibrat, sinó començaré a pensar malament... :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. jul. 01, 2007 7:46 pm

carles ha escrit:
Dimecres ja tinc hora al mecànica per canviar-les, i he demanat aquestes.............. i espero que li calgui equilibrat, sinó començaré a pensar malament... :roll: :roll:
Aviam, aviammmmmmmmmmmm!!!

Quan es fica un pneumàtic nou, per pebrots s'ha d'equilibrar, això que quedi clar. Mira quan el recullis el moto que hi haguin els ploms ficats, i si no hi son, diga-li al del taller aviam què cony passa aquí.

No et veig fent el viatge que teniu planejat amb tot de vibracions al davant per culpa d'un mal muntatge del pneumàtic.... :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”