RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Holaaaaa,
[quote user="Sagal" post="80370"]factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Una factura molt interessant Santi, comptant el IVA surt a 66,12 € la hora de ma d’obra. Bon preu, si senyor.
Deu ser molt complicat de muntar i desmuntar la part inferior del carenat si un mecànic que et cobra la hora a aquest preu, que suposem que es molt eficient, tarda 50 minuts en fer-ho!!!
Ah, i els 40 minuts en comprovar la fallada del motor també te la seva tela
:shock: :shock: :shock:
[quote user="Sagal" post="80370"]factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Una factura molt interessant Santi, comptant el IVA surt a 66,12 € la hora de ma d’obra. Bon preu, si senyor.
Deu ser molt complicat de muntar i desmuntar la part inferior del carenat si un mecànic que et cobra la hora a aquest preu, que suposem que es molt eficient, tarda 50 minuts en fer-ho!!!
Ah, i els 40 minuts en comprovar la fallada del motor també te la seva tela
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
[quote user="Albert" post="80416"]Holaaaaa,
[quote user="Sagal" post="80370"]factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Una factura molt interessant Santi, comptant el IVA surt a 66,12 € la hora de ma d’obra. Bon preu, si senyor.
[/quote]
Que dius 66.12 ! Surt a 95 € l'hora.
Jo amb una hora al dia ja en tindria prou :-)
[quote user="Sagal" post="80370"]factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Una factura molt interessant Santi, comptant el IVA surt a 66,12 € la hora de ma d’obra. Bon preu, si senyor.
[/quote]
Que dius 66.12 ! Surt a 95 € l'hora.
Jo amb una hora al dia ja en tindria prou :-)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Holaaaa,
[quote user="Ra-mon" post="80555"]
Que dius 66.12 ! Surt a 95 € l'hora.
Jo amb una hora al dia ja en tindria prou :-)[/quote]
A 95 més IVA, que son 110,20 €/hora. Tot depèn de si les unitats que descriuen a la factura com a 0.25h vol dir 25 minuts o un quart d’hora.
En aquest cas si que son realment eficaços els mecànics: ja no tarden 50 minuts en muntar i desmuntar les dues parts inferiors del carenat de la RT, només en tarden 30!!!
Però es clar tanta eficàcia ha de tenir un preu (molt alt) has de treballar molt despresa i sense errades.
Comprovar que el motor falla ja no son 40 minuts, rebaixem la marca fins als 24 minuts.
Ja ho vaig pensar quan ho calculava, però no vaig atrevir-me a creure que poguessin aplicar aquests preus.
De fet tant se val: si cada unitat de temps es de 3 minuts te les cobren mes cares i si es de 5 minuts son mes barates, però et facturen mes temps. El preu final es el mateix.
:enfadat :enfadat :enfadat
[quote user="Ra-mon" post="80555"]
Que dius 66.12 ! Surt a 95 € l'hora.
Jo amb una hora al dia ja en tindria prou :-)[/quote]
A 95 més IVA, que son 110,20 €/hora. Tot depèn de si les unitats que descriuen a la factura com a 0.25h vol dir 25 minuts o un quart d’hora.
En aquest cas si que son realment eficaços els mecànics: ja no tarden 50 minuts en muntar i desmuntar les dues parts inferiors del carenat de la RT, només en tarden 30!!!
Però es clar tanta eficàcia ha de tenir un preu (molt alt) has de treballar molt despresa i sense errades.
Comprovar que el motor falla ja no son 40 minuts, rebaixem la marca fins als 24 minuts.
Ja ho vaig pensar quan ho calculava, però no vaig atrevir-me a creure que poguessin aplicar aquests preus.
De fet tant se val: si cada unitat de temps es de 3 minuts te les cobren mes cares i si es de 5 minuts son mes barates, però et facturen mes temps. El preu final es el mateix.
:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
[quote user="Sagal" post="80370"]factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Després de fer una reclamació a BMW ahir em varen telefonar i em van dir que això m'ho fan entrar en garantia, i que em fan una transferencia. Vegeiu com BMW és una casa seria. La ma d'obra es clar a pagarla, no creieu que la ma d'obra també tenia que ser amb garantia?
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Després de fer una reclamació a BMW ahir em varen telefonar i em van dir que això m'ho fan entrar en garantia, i que em fan una transferencia. Vegeiu com BMW és una casa seria. La ma d'obra es clar a pagarla, no creieu que la ma d'obra també tenia que ser amb garantia?


- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
com deia l'acudit de l'Eugenio: ... si no me da más datos...
De quan és la teva moto ? quin periode de garantia té ? en definitiva, Està en garantia ? Quin historial d'avaries ha tingut ?
Si està en garantia ho està a tots els efectes, peces i ma d'obra, si està fora del periode de garantia, doncs tot és interpretable.... Per exemple la meva peripecia de punxar a Foix, encara vaig reclamar a l'asistència la benzina del cotxe de lloguer, els peatges i el pupilatge d'aquella cosa que noseperquè anomenen "taller", i m'ho van pagar íntegre, casi 140 euros crec recordar.
Tenim el cas de Toyota, on un problema indeterminat amb els injectors fa que canviïn injectors de manera totalment gratuïta fins i tot 4 anys després d'haver finalitzat la garantia, com diu la cançó... depende.
Entenc ( interpretació lliure a falta de + dades ) que en el teu cas han fet l'equivalent de que mamaBMW li doni sense cost els recanvis al concessionari, i tots contents, la ma d'obra la palmes tu perquè sino aniria per part del concessionari.
Si estas fora de garantia ho trobo una bona solució.
De quan és la teva moto ? quin periode de garantia té ? en definitiva, Està en garantia ? Quin historial d'avaries ha tingut ?
Si està en garantia ho està a tots els efectes, peces i ma d'obra, si està fora del periode de garantia, doncs tot és interpretable.... Per exemple la meva peripecia de punxar a Foix, encara vaig reclamar a l'asistència la benzina del cotxe de lloguer, els peatges i el pupilatge d'aquella cosa que noseperquè anomenen "taller", i m'ho van pagar íntegre, casi 140 euros crec recordar.
Tenim el cas de Toyota, on un problema indeterminat amb els injectors fa que canviïn injectors de manera totalment gratuïta fins i tot 4 anys després d'haver finalitzat la garantia, com diu la cançó... depende.
Entenc ( interpretació lliure a falta de + dades ) que en el teu cas han fet l'equivalent de que mamaBMW li doni sense cost els recanvis al concessionari, i tots contents, la ma d'obra la palmes tu perquè sino aniria per part del concessionari.
Si estas fora de garantia ho trobo una bona solució.
-----------
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
[quote user="ARBE" post="82964"]com deia l'acudit de l'Eugenio: ... si no me da más datos...
De quan és la teva moto ? quin periode de garantia té ? en definitiva, Està en garantia ? Quin historial d'avaries ha tingut ?
Si està en garantia ho està a tots els efectes, peces i ma d'obra, si està fora del periode de garantia, doncs tot és interpretable.... Per exemple la meva peripecia de punxar a Foix, encara vaig reclamar a l'asistència la benzina del cotxe de lloguer, els peatges i el pupilatge d'aquella cosa que noseperquè anomenen "taller", i m'ho van pagar íntegre, casi 140 euros crec recordar.
Tenim el cas de Toyota, on un problema indeterminat amb els injectors fa que canviïn injectors de manera totalment gratuïta fins i tot 4 anys després d'haver finalitzat la garantia, com diu la cançó... depende.
Entenc ( interpretació lliure a falta de + dades ) que en el teu cas han fet l'equivalent de que mamaBMW li doni sense cost els recanvis al concessionari, i tots contents, la ma d'obra la palmes tu perquè sino aniria per part del concessionari.
Si estas fora de garantia ho trobo una bona solució.[/quote]
Albert la moto està fora de garantia de dos mesos però fallar una bobina amb 20.000 km per favor....
De quan és la teva moto ? quin periode de garantia té ? en definitiva, Està en garantia ? Quin historial d'avaries ha tingut ?
Si està en garantia ho està a tots els efectes, peces i ma d'obra, si està fora del periode de garantia, doncs tot és interpretable.... Per exemple la meva peripecia de punxar a Foix, encara vaig reclamar a l'asistència la benzina del cotxe de lloguer, els peatges i el pupilatge d'aquella cosa que noseperquè anomenen "taller", i m'ho van pagar íntegre, casi 140 euros crec recordar.
Tenim el cas de Toyota, on un problema indeterminat amb els injectors fa que canviïn injectors de manera totalment gratuïta fins i tot 4 anys després d'haver finalitzat la garantia, com diu la cançó... depende.
Entenc ( interpretació lliure a falta de + dades ) que en el teu cas han fet l'equivalent de que mamaBMW li doni sense cost els recanvis al concessionari, i tots contents, la ma d'obra la palmes tu perquè sino aniria per part del concessionari.
Si estas fora de garantia ho trobo una bona solució.[/quote]
Albert la moto està fora de garantia de dos mesos però fallar una bobina amb 20.000 km per favor....


- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Home, amb 20.000 km, i per 2 mesos... està clar que s'haurien d'haver estirat més.
Trobo que és el concessionari que hauria d'haver defensat el tema ja d'entrada.
Trobo que és el concessionari que hauria d'haver defensat el tema ja d'entrada.
-----------
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Holaaaa,
Personalment penso que es totalment il•lògic que et cobrin la mà d’obre i facien entrar en garantia la peça substituïda.
Des de el moment en que reconeixen que la peça deteriorada no tenia d’haver fallat, entenc que els costos de substitució tampoc corresponen.
Excepte que la Casa Gran es faci càrrec del cost com a deferència al client (tu en aquest cas), llavors gràcies i a pagar la ma d’obra (molt cara per cert).
Albert (Arbe) els concessionaris només s’estiren a l’hora de cobrar, i difícilment et defensaren mai si a ells els hi costa 1 €.
:lol: :???: ;)
Personalment penso que es totalment il•lògic que et cobrin la mà d’obre i facien entrar en garantia la peça substituïda.
Des de el moment en que reconeixen que la peça deteriorada no tenia d’haver fallat, entenc que els costos de substitució tampoc corresponen.
Excepte que la Casa Gran es faci càrrec del cost com a deferència al client (tu en aquest cas), llavors gràcies i a pagar la ma d’obra (molt cara per cert).
Albert (Arbe) els concessionaris només s’estiren a l’hora de cobrar, i difícilment et defensaren mai si a ells els hi costa 1 €.
:lol: :???: ;)
Sort,
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Per si serveix de consol. Fa 1 any i 1/2 a 10 km d'Algecires, 17.00 h. plovent a bots i barrals des de Granada, final de l'autovia (ja veia el mar), RT 1100, 140.000 km sense cap avèria, estic adelantant un cotxe i de cop la moto es para (com quan toques el botó d'aturada d'emergència) tots els llums en vermell, cop d'embragament i aconsegueixo arribar a sota un pont. No va manera d'arrancar. Finalment la guàrdia civil (!) s'atura, ells mateixos avisen a una grua, a l'assegurança i als dos companys que anaven davant i no m'havien vist. Evidentment vam perdre el barco. Era la bobina central. Com a Algecires no hi havien recanvis, vam haver d'anar a Cadis a buscar-la. Factura 330 euros (això si em van netejar la moto). Vaig acabar de fer el viatge (uns 7000 km més) i la moto va seguir rodant fins l'estiu passat quan la vaig canviar.
Segons el GC que em va ajudar, a la seva RT també li passava quan es mullava. La deixava 2-3 dies al garatge i tornava a funcionar.
Dels concesionaris BMW........pfffff....millor ho deixem per un altre dia. Es mereix un tema propi.
La meva opinió és, a la meva experiència de BMW (aquesta és la 4a), que han millorat els models per acostar-se a més compradors però han disminuit la qualitat dels components i la fiabilitat en general. Sobretot a partir de l'entrada massiva de l'electrònica. Però mentre hi hagi "burros" que paguin més de 12.000 € per una moto, hi hauran fabricants (i concesionaris) que van a "cavall"
Segons el GC que em va ajudar, a la seva RT també li passava quan es mullava. La deixava 2-3 dies al garatge i tornava a funcionar.
Dels concesionaris BMW........pfffff....millor ho deixem per un altre dia. Es mereix un tema propi.
La meva opinió és, a la meva experiència de BMW (aquesta és la 4a), que han millorat els models per acostar-se a més compradors però han disminuit la qualitat dels components i la fiabilitat en general. Sobretot a partir de l'entrada massiva de l'electrònica. Però mentre hi hagi "burros" que paguin més de 12.000 € per una moto, hi hauran fabricants (i concesionaris) que van a "cavall"
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Un company d'un altra fòrum va escriure això dels de BMW :
Hombre, pero en este caso al llevar la moto al impecable e impoluto taller BMW te habrian recibido: El jefe de taller, el adjunto al jefe de taller, el acolito del adjunto al jefe de taller, el responsable de recepción, el aparcacoches, la responsable de relaciones con el cliente y Manuel Cardoso, que pasaba por alli.
Tras haberte conectado la moto al Moditec (sistema de data recording de averias conectado con ordenador de a bordo) y tras 10 minutos de pruebas llegarian a la conclusión siguiente:
La bombilla esta fundida.
Tras este datamining contactarian con el departamento recambios y realizarian la petición mediante un albaran ISO 9001 compliant que entraria en el CRM de BMW y comprobaria con que frecuencia visitas los servicios oficiales.
Con este filtro pasado, para demostrar que no eres uno de esos que se compra la moto pero no la lleva a hacer las revisiones, bajan dos angeles del cielo con un cojin de terciopelo azul hasta el departamento de recambios, mientras suena un cuarteto de cuerda y viento, que toman la bombilla y se la acercan al Responsable tecnico asociado, bajo la mirada atenta de Manuel Cardoso, que sigue pululando por alli.
Introduciendo su impoluta y manicurizada mano en un guante de piel de cabritilla joven el Responsable Tecnico Asociado procede a cambiar la traviesa bombilla, representando esto 6 unidades de tiempo BMW (que son 5 minutos), desglosadas en:
- Apertura de la tapa.
- Quitamiento de bombilla rebelde.
- Colocamiento de la virginal bombilla.
- Apretamiento del soporte.
- Saludos a Manuel Cardoso.
- Cierre geosinclinal de alineacion por GPS de la tapa del compartimento de iluminacion principal de la BMW R1150RT 04 Titan Silver.
Tras todo esto solo queda pasar por la señorita Adela, que tecleando rauda te factura el diagnostico, las unidades de tiempo, el recambio y el lavado de la moto.
Total ............................................................. 126 euros.
Pero es que BMW es lo que tiene :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vssssssss
007
Hombre, pero en este caso al llevar la moto al impecable e impoluto taller BMW te habrian recibido: El jefe de taller, el adjunto al jefe de taller, el acolito del adjunto al jefe de taller, el responsable de recepción, el aparcacoches, la responsable de relaciones con el cliente y Manuel Cardoso, que pasaba por alli.
Tras haberte conectado la moto al Moditec (sistema de data recording de averias conectado con ordenador de a bordo) y tras 10 minutos de pruebas llegarian a la conclusión siguiente:
La bombilla esta fundida.
Tras este datamining contactarian con el departamento recambios y realizarian la petición mediante un albaran ISO 9001 compliant que entraria en el CRM de BMW y comprobaria con que frecuencia visitas los servicios oficiales.
Con este filtro pasado, para demostrar que no eres uno de esos que se compra la moto pero no la lleva a hacer las revisiones, bajan dos angeles del cielo con un cojin de terciopelo azul hasta el departamento de recambios, mientras suena un cuarteto de cuerda y viento, que toman la bombilla y se la acercan al Responsable tecnico asociado, bajo la mirada atenta de Manuel Cardoso, que sigue pululando por alli.
Introduciendo su impoluta y manicurizada mano en un guante de piel de cabritilla joven el Responsable Tecnico Asociado procede a cambiar la traviesa bombilla, representando esto 6 unidades de tiempo BMW (que son 5 minutos), desglosadas en:
- Apertura de la tapa.
- Quitamiento de bombilla rebelde.
- Colocamiento de la virginal bombilla.
- Apretamiento del soporte.
- Saludos a Manuel Cardoso.
- Cierre geosinclinal de alineacion por GPS de la tapa del compartimento de iluminacion principal de la BMW R1150RT 04 Titan Silver.
Tras todo esto solo queda pasar por la señorita Adela, que tecleando rauda te factura el diagnostico, las unidades de tiempo, el recambio y el lavado de la moto.
Total ............................................................. 126 euros.
Pero es que BMW es lo que tiene :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Holaaaa,
[quote user="James Bond" post="84770"]Un company d'un altra fòrum va escriure això dels de BMW :
Hombre, pero en este caso al llevar la moto al impecable e impoluto taller BMW te habrian recibido: El jefe de taller, el adjunto al jefe de taller, el acolito del adjunto al jefe de taller, el responsable de recepción, el aparcacoches, la responsable de relaciones con el cliente y Manuel Cardoso, que pasaba por alli.
Tras haberte conectado la moto al Moditec (sistema de data recording de averias conectado con ordenador de a bordo) y tras 10 minutos de pruebas llegarian a la conclusión siguiente:
La bombilla esta fundida.
Tras este datamining contactarian con el departamento recambios y realizarian la petición mediante un albaran ISO 9001 compliant que entraria en el CRM de BMW y comprobaria con que frecuencia visitas los servicios oficiales.
Con este filtro pasado, para demostrar que no eres uno de esos que se compra la moto pero no la lleva a hacer las revisiones, bajan dos angeles del cielo con un cojin de terciopelo azul hasta el departamento de recambios, mientras suena un cuarteto de cuerda y viento, que toman la bombilla y se la acercan al Responsable tecnico asociado, bajo la mirada atenta de Manuel Cardoso, que sigue pululando por alli.
Introduciendo su impoluta y manicurizada mano en un guante de piel de cabritilla joven el Responsable Tecnico Asociado procede a cambiar la traviesa bombilla, representando esto 6 unidades de tiempo BMW (que son 5 minutos), desglosadas en:
- Apertura de la tapa.
- Quitamiento de bombilla rebelde.
- Colocamiento de la virginal bombilla.
- Apretamiento del soporte.
- Saludos a Manuel Cardoso.
- Cierre geosinclinal de alineacion por GPS de la tapa del compartimento de iluminacion principal de la BMW R1150RT 04 Titan Silver.
Tras todo esto solo queda pasar por la señorita Adela, que tecleando rauda te factura el diagnostico, las unidades de tiempo, el recambio y el lavado de la moto.
Total ............................................................. 126 euros.
Pero es que BMW es lo que tiene :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vssssssss
007[/quote]
Ramon, vols dir que això no hauria d'anar a La Cerveseta, amb la resta d'acudits??
:b9 :b9 :b9
[quote user="James Bond" post="84770"]Un company d'un altra fòrum va escriure això dels de BMW :
Hombre, pero en este caso al llevar la moto al impecable e impoluto taller BMW te habrian recibido: El jefe de taller, el adjunto al jefe de taller, el acolito del adjunto al jefe de taller, el responsable de recepción, el aparcacoches, la responsable de relaciones con el cliente y Manuel Cardoso, que pasaba por alli.
Tras haberte conectado la moto al Moditec (sistema de data recording de averias conectado con ordenador de a bordo) y tras 10 minutos de pruebas llegarian a la conclusión siguiente:
La bombilla esta fundida.
Tras este datamining contactarian con el departamento recambios y realizarian la petición mediante un albaran ISO 9001 compliant que entraria en el CRM de BMW y comprobaria con que frecuencia visitas los servicios oficiales.
Con este filtro pasado, para demostrar que no eres uno de esos que se compra la moto pero no la lleva a hacer las revisiones, bajan dos angeles del cielo con un cojin de terciopelo azul hasta el departamento de recambios, mientras suena un cuarteto de cuerda y viento, que toman la bombilla y se la acercan al Responsable tecnico asociado, bajo la mirada atenta de Manuel Cardoso, que sigue pululando por alli.
Introduciendo su impoluta y manicurizada mano en un guante de piel de cabritilla joven el Responsable Tecnico Asociado procede a cambiar la traviesa bombilla, representando esto 6 unidades de tiempo BMW (que son 5 minutos), desglosadas en:
- Apertura de la tapa.
- Quitamiento de bombilla rebelde.
- Colocamiento de la virginal bombilla.
- Apretamiento del soporte.
- Saludos a Manuel Cardoso.
- Cierre geosinclinal de alineacion por GPS de la tapa del compartimento de iluminacion principal de la BMW R1150RT 04 Titan Silver.
Tras todo esto solo queda pasar por la señorita Adela, que tecleando rauda te factura el diagnostico, las unidades de tiempo, el recambio y el lavado de la moto.
Total ............................................................. 126 euros.
Pero es que BMW es lo que tiene :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vssssssss
007[/quote]
Ramon, vols dir que això no hauria d'anar a La Cerveseta, amb la resta d'acudits??
:b9 :b9 :b9
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
[quote user="Albert" post="84790"]Ramon, vols dir que això no hauria d'anar a La Cerveseta, amb la resta d'acudits??[/quote]
Malauradament no Albert, això va aquí igual que això :
[quote user="Sagal" post="80370"]factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
Saludos a Manuel Cardoso.
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Vssssssss
007
Malauradament no Albert, això va aquí igual que això :
[quote user="Sagal" post="80370"]factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
Saludos a Manuel Cardoso.
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Perdoneu, però qui és el Manuel Cardoso ? :eyes
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Holaaaa,
[quote user="James Bond" post="84801"][quote user="Albert" post="84790"]Ramon, vols dir que això no hauria d'anar a La Cerveseta, amb la resta d'acudits??[/quote]
Malauradament no Albert, això va aquí igual que això :
[quote user="Sagal" post="80370"]factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
Saludos a Manuel Cardoso.
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Vssssssss
007[/quote]
Malauradament ja ho sabia que no estava mal col•locat, però es el mon dels concessionaris oficials, en especial de BMW, però si no hi posem una mica d’humor, de vegades, no hi hauria manera de passar-ho coll avall.
:evil: :evil: :enfadat
[quote user="James Bond" post="84801"][quote user="Albert" post="84790"]Ramon, vols dir que això no hauria d'anar a La Cerveseta, amb la resta d'acudits??[/quote]
Malauradament no Albert, això va aquí igual que això :
[quote user="Sagal" post="80370"]factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
Saludos a Manuel Cardoso.
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Vssssssss
007[/quote]
Malauradament ja ho sabia que no estava mal col•locat, però es el mon dels concessionaris oficials, en especial de BMW, però si no hi posem una mica d’humor, de vegades, no hi hauria manera de passar-ho coll avall.
:evil: :evil: :enfadat
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
[quote user="Ra-mon" post="84804"]Perdoneu, però qui és el Manuel Cardoso ? :eyes[/quote]
[quote user="James Bond" post="84770"]Hombre, pero en este caso al llevar la moto al impecable e impoluto taller BMW te habrian recibido: El jefe de taller, el adjunto al jefe de taller, el acolito del adjunto al jefe de taller, el responsable de recepción, el aparcacoches, la responsable de relaciones con el cliente y Manuel Cardoso, que pasaba por alli.
[/quote]
Doncs com be diu, es un senyor que passava per allà el aquell moment i fins i tot el posen a la factura :b9 :b9 :b9
[quote user="James Bond" post="84770"]Hombre, pero en este caso al llevar la moto al impecable e impoluto taller BMW te habrian recibido: El jefe de taller, el adjunto al jefe de taller, el acolito del adjunto al jefe de taller, el responsable de recepción, el aparcacoches, la responsable de relaciones con el cliente y Manuel Cardoso, que pasaba por alli.
[/quote]
Doncs com be diu, es un senyor que passava per allà el aquell moment i fins i tot el posen a la factura :b9 :b9 :b9
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 10:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep