Va de Manoples...

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Re: Va De Manoples...

Entrada Autor: Pardo » dt. gen. 04, 2011 8:39 pm

Nuria Vs, jo ja les tinc posades i ja he fet voltetes per la city, ho he fet sense guants (a pél) per provar que tal van, i renoi quin gustito ara quan surti per la carretera i divendres que vaig a Pingüinos em posaré els guants a veure que tal. Serà la prova de foc amb els gairebé 675 kms, ademés pinte pluja.
Ja os dire´. :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dc. gen. 05, 2011 12:14 am

[quote user="Pardo" post="152053"]Nuria Vs, jo ja les tinc posades i ja he fet voltetes per la city, ho he fet sense guants (a pél) per provar que tal van, i renoi quin gustito ara quan surti per la carretera i divendres que vaig a Pingüinos em posaré els guants a veure que tal. Serà la prova de foc amb els gairebé 675 kms, ademés pinte pluja.
Ja os dire´. :mrgreen:[/quote]

Pingüinos :tremolant , 675 Kms :roll: , això si que serà la prova definitiva. Que vagi bé. Ja ens ho explicaràs
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. gen. 05, 2011 9:13 am

[quote user="Nuria Vs" post="152107"][quote user="Pardo" post="152053"]Nuria Vs, jo ja les tinc posades i ja he fet voltetes per la city, ho he fet sense guants (a pél) per provar que tal van, i renoi quin gustito ara quan surti per la carretera i divendres que vaig a Pingüinos em posaré els guants a veure que tal. Serà la prova de foc amb els gairebé 675 kms, ademés pinte pluja.
Ja os dire´. :mrgreen:[/quote]

Pingüinos :tremolant , 675 Kms :roll: , això si que serà la prova definitiva. Que vagi bé. Ja ens ho explicaràs[/quote]

x2

675x2 = 1350 Kms, o sigui que si que serà una bona prova definitiva, si no fa gaire fred anant potser en farà en tornant, jeje.

Passat-t'ho molt bé !

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dt. gen. 11, 2011 1:20 am

Bé, poca cosa us puc dir del resultat que em varen donar les manoples, ja que las temperaturas eran molt altas, la mínima si no recordo malament va ser 5º i la màxima 15º, fred fred no em vam passar gens sinò tot el contrari anabam tan tapats que a cada parada ens treiem una peça de roba, jajajajaja.
Ara com que en algún tram ens va ploura de tornada he de dir que collonut ja que no et mulles gens ni mica els guants, i tot s'ha de dir en tot el trajecte jo anaba amb guants d'estiu.
Ah per cert, pingüinos "FANTÀSTIC" de ben segur que l'any vinent i si no hi ha res de nou, HI TORNARÉ !!!! :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”