Manoples...JAAA!!!
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Manoples...JAAA!!!
[quote user="jordi r80r" post="106470"]L'ùltim model de manoples . La imaginació al poder :-)[/quote]
Està molt bé això de reciclar, però quan treguis les mans et caldrà fer una bona rentada amb aigua i sabó per treure el tufillu :b9 :b9 :b9
Està molt bé això de reciclar, però quan treguis les mans et caldrà fer una bona rentada amb aigua i sabó per treure el tufillu :b9 :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="jordi r80r" post="106470"]L'ùltim model de manoples . La imaginació al poder :-)
[img align=left]http://i45.tinypic.com/23ra8hw.jpg[/img][/quote]
aquest es bo,fixeu-vos en el seient,folradet de borreguet per portar ben escalafadet el......... :lol: :lol: :lol:
[img align=left]http://i45.tinypic.com/23ra8hw.jpg[/img][/quote]
aquest es bo,fixeu-vos en el seient,folradet de borreguet per portar ben escalafadet el......... :lol: :lol: :lol:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 30, 2010 8:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo també m'hi he posat manyoples a la VFR :lol:
Com que passa mes aire i fred que amb la Pan€, em calia una sol·lució... o dues
,ja que encara no han arribat els punys elèctrics, ahir en Narcís (Jacks) em va proporcionar i col·locar unes manyoples Bagster per el fred.
La veritat, la primera sensació va ser trobar-mi estrany, principalment a l'hora de fer anar els intermitents o la botzina, després al fer Santa Pellaia de tornada ja ni me'n vaig donar compte de que les portava. Sembla que aniran be :D
Abans però en Fredeluc em va fer una suplement per la pantalla, ja que notava molt l'aire a la part del coll i el casc i tant Puig com Givi no trauran pantalles per la 1200 fins d'aquí a mig any al menys.
No cal dir que en Fredeluc va demostrat ser tot un mestre, em vaig quedar parat de la seva manera de treballar i amb 1 hora del no res va fer una pantalla que va perfecte, a 180 va aguantar perfectament.
Cal dir que ambdues coses es poden posar i treure en un tres i no res. ;)
Us deixo unes fotos de com ha quedat tot plegat.

Vsssssssss
007
Com que passa mes aire i fred que amb la Pan€, em calia una sol·lució... o dues
La veritat, la primera sensació va ser trobar-mi estrany, principalment a l'hora de fer anar els intermitents o la botzina, després al fer Santa Pellaia de tornada ja ni me'n vaig donar compte de que les portava. Sembla que aniran be :D
Abans però en Fredeluc em va fer una suplement per la pantalla, ja que notava molt l'aire a la part del coll i el casc i tant Puig com Givi no trauran pantalles per la 1200 fins d'aquí a mig any al menys.
No cal dir que en Fredeluc va demostrat ser tot un mestre, em vaig quedar parat de la seva manera de treballar i amb 1 hora del no res va fer una pantalla que va perfecte, a 180 va aguantar perfectament.
Cal dir que ambdues coses es poden posar i treure en un tres i no res. ;)
Us deixo unes fotos de com ha quedat tot plegat.

Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 07, 2010 8:52 am, en total s’ha editat 7 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Carai, Bond, no ha quedat pas gens malament, eh? :D

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Osti Ramon, com esta agafada la pantalla? amb velcro?
Queda molt bé i si aguanta a la velocitat que has dit, ja tens el problema solucionat, ja no cal que esperis que treguin pantalla Honda que de ben segur sortirà a preus ufffffff
Queda molt bé i si aguanta a la velocitat que has dit, ja tens el problema solucionat, ja no cal que esperis que treguin pantalla Honda que de ben segur sortirà a preus ufffffff

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es veu força enginyos tot plegat i si ha sobre i vas a gust ,donç ja esta be.lo de la pantalla ja ho ensenyaras que no ho apreciu be com esta agafat tot plegat,ara si aguanta al pas que has dit,perfecte.
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Kpeps" post="111151"]es veu força enginyos tot plegat i si ha sobre i vas a gust ,donç ja esta be.lo de la pantalla ja ho ensenyaras que no ho apreciu be com esta agafat tot plegat,ara si aguanta al pas que has dit,perfecte.[/quote]
+1
Siau
+1
Siau
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Clar, acostumat a la pan, ara ja ho veus. Ja et pots començar a preparar una bona mosquitera per l'estiu, perqué te'ls menjaras tots
És broma eh Ramon. ................................Ho no.
:roll: :roll:
És broma eh Ramon. ................................Ho no.
:roll: :roll:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Molt ben treballada la solució de la pantalla i els punys,.....primer ha de prevaldre la comoditat i no l`estetica.
:bow :bow :bow :bow
:bow :bow :bow :bow
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.