ACABO DE COMPRAR UN KIT DE XENON PER LA RT

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. maig 27, 2009 6:55 pm

Acabo de llegir que la RT està homologada per incorporar llums de xenon. :D . O sigui que cap problema.

Només que, Santi, hauràs de renunciar al maillot groc. Mira que diu aquest en un fòrum:
He ido delante de una RT con Xenon, y en parado genial, en autovía y carretera con buen asfalto también, pero como entres en carretera de baches es inaguantable, tienes que dejarle pasar de los flashazos que pega.

Qui vol un maillot groc???
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:wink:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 27, 2009 6:58 pm

Storm ha escrit:.

Només que, Santi, hauràs de renunciar al maillot groc. Mira que diu aquest en un fòrum:
He ido delante de una RT con Xenon, y en parado genial, en autovía y carretera con buen asfalto también, pero como entres en carretera de baches es inaguantable, tienes que dejarle pasar de los flashazos que pega.

Pq et penses que ha fet el canvi?
et penses que anira molt de nit amb la moto?
ES per desfer-se del mallot groc

Srs JoanF i Luijoisla...torna a ser vostre ;)
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. maig 27, 2009 7:02 pm

Steelman ha escrit:
Storm ha escrit:.

Pq et penses que ha fet el canvi?
et penses que anira molt de nit amb la moto?

Aquesta si que és bona, jajajaaja i no hi puc fer res, perquè al posar la moto en marxa es posan els en marxa. Peró tranquils el mallot és meuuuuuuuuuuuu.
ES per desfer-se del mallot groc

Srs JoanF i Luijoisla...torna a ser vostre ;)
ImatgeImatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. maig 27, 2009 7:02 pm

Storm ha escrit:Acabo de llegir que la RT està homologada per incorporar llums de xenon. :D . O sigui que cap problema.

Gràcies per aquesta informació
ImatgeImatge

Sagal
Presentats

Re: ACABO DE COMPRAR UN KIT DE XENON PER LA RT

Entrada Autor: Sagal » dc. juny 03, 2009 10:38 pm

Bé com us explico....... desprès de pasar tot el mati provan de muntar els xenon a la RT no ha pogut ser, o sigui que no hi ha fotos.
Resulta que els srs. de BMW l'electronica de la RT capta que es vol posar uns xenon i quant fa 15 segons que van es paran, hem anat a comprar uns condensadors per veure si l'enganyavem, peró res de res.
O sigui que si algu porta bombetas H7 i no és BMW la moto tinc una oferta bona o sigui rinc dos faros xenon de color 6000 H7 55W si no és BMW anirà bé.

Arreveure, ho sento ho he intentat.
Gràcies Ozepé per provar-ho.
ImatgeImatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. juny 03, 2009 10:48 pm

Home, Santi, una mica de paciència. Mira de trobar algun RT que ho hagi muntat...
No serà que no vols cedir el maillot groc?
:cerv
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 04, 2009 12:21 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. juny 03, 2009 11:32 pm

[quote user="Sagal" post="79054"]Bé com us explico....... desprès de pasar tot el mati provan de muntar els xenon a la RT no ha pogut ser, o sigui que no hi ha fotos.
Resulta que els srs. de BMW l'electronica de la RT capta que es vol posar uns xenon i quant fa 15 segons que van es paran, hem anat a comprar uns condensadors per veure si l'enganyavem, peró res de res.
O sigui que si algu porta bombetas H7 i no és BMW la moto tinc una oferta bona o sigui rinc dos faros xenon de color 6000 H7 55W si no és BMW anirà bé.

Arreveure, ho sento ho he intentat.
Gràcies Ozepé per provar-ho.[/quote]

Ha HTC m'han contestat que si que te sol·lució el muntatge a la RT. Caldrà que ho tornis a mirar.

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. juny 04, 2009 8:35 am

[quote user="Storm" post="79055"]Home, Santi, una mica de paciència. Mira de trobar algun RT que ho hagi muntat...
No serà que no vols cedir el maillot groc?
:cerv[/quote]

El mallot és meu, i sera meu amb xenon si els poso
ImatgeImatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. juny 04, 2009 8:38 am

[quote user="James Bond" post="79069"]

Ha HTC m'han contestat que si que te sol·lució el muntatge a la RT. Caldrà que ho tornis a mirar.

Vsssss
007[/quote]

A veure si et diuen com? es clar que aprofitan ell kit que jo tinc, perquè es veu que ni han un s de xinos que aquells van bé, peró no és el mateix.
Aquests son els meus

http://www.movilideas.es/shop1/index.php?productID=150
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 04, 2009 11:22 am

Sagal, si al taller enxufeu la RT a l'ordinador veureu que surt error. Aleshores s'han de canviar els paràmetres perquè no detecti aquest error.

Aventatges -o pegues- de que les BMW vagin amb fibra òptica.

I per cert, he vist moltes RT que vagin amb xenón, o sigui que no venguis res, que té fàcil sol.lució. :-D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. juny 04, 2009 4:15 pm

[quote user="Randy-650" post="79093"]Sagal, si al taller enxufeu la RT a l'ordinador veureu que surt error. Aleshores s'han de canviar els paràmetres perquè no detecti aquest error.

Aventatges -o pegues- de que les BMW vagin amb fibra òptica.

I per cert, he vist moltes RT que vagin amb xenón, o sigui que no venguis res, que té fàcil sol.lució. :-D[/quote]

Tal com diu en Randy, endollen a Rprom i anul.len l´avaria, si vols podem anar a un concessionari BMW que conec per que ho fagin. :roll: :roll: es el mateix que possar un pilot de Leds que dona la mateixa avaria.
Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. juny 04, 2009 7:20 pm

pel que tinc entès, que no es gaire, vull dir que en feu massa cas, les bmw porten un sistema de cablatge anomenta CAN-Bus o algo així, que monitoritza tota l'estona els dispositius connectats, en canviar la càrrega -resistència de la bombeta per impedància del balast del xenó- del circuit d'il·luminació, suposo que baixa el consum i el monitor del sistema elèctric dona fallda.... suposo , eh ?

fillosofada parrafal, o parrafada filosòfica: es critica molt l'electròncia i demés, també m'hi trobo amb els companys del Land Cruiser... típic comentari de amb el nosequincotxe no vaig tenir mai cap problema... ja, però tenim un 4x4 que va fi com una berlina de gamma mitjana-alta, amb 166 cv, amb un consum de 9 litres anant amb tracció permanent, que trialeja com un animal, amb climatitzador bizona, retrovisor calefactats i plegat elèctrics, ordinador, etc., etc. etc.... i llavors diem pestes de l'electrònica... doncs mira, comprat un land rover defender, veuràs que bé que hi vas... i no tindràs cap problema amb l'electrònica, això si, quan trenquis paliers, i altres coses insòlites, llavors m'ho expliques.
-----------

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. juny 04, 2009 7:42 pm

[quote user="ARBE" post="79125"]pel que tinc entès, que no es gaire, vull dir que en feu massa cas, les bmw porten un sistema de cablatge anomenta CAN-Bus o algo així, que monitoritza tota l'estona els dispositius connectats, en canviar la càrrega -resistència de la bombeta per impedància del balast del xenó- del circuit d'il·luminació, suposo que baixa el consum i el monitor del sistema elèctric dona fallda.... suposo , eh ?

fillosofada parrafal, o parrafada filosòfica: es critica molt l'electròncia i demés, també m'hi trobo amb els companys del Land Cruiser... típic comentari de amb el nosequincotxe no vaig tenir mai cap problema... ja, però tenim un 4x4 que va fi com una berlina de gamma mitjana-alta, amb 166 cv, amb un consum de 9 litres anant amb tracció permanent, que trialeja com un animal, amb climatitzador bizona, retrovisor calefactats i plegat elèctrics, ordinador, etc., etc. etc.... i llavors diem pestes de l'electrònica... doncs mira, comprat un land rover defender, veuràs que bé que hi vas... i no tindràs cap problema amb l'electrònica, això si, quan trenquis paliers, i altres coses insòlites, llavors m'ho expliques.[/quote]

Doncs si senyor per aqui van els tiros, porta el sistema Canbus, peró per aixo i varem posar uns condensadors de 10000 no se que i tot i aixi fallaba.
ImatgeImatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. juny 04, 2009 7:44 pm

[quote user="Gs12 red" post="79108"]

Tal com diu en Randy, endollen a Rprom i anul.len l´avaria, si vols podem anar a un concessionari BMW que conec per que ho fagin. :roll: :roll: es el mateix que possar un pilot de Leds que dona la mateixa avaria.[/quote]

Gràcies no et dic pas que no, aquest diumenge marxo i torno divendres que vinent, desprès pot-ser et faig un privat i mirem. ok?
ImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. juny 04, 2009 8:04 pm

Tot això, amb una Vstrom no et passaria...però et van enredar....i ara plores perquè tens la moto més pijotera del mercat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 04, 2009 8:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dv. juny 05, 2009 9:27 am

Trobo que darrerament els de la V-Strom esteu perdent pistonada, sou un tel d'ombra del que éreu... Randy, enquesta ?
-----------

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dv. juny 05, 2009 9:36 am

[quote user="Alucinamaripili" post="79142"]Tot això, amb una Vstrom no et passaria...però et van enredar....i ara plores perquè tens la moto més pijotera del mercat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

ImatgeImatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”