Gs amb maletes GIVI

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dc. març 21, 2007 6:59 pm

Doncs aixó voldria jo. Tornar a veure la Batracet ( ex- Filomena) per acabar de decidirme. Estic entre les originals ( pel tema de la mateixa clau per tot i per les possibilitats de variació de tamany que ofereix el sistema Vario) i les Zega del Xavi.
Tot i que les del Àngel m'agraden, prefereixc les d'alumini, per rigidesa i per les formes rectes.
La questió del preu... no em preocupa gens ni mica. I és que tenir un cunyat com el QSC, permet que no tinga que preocupar-me per detalls sense importància. Jo li les demane i ell me les regala. "Él es asin y yo le acepto como es" :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
... eppur si muove.!!!

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. març 21, 2007 7:17 pm

tonet ha escrit:. Tornar a veure la Batracet ( ex- Filomena)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

En quin moment han decidit canviar de nom a la Filomena ??????? :? :? :?

Home a Tamarit hi havia rumors d’un canvi de nom, però...... :shock: :shock: :shock:

A mi em tindran que perdonar en Xavi i la Ceci, però Filomena era molt més bonic..... :wink: :wink: :wink:

Pobre Filomena :crys :crys :crys :crys

tonet ha escrit:.
La questió del preu... no em preocupa gens ni mica. I és que tenir un cunyat com el QSC, permet que no tinga que preocupar-me per detalls sense importància. Jo li les demane i ell me les regala. "Él es asin y yo le acepto como es" :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Jo si tingués un cunyat així, també deixaria que es fiques de tant en tant amb mi.... :wink: :wink: :wink:

Com et tornis a queixar d’en QSC...... :sado :sado :sado :sado :sado

:!: :!: :!: :!: i Vvvvsssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. març 21, 2007 7:59 pm

tonet ha escrit:La questió del preu... no em preocupa gens ni mica. I és que tenir un cunyat com el QSC, permet que no tinga que preocupar-me per detalls sense importància. Jo li les demane i ell me les regala.
Que tal aquestes??????? a mi em semblen de lo mes adient pel caire agro-pecuari de la grogueta !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Imatge

V'sssssssssss

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. març 21, 2007 8:06 pm

QSC també li pots regalar la pota de cabra, que la seva li falla alguna vegada.

Imatge

V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dc. març 21, 2007 8:48 pm

Vols dir que tot açó és una mentira? que has estat enganyant-me tots aquests anys? Que lo nostre era una farsa? :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys

Imatge

Doncs has de saber que jo a tu si que t'estime

James_Bond ha escrit:
QSC també li pots regalar la pota de cabra, que la seva li falla alguna vegada.
Tu ves donant-li idees. I tu pretens que et considere com un company?
"Por un perro que maté" i encara se m'ocorreix contar-ho al foro. Seré idiota. Una y no más. :evil: :evil: :evil: :evil:

Molt bo James, moooolt bo.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
... eppur si muove.!!!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”