Entrada
Autor: Sagal » dj. juny 04, 2009 7:42 pm
[quote user="ARBE" post="79125"]pel que tinc entès, que no es gaire, vull dir que en feu massa cas, les bmw porten un sistema de cablatge anomenta CAN-Bus o algo així, que monitoritza tota l'estona els dispositius connectats, en canviar la càrrega -resistència de la bombeta per impedància del balast del xenó- del circuit d'il·luminació, suposo que baixa el consum i el monitor del sistema elèctric dona fallda.... suposo , eh ?
fillosofada parrafal, o parrafada filosòfica: es critica molt l'electròncia i demés, també m'hi trobo amb els companys del Land Cruiser... típic comentari de amb el nosequincotxe no vaig tenir mai cap problema... ja, però tenim un 4x4 que va fi com una berlina de gamma mitjana-alta, amb 166 cv, amb un consum de 9 litres anant amb tracció permanent, que trialeja com un animal, amb climatitzador bizona, retrovisor calefactats i plegat elèctrics, ordinador, etc., etc. etc.... i llavors diem pestes de l'electrònica... doncs mira, comprat un land rover defender, veuràs que bé que hi vas... i no tindràs cap problema amb l'electrònica, això si, quan trenquis paliers, i altres coses insòlites, llavors m'ho expliques.[/quote]
Doncs si senyor per aqui van els tiros, porta el sistema Canbus, peró per aixo i varem posar uns condensadors de 10000 no se que i tot i aixi fallaba.