LLàntes De Raids Muntades
Publicat: dg. feb. 06, 2011 6:40 pm
Hola gent,
preparant lo moto pel marroc, m'he comprat diversos accessoris, els més importants: les llantes de raids. L'objectiu era tenir les llantes d'aleaciò que faig servir habitualment pel dia a dia i les de raids pel viatge al marroc i per les sortides que em siguin necessaries.
Avui les he canviat! primer vaig aconseguir un tros d'una clau allen del 22 (gracies a la generositat d'un bon motero) per poder desmuntar i muntar la roda del davant.
La resta ha estat fàcil, claus tor i dinamonetriques en ma, la da darrera és molt fàcil de canviar, només un detall: cal una brida ,si ho feu sols, per apretar el pedal del fre quan descolles els cargols i quan els acolles.
La de davant és un pel més complicada pel fet dels amortidors, pero amb una cinxa i un pes pq la moto basculi cap a la roda d'el darrera també és fàcil de treure-la.
He tingut de desmuntar un costat del fre de disc per poder treure la roda i prou.




Els parells d'apretada els tinc amb un cd de bmw, on hi és tot.
Un cop muntada ha tocat provar-la, sense abs i control de tracció, he pujat a sant miquel (celrà), doncs és un camí que m'el conec força i no és gens difícil. Només he tingut un ensurt: just al sortir d'una curba ve una pujada i he quedat encegat pel sol uns segons, he reduït a primera i collons! al no portar el control de tracció... la mare que la va parir com apreta la burra!!! cuasi rellisco i caig! a part d'això n'estic molt satisfet, s'agafa molt bé i tot i que la gs pesa força, no ho notes massa, vaja soposo que ja fa una temporadeta que la condueixo :-)
El següent pas serà amb els companys de viatge intentar canviar el pneumàtic de la roda per simular una punxada, prefereixo suar aqui que al marroc!
Per cert com ho feu vosaltres per canviar la roda del davant? com solventeu el tema d'els amortidors? vaja que no apretin la roda contra el terra.
Salut companys :-)
preparant lo moto pel marroc, m'he comprat diversos accessoris, els més importants: les llantes de raids. L'objectiu era tenir les llantes d'aleaciò que faig servir habitualment pel dia a dia i les de raids pel viatge al marroc i per les sortides que em siguin necessaries.
Avui les he canviat! primer vaig aconseguir un tros d'una clau allen del 22 (gracies a la generositat d'un bon motero) per poder desmuntar i muntar la roda del davant.
La resta ha estat fàcil, claus tor i dinamonetriques en ma, la da darrera és molt fàcil de canviar, només un detall: cal una brida ,si ho feu sols, per apretar el pedal del fre quan descolles els cargols i quan els acolles.
La de davant és un pel més complicada pel fet dels amortidors, pero amb una cinxa i un pes pq la moto basculi cap a la roda d'el darrera també és fàcil de treure-la.
He tingut de desmuntar un costat del fre de disc per poder treure la roda i prou.




Els parells d'apretada els tinc amb un cd de bmw, on hi és tot.
Un cop muntada ha tocat provar-la, sense abs i control de tracció, he pujat a sant miquel (celrà), doncs és un camí que m'el conec força i no és gens difícil. Només he tingut un ensurt: just al sortir d'una curba ve una pujada i he quedat encegat pel sol uns segons, he reduït a primera i collons! al no portar el control de tracció... la mare que la va parir com apreta la burra!!! cuasi rellisco i caig! a part d'això n'estic molt satisfet, s'agafa molt bé i tot i que la gs pesa força, no ho notes massa, vaja soposo que ja fa una temporadeta que la condueixo :-)
El següent pas serà amb els companys de viatge intentar canviar el pneumàtic de la roda per simular una punxada, prefereixo suar aqui que al marroc!
Per cert com ho feu vosaltres per canviar la roda del davant? com solventeu el tema d'els amortidors? vaja que no apretin la roda contra el terra.
Salut companys :-)