Els pneumàtics pujaran el preu a l'ordre del 8%!

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Els pneumàtics pujaran el preu a l'ordre del 8%!

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 23, 2011 8:19 pm

Según numerosas fuentes, la producción de petróleo alcanzará su pico el año que viene. Incluso, o notoria Wikileaks ha publicado el famoso escape de los cables a esa melodía. De acuerdo a los diplomáticos locales, Arabia Saudí va a llegar a la producción pico del petróleo para el próximo año (2012)

Pero eso no es todo lo que cada vez es más caro. Por ejemplo, recientemente fabricante de neumáticos Bridgestone ha anunciado una subida de precios del 8% para los neumáticos de la motocicleta. De goma se ha vuelto muy costoso debido al mal tiempo en las naciones productoras de caucho (como Tailandia), y un aumento en la demanda de China. Otros fabricantes japoneses de neumáticos Yokohama y Toyo han anunciado un aumento del 7% en el precio. Michelin también han anunciado una subida de precios del 8% a partir del mes siguiente ( fuente ). Y eso es sólo para este año. El año que viene, van a aumentar aún más.

I les motos sembla que també! :eyes

China está importando grandes cantidades de metales, y hay menos y menos hierro disponible. Los precios se han disparado; diciembre 2010 se registró un alto precio ya de 200 dólares EE.UU. por tonelada, los analistas esperan una tonelada al costo EE.UU. 300 dólares para fin de año ( fuente ). Eso significa que los fabricantes de todo el mundo tendrá que pagar más por el hierro, aluminio, cobre, etc Y eso significa que su vehículo empezará a costar más.

FONT: http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx ... cycles.htm
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Els Pneumàtics Pujaran El Preu A L'ordre Del 8%!

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 23, 2011 8:23 pm

Espero que ningú se li acudeixi montar pneumàtics recautxutats !!!! ah ? i estem al tanto de la puja del preu de la benzina que es imminent degut als aconteixements internacionals, es parla de 220$ el barril ( avui 105$ )

veurem el litre de super o gasoil a 1,60€ (266 peles ) aviat ???? s´accepten apostes :tremolant
en el meu cas - per exemple - omplir el diposit del cotxe costaria: 130 € ( 21630 Ptes. )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 23, 2011 8:33 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 23, 2011 8:27 pm

[quote user="LLAGASTA" post="159283"]ah ? i estem al tanto de la puja del preu de la benzina que es inminent degut als aconteixaments internacionals. :tremolant[/quote]

Libia abasteix el 50% del mercat italià i alemà. A Espanya sembla ser que sols depenem del 5% del seu petroli.

Jo avui ja he encomanat 1.000 litres de gas-oil per la caldera.... :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dc. feb. 23, 2011 11:36 pm

Quan sigui gran ja es tard, però a la propera vida seré especulador, si senyor i em "forraré".
Jo ja pago mes de 100 € per omplir el cotxe de gasoil i això que com que te nosequantuscavalls i ja tinc prou fotos del clatell, li poso del barat.
La Super 98 passa dels 1,42.
Encara recordo quan el meu pare deia "aviat veurem la gasolina a vint duros" o quan amb 25 peles tenia per 2,5 litres de "mezcla".

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dc. feb. 23, 2011 11:56 pm

Al final tots tancadets a casa.... si és que l'automòbil passarà a ser un autèntic luxe com abans... el problema és que ara en molts casos és una necessitat,
no entenc com els governs no inverteixen d'una punyetera vegada en energies renovables o que almenys facin que i no haguem de ser dependents de països amb dubtosa estabilitat tant política com social, a la que un "jeque" d'aquests li apreta, de nou el petroli pels núvols, i tot i així trobo que emb el merder que hi ha als estats àrabs encara ha pujat poc....

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”