VA DE PNEUMATICS
Moderador: Airald
- Andrew
- Presentats
- Entrades: 41
- Membre des de: dt. gen. 20, 2009 9:12 pm
- Ubicació: MANRESA
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
A Suïssa alhora de posar els pneumàtics hi havia un "valor afegit" unes "vistes" i uns cafès amb que ens obsequiaven, que no ens hagués fet res que els haguessin anat muntant i desmuntant tot el dia i quedar-nos allà mirant aquelles montanyetes, marededeu senyor !!!Carles ha escrit:Si no anessis a Suïssa a canviar-les... :twisted: :twisted:Kel ha escrit:Em sembla de nassos; a Suïssa vaig pagar per un joc prop de 380 € :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Que n'aprenguin els d'aquí !!!! :twisted: :twisted:
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
I no em diguis que es el que hi havia, en tot cas digues què és el que vareu veure!!!
8) 8) 8)
Quina por que em fas James Bond, a saber quina mena de vistes miràveu vosaltres!!!!James Bond ha escrit: A Suïssa alhora de posar els pneumàtics hi havia un "valor afegit" unes "vistes" i uns cafès amb que ens obsequiaven, que no ens hagués fet res que els haguessin anat muntant i desmuntant tot el dia i quedar-nos allà mirant aquelles montanyetes, marededeu senyor !!!
Vsssss
007
I no em diguis que es el que hi havia, en tot cas digues què és el que vareu veure!!!
8) 8) 8)
Sort,
- Pafontí
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
- Ubicació: Valls i Capafonts
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Perdona company, per quina moto????Pafontí ha escrit:L'altre dia, vaig canviar per primera vegada els pneumatics i els vaig trobar be de preu.
Vaig ficar uns tourance i posats i equilibrats, els 2, em van costar 176€.
Hi a on els vas cambiar??????
GRACIES!!!
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Pafontí
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Als de uan BMW o una Honda varadero o una Vstrom vols dir ?Pafontí ha escrit:La moto es una KLE i els vaig canviar al metmoto a Valls.
Son diferents els tourance que van posar a la meva KLE als que posen per exemple a una BMW?
Si ,per que crec que tu davant portes una llanta de 21"
Posa lse mides dels teus pneumatics i sortirem del dubte
Ex ...moltes coses
- Pafontí
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Pafontí
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Pafontí
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
I si descomptes la benzina Reus-Manresa i Manresa-Reus encara més. :lol:Steelman ha escrit:OTI!!!
Esta molt bé de preu!!
A Manresa que estan molt millor de preu que la majoria de llocs em van cobrar 250€ els pneumatics muntats, equilibrats,...
Aqui on dius tu m´han fet preu per 226€!!!
Molt bona descoberta Pafontí!!

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
La benzina,cafe d´espera i tot plegat...igual son uns 80€ de diferencia esta molt be.Randy-650 ha escrit:I si descomptes la benzina Reus-Manresa i Manresa-Reus encara més. :lol:Steelman ha escrit:OTI!!!
Esta molt bé de preu!!
A Manresa que estan molt millor de preu que la majoria de llocs em van cobrar 250€ els pneumatics muntats, equilibrats,...
Aqui on dius tu m´han fet preu per 226€!!!
Molt bona descoberta Pafontí!!
Ex ...moltes coses
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
RECANVI RODES
HOLA GENT!!! :D
He trucat al nou taller de Valls "METMOTO", que recomanaveu, i m'han dit que les rodes per la meva moto HONDA 500CB (130/80-17 i 110/80-17) em sortirien:
-Pirelli Sport lemon per 228 €
-Michelin Sporti per 189 €.
De preu, realment, hi ha molta diferència. Els que jo havia mirat; em costaven: marca no et fixis i Pirelli a 230 euros i els Michelin Activ per 300 €
Quins creieu que són millors per la meva moto???
El noi ha dit Michelin.
FINS AVIAT
He trucat al nou taller de Valls "METMOTO", que recomanaveu, i m'han dit que les rodes per la meva moto HONDA 500CB (130/80-17 i 110/80-17) em sortirien:
De preu, realment, hi ha molta diferència. Els que jo havia mirat; em costaven: marca no et fixis i Pirelli a 230 euros i els Michelin Activ per 300 €
El noi ha dit Michelin.
FINS AVIAT
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Hola,
El tema neumatics es un tema totalment subjectiu. De ben segur trobaras opinions a favor i en contra dels dos neumatics. Per saber qui es millor neumatic per tu hauras de provar els dos :D
El meu consell, el neumatic es un dels elements mes importans de seguretat en moto. Jo sempre escogeixo neumatic tou
Salutacions
El tema neumatics es un tema totalment subjectiu. De ben segur trobaras opinions a favor i en contra dels dos neumatics. Per saber qui es millor neumatic per tu hauras de provar els dos :D
El meu consell, el neumatic es un dels elements mes importans de seguretat en moto. Jo sempre escogeixo neumatic tou
Salutacions
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
GRÀCIES
Gràcies Jordi!! :D
La meva pregunta és:
- quina diferència hi ha entre neumàtic tou i dur?? poder: que el tou s'agafa més a la carretera i dura menys???
Ho pregunto; perque sóc nova en això, per si no s'havia notat :oops: jajajaja;
FINS AVIAT :P
La meva pregunta és:
- quina diferència hi ha entre neumàtic tou i dur?? poder: que el tou s'agafa més a la carretera i dura menys???
Ho pregunto; perque sóc nova en això, per si no s'havia notat :oops: jajajaja;
FINS AVIAT :P
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: RECANVI RODES
Els Pirelli són els Sport Demon, no lemon. :PElectra ha escrit:HOLA GENT!!! :D
El noi ha dit Michelin.
FINS AVIAT

El Michelin, suposo que vols dir el Pilot Sport, oi?
Jo sóc dels que penso que la teva moto ha d'anar de fàbula amb els Pilot Sport.
Opinió personal.

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Albert les vistes eren realment espectaculars, recorda que érem al vell mig dels Alps !!!!Albert ha escrit:Holaaaa,Quina por que em fas James Bond, a saber quina mena de vistes miràveu vosaltres!!!!James Bond ha escrit: A Suïssa alhora de posar els pneumàtics hi havia un "valor afegit" unes "vistes" i uns cafès amb que ens obsequiaven, que no ens hagués fet res que els haguessin anat muntant i desmuntant tot el dia i quedar-nos allà mirant aquelles montanyetes, marededeu senyor !!!
Vsssss
007
I no em diguis que es el que hi havia, en tot cas digues què és el que vareu veure!!! 8) 8) 8)
Les muntanyes allà són grosses i amb punxa
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Holaaaa,
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I no pots ilustrar-ho amb alguna foto demostrativa????Kel ha escrit:Albert les vistes eren realment espectaculars, recorda que érem al vell mig dels Alps !!!!Albert ha escrit:Holaaaa,Quina por que em fas James Bond, a saber quina mena de vistes miràveu vosaltres!!!!James Bond ha escrit: A Suïssa alhora de posar els pneumàtics hi havia un "valor afegit" unes "vistes" i uns cafès amb que ens obsequiaven, que no ens hagués fet res que els haguessin anat muntant i desmuntant tot el dia i quedar-nos allà mirant aquelles montanyetes, marededeu senyor !!!
Vsssss
007
I no em diguis que es el que hi havia, en tot cas digues què és el que vareu veure!!! 8) 8) 8)
Les muntanyes allà són grosses i amb punxa
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,