Parlant D'equipament...

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Quin vestit d'aigua preferiu més?

Dues peces
24
71%
"Mono"
10
29%

Vots totals: 34

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Re: Parlant D'equipament...

Entrada Autor: Bravo » dt. gen. 05, 2010 5:48 pm

[quote user="Randy-650" post="101755"]
Home, no comparis la protecció contra les inclemències meterològiques de la teva DeauvilleSport amb la Harley naked de Sergibuda. :mrgreen:[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Per cert, parlant de peus, als peus vaig fer una troballa al EROSKI de Usurbil (Gipuzkoa) que són uns escarpins, amb la sola rígida de goma, nomès per ficar la punta del peu fins el taló, i una cremallera de baix a dalt fins per sota del genoll, que et deixa el peu completament estanc. El día aquell de què parlava que va ploure tant, anava vestit amb sabates "de vestir"(mai millor dit). Em vaig posar aquests escarpins i vaig arribar a casa amb els peus completament eixuts. Em van costar 20 €, i al Corte Inglés els he vist per 30.

Quan a les costures del trajo d'aigua, com molt bé s'ha dit per part del Coes, lo important és que siguin termosegellades per evitar el pas de l'aigua pels foradets. El meu les porta així...i no cala :mrgreen: :mrgreen:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 05, 2010 6:15 pm

Com que veig que ningú penja cap foto, ja en fico jo una. Parada tècnica per fer benzina i equipar-nos del tot:

Imatge

El mono d'aigua és marca AQua :razz: (Made in Lidl)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. gen. 05, 2010 11:56 pm

[quote user="Randy-650" post="101820"]Com que veig que ningú penja cap foto, ja en fico jo una. Parada tècnica per fer benzina i equipar-nos del tot:

Imatge

El mono d'aigua és marca AQua :razz: (Made in Lidl)[/quote]

Ottia¡¡¡¡¡¡ Un Madelmannnnnnnnnnnnnn¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ I està com nou¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

De bon rotllo, eh? ;) ;)
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. gen. 06, 2010 12:27 am

Jo primer tenia un mono i ara tinc un stereo (o dos peces).

Si ho poses be i poc a poc no et mulles si vas amb preses, per un costat o l'altre es cola l'aigua.

També compta la moto i l'alçada de cada persona o animal (ara que també fem enquestes d'animals)

Clar que un cop en marxa només t'adones que vas un xic mullat quan t'atures, i amb una mica de sort, això ja és al final de la ruta.

Un altre possibilitat, és aturar-se a fer un tallat o si s'escau un "mini" com els que fan a Monells.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dc. gen. 06, 2010 12:32 am

hola,sens dudte mono,jo tenia un dos peces dels barats i quant portes una bona estona entra aigua segur,a mes un tram que va parar de ploure anan mes rapit es va desfer el pantalo,a i com es normal va torna a ploure,sort de la cinta americana.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 06, 2010 1:18 am

Holaaa,

Com be diu el Randy suposo que la protecció que t’ofereix la moto també compte bastant, i la Pan protegeix força.
Per sort o per mala sort he fet força quilòmetres amb pluja, especialment forta a Alemanya, Andalusia i com no podia faltar per Anglaterra i Holanda. Tot l’equip que porto es de Cordura i Gore-Tex, fins i tot les botes, això fa que si la pluja es feble pugui anar tranquil•lament sense res mes si no vaig massa lluny, però a mida que vas fent ruta sota l’aigua, tant la jaqueta com els pantalons van quedant xops en les capes externes, i si be no t’arribes a mullar si que t’agafa fred primer, i si encara vas mes estona o plou fort comences a notar una mica d’humitat, especialment a les parts nobles i als braços. Tema a banda son les botes, que mai m’he mullat els peus i mai les he portat protegides.

Amb un canguro del Decahtlon i uns pantalons del mateix estil aconsegueixo que l’aigua trobi una primera capa impermeable que impedeix que la cordura vagi recollint aigua, i que encara que cali una mica per les costures no m’arribo a mullar mai, per estona que estigui sota la pluja.

Evidentment que la protecció dels monos de una sola peça es superior, però quan vas de viatge i l’has de portar a la maleta... ocupa tres vegades mes i jo no porto remolc, a banda de son força mes emprenyadors de posar i treure.

Resumint, potser a cada un li va millor una cosa o l’altre, però sempre va en funció de la protecció de la moto i la roba que hi portem a sota, en la meva opinió.

:cool: :cool: ;)
Sort,

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dc. gen. 06, 2010 2:05 am

Jo aquets escarpins amb la sola rígida pels peus els he fet servir de 2 models però no m'agraden gens. Sovint s'em baixaben quan portaba estona a la moto, al parar en un semàfor, etc i algún cop se m'han enganxat a l'estribera, per lo que em fotia un sustu de collons... Per mí el remei de les botes d'aigua es el millor, però tot son gustos, es clar.

De fet en tinc un al traster i que no faig servir, si algú els vol els hi regalo, nomès cal que els passeu a buscar, ens prenem una birra i llestos. Jo calço un 41.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. gen. 22, 2010 10:06 pm

Hola de nou.

Bé, aquesta vegada he fet cas a la majoria i m'he comprat un dos peces (stereo, com diu en Kel). :razz:
He valorat la comoditat de posar i treure i el menys espai que ocupa, tot i que estic convençut que un mono dona una millor protecció.

La compra la he fet a l'Outlet de BCN. No hi havia estat mai i m'he quedat parat del munt de material que tenen.

Pel que sembla, diumenge ja el podem estrenar i comprovar la seva eficàcia. ;)
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 22, 2010 10:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. gen. 23, 2010 9:01 am

[quote user="Gearbox" post="104969"]Pel que sembla, diumenge ja el podem estrenar i comprovar la seva eficàcia. ;)[/quote]Molt em temo que si... :???: "no hay mal que por bien no venga" :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”