Imprescindible ABS?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Imprescindible ABS?

Entrada Autor: Gearbox » dc. juny 09, 2010 10:12 am

[quote user="Albert" post="123438"] ... Important: SI, però no absolutament imprescindible.
[/quote]

Totalment d'acord.

És una "ajuda" més a la conducció, però hem de saber conduïr sense.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 09, 2010 5:10 pm

I pel colmo sense casc..... :Disparant

[youtube]G_2iylBCAiA&NR=1[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dc. juny 09, 2010 5:43 pm

[quote user="Albert" post="123438"]Holaaaa,

Em sembla que tots plegats no estem ajudant gaire a la Mireia amb totes aquestes discrepàncies sobre el tema i ens estem allunyant de la pregunta original:
[quote user="Angeleta" post="123095"]
Què faig? Claudico i compro sense ABS? :?:
[/quote][/quote]

Sí que m'heu ajudat, sí: em refermo en l'opció ABS. Llegint-vos he recordat les primeres setmanes de cotxe nou: passava d'un Ford Fi de 15 anys de benzina motor 1100 a un Astra gas-oil 1700 (model 2005, crec). Sense ser una exagerada conduint, se'm va activar l'ABS dos o tres cops: badens sobtats a la nit...

Efectivament, cal conéixer la màquina que portem i no fer el burro (sobretot quan no se'n sap gaire) però també és ben cert que el "factor sorpresa" a la carreterera existeix, malauradament. Així que prefereixo curar-me en salut. L'únic que em fa ràbia serà que em costarà força més peles i ara que ens abaixen el sou... :crys

En fi, si sabeu d'algú que té moto ben cuidada i amb ABS, aviseu-me la primera!! (A, i que de fàbrica no superi els 70 Kilowats de potència).

No, si al final encara tardaré a venir amb la meva!! :roll:
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 09, 2010 5:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 09, 2010 6:01 pm

[quote user="Angeleta" post="123486"]

No, si al final encara tardaré a venir amb la meva!! :roll:[/quote]

Què et jugues a que en tres dies tens moto, i nova? :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dc. juny 09, 2010 6:50 pm

[quote user="Randy-650" post="123492"][quote user="Angeleta" post="123486"]

Què et jugues a que en tres dies tens moto, i nova? :lol:[/quote]

Seré com el "parxet" :b9 (però per poc temps!!)
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Siset » dj. juny 10, 2010 10:30 am

[quote user="Angeleta" post="123486"]
Sí que m'heu ajudat, sí: em refermo en l'opció ABS. Llegint-vos he recordat les primeres setmanes de cotxe nou: passava d'un Ford Fi de 15 anys de benzina motor 1100 a un Astra gas-oil 1700 (model 2005, crec). Sense ser una exagerada conduint, se'm va activar l'ABS dos o tres cops: badens sobtats a la nit...

Efectivament, cal conéixer la màquina que portem i no fer el burro (sobretot quan no se'n sap gaire) però també és ben cert que el "factor sorpresa" a la carreterera existeix, malauradament. Així que prefereixo curar-me en salut. L'únic que em fa ràbia serà que em costarà força més peles i ara que ens abaixen el sou... :crys

En fi, si sabeu d'algú que té moto ben cuidada i amb ABS, aviseu-me la primera!! (A, i que de fàbrica no superi els 70 Kilowats de potència).

Felicitats Angeleta, una decisió amb seny.

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dj. juny 10, 2010 11:07 am

Jo he tingut l'experiència de provar motos amb ABS i sense ABS a les pistes de Honda,
i és exactament com el primer video que va posar en Randy.
Voto per l'ABS.

[IMG=http://img175.imageshack.us/img175/9173/20100410114614hondainst.jpg][/IMG]
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 10, 2010 11:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

arturg
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 7:44 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: arturg » dl. juny 14, 2010 4:40 pm

Jo també ho he provat a la pista de proves d'Honda, i no sé com encara podeu dir que l'ABS és com una mena de luxe...després de veure el video. Estic totalment a favor (jo he tingut motos amb i sense) i mentre existeixi s'ha de posar, Igual com el dia que totes les motos puguin portar airbag. També direm que si vas al tanto no cal. Totes les coses que suposin seguretat passiva no molesten per a res, i ens poden salvar la vida. Si no ens obliguessin, encara hi hauria gent que no portaria casco perque et despentines i no tens la "sensació de llibertat" i altres mandangues, i be ho tenim força assumit, no? doncs jo ja prohibiria la fabricació de les motos sense ABS.
Honda CBF 1000, Terrassa

Willy
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
Ubicació: Alt Penedès

Entrada Autor: Willy » dt. juny 15, 2010 8:35 pm

Sàvia decisió.
Encara que et surti més car les inversions en seguretat valen la pena, que de recanvis per moto n'hi ha però per al cos es un altre tema!!!.

[quote user="arturg" post="124088"]Jo també ho he provat a la pista de proves d'Honda, i no sé com encara podeu dir que l'ABS és com una mena de luxe...després de veure el video. Estic totalment a favor (jo he tingut motos amb i sense) i mentre existeixi s'ha de posar, Igual com el dia que totes les motos puguin portar airbag. També direm que si vas al tanto no cal. Totes les coses que suposin seguretat passiva no molesten per a res, i ens poden salvar la vida. Si no ens obliguessin, encara hi hauria gent que no portaria casco perque et despentines i no tens la "sensació de llibertat" i altres mandangues, i be ho tenim força assumit, no? doncs jo ja prohibiria la fabricació de les motos sense ABS.[/quote]

+1

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dt. juny 15, 2010 10:29 pm

La meva opinió és tant amb motos com amb cotxes ABS i totes les lletrs que puguis (ESP, ASR, EDV, etc) amb seguretat. La majoria de gent creiem que anem bé, que a la velocitat que portem la podem parar, però com molt bé han dit alguns per aqui, no tenim en compte el factor "sorpresa", un gos, un accident a la sortida d'un revolt, etc...coses que mai passen fins que passen, i aquell dia t'enrecordes.
Inclús tinc amics que diuen, que ells se l'han comprada sense ABS perquè quan plou no l'agafen...cosa que els tres últims cops que he anat amb ells sortiem amb sol i a mitja ruta ens ha atrapat la pluja i després tots cagats i cagant-se amb tot. Quan realment el motiu principal era estalviar-se els + o -600€ que els costava posar-s'ho.

Angeleta, tot i que et pugui costar una mica més, que amb la puta retallada l'esforç sigui més gran, només has de pensar que tu i la teva seguretat no tenen preu, o algú canviaria una caiguda per 600€???
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”