COM ESTA EL TEMA INTERCOMUNICADORS ???
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: COM ESTA EL TEMA INTERCOMUNICADORS ???
Es ben be que teniu respostes per tots el gustos.
Així m´agrada ;)
Per cert, jo pagaria i a10 .
Així m´agrada ;)
Per cert, jo pagaria i a10 .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 09, 2010 6:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Albert" post="135640"]Holaaaa,
Excepte en el preu de la multa, em sembla que en la resta de preus estàs utilitzant unes referències una mica desfasades. (De fa temps vull dir)
:shock: :roll: :shock:
Per cert, jo també els acostumo a portar els intercomunicadors. Si que es cert sempre quedes a les interpretacions dels agents de l’autoritat, que te la poden clavar per el tema que mes els hi agradi, però en realitat, em sembla que la ultima revisió de la llei en qüestió nomes parlava dels auriculars, o sigui, dels que van dins la orella.
:???: :???:[/quote]
Randy:
Aixó d´anar a ballar a un lloc de pantxitus m´ha agradat :mrgreen:
el que passa es que si l´agent es de la Vall d´aran o del Montsià, em sortiria una mica car.
Ara bé, desenganyem-nos, a la meva edat ja no es lliga si no es amb billets a la má. :patada
Albert:
Comptant que soc un " in-llustrat " en molts temes i més en aquests dels intercomunicadors, que vols dir amb aixó " dels auriculars " que van dins de l´orella, on van doncs ???? :roll:
Excepte en el preu de la multa, em sembla que en la resta de preus estàs utilitzant unes referències una mica desfasades. (De fa temps vull dir)
:shock: :roll: :shock:
Per cert, jo també els acostumo a portar els intercomunicadors. Si que es cert sempre quedes a les interpretacions dels agents de l’autoritat, que te la poden clavar per el tema que mes els hi agradi, però en realitat, em sembla que la ultima revisió de la llei en qüestió nomes parlava dels auriculars, o sigui, dels que van dins la orella.
:???: :???:[/quote]
Randy:
Aixó d´anar a ballar a un lloc de pantxitus m´ha agradat :mrgreen:
el que passa es que si l´agent es de la Vall d´aran o del Montsià, em sortiria una mica car.
Ara bé, desenganyem-nos, a la meva edat ja no es lliga si no es amb billets a la má. :patada
Albert:
Comptant que soc un " in-llustrat " en molts temes i més en aquests dels intercomunicadors, que vols dir amb aixó " dels auriculars " que van dins de l´orella, on van doncs ???? :roll:

- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
LA FESTA "AMB L´ AGENT" LA TROBO MOLT BARATA !!!!
I VAIA ROTLLO ANAR AMB ELLA, SENSE TRIAR !!!
AIXO ! PAGA LA MULTA I ADEU !!!!!
I VAIA ROTLLO ANAR AMB ELLA, SENSE TRIAR !!!
AIXO ! PAGA LA MULTA I ADEU !!!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="135650"]
Comptant que soc un " in-llustrat " en molts temes i més en aquests dels intercomunicadors, que vols dir amb aixó " dels auriculars " que van dins de l´orella, on van doncs ???? :roll:[/quote]
No van dins l'orella. Porten un velcro i van enganxats a dins el casc. Si vols passa per casa i t'ho ensenyo.
Una foto d'uns Midland:

Comptant que soc un " in-llustrat " en molts temes i més en aquests dels intercomunicadors, que vols dir amb aixó " dels auriculars " que van dins de l´orella, on van doncs ???? :roll:[/quote]
No van dins l'orella. Porten un velcro i van enganxats a dins el casc. Si vols passa per casa i t'ho ensenyo.
Una foto d'uns Midland:

- Llagasta
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="135702"][quote user="Gs12 red" post="135650"]
Una foto d'uns Midland:
[/quote]
val d´acord, però si van integrats al casc ( després de muntar-los ), ja no es veuen , llavors si no es veuen i a més a més no portes el micro, com et poden veure ???? ( i multar ) :roll: entenc que el que crida l´atenció es el micro
Una foto d'uns Midland:

val d´acord, però si van integrats al casc ( després de muntar-los ), ja no es veuen , llavors si no es veuen i a més a més no portes el micro, com et poden veure ???? ( i multar ) :roll: entenc que el que crida l´atenció es el micro

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
No hi donis massa toms al asumte,si volen,et multarán,sigui perque et faran traure el casc i el veuran,sigui perque veuran el dispositiu enganxat al casc,sigui el que vulguis que sigui :D ,si volen:NYACA,un pagaré per pasar per Trafic :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Llagasta
- Presentats
el tema es aquest a un Schuberth C3

mirat des de sota el casc:

discret no ? val la pena o no val la pena comprar-lo ? :roll:

mirat des de sota el casc:

discret no ? val la pena o no val la pena comprar-lo ? :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 09, 2010 4:47 pm, en total s’ha editat 3 vegades.