Oli dels BMW bóxer
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Oli dels BMW bóxer
Tinc curiositat per saber quin oli gasteu els que porteu BMW bóxer, que em sembla que a cada taller diuen una cosa diferent. 

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Oli Dels BMW Bóxer
A Martí i Conesa em recomanan el Castrol Power1 GPS4T 
En 30.000 Km he gastat uns 750cc ( que per ser un motor refrigerat per aire crec que està molt bé :mrgreen: )
V'sss
GeSus
En 30.000 Km he gastat uns 750cc ( que per ser un motor refrigerat per aire crec que està molt bé :mrgreen: )
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 14, 2011 9:47 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
45 lectures i no més una resposta ??? :shock: ... ni que fos un secret d'estat !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Jesus GS" post="161791"]45 lectures i no més una resposta ??? :shock: ... ni que fos un secret d'estat !!! :mrgreen:[/quote]
Tothom posa el que li sembla. :mrgreen:

Tothom posa el que li sembla. :mrgreen:

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Jo e votat sintetic, però no se realment, lo que es un i l'altre
cuant vaig a fer la revisió a la BMW em posen castrol i cuant faig el canvi d'oli jo, poso motul 5100 ester
cuant vaig a fer la revisió a la BMW em posen castrol i cuant faig el canvi d'oli jo, poso motul 5100 ester
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Jo el poso d'oliva, però d'olives que hagin sortit d'oliveres catalanes. A pesar de que me'n gasta molt poc, com a mínim faig pàtria :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 14, 2011 7:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Hem van recomanar a Martin i Conesa el Castrol Power 1 GPS 4T 15W-50 , es un semi-sintetic, la Rt1100 per ara gasta oli...200cm3 cada 1000k i li he de anar afegint, per cert el mateix oli de comprar-lo al concesionari o al magatzem :eyes Crec que las boxer BMW al portar el embrague en sec, poden portar qualsevol oli mineral o sintetic amb especificacions actuals, sobre les marques, avui en dia no hi han olis dolents...
salut i km
salut i km
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 14, 2011 7:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Randy,per curiositat.................................... QUE ET PASSA AMB BMW ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Es mania personal ???
Tens una mala experiencia ???
Tens somnis humids amb la marca ???
Es mania personal ???
Tens somnis humids amb la marca ???
- Randy-650
- Presentats
Re: Oli dels BMW bóxer
No, home, no. Malpensat! :lol: Això sí, un any o altre caurà. :razz:
És que avui un propietari de BMW m'ha dit que li gasta oli la seva GS, i em sembla que no portava l'oli adequat.... :roll:
És que avui un propietari de BMW m'ha dit que li gasta oli la seva GS, i em sembla que no portava l'oli adequat.... :roll:

- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="SisoRT" post="161814"]Jo el poso d'oliva, però d'olives que hagin sortit d'oliveres catalanes. A pesar de que me'n gasta molt poc, com a mínim faig pàtria :mrgreen:[/quote]
De quines olives?, d'aquelles que hom diu "vaig a canviar l'oli de les olives" i s'encamina a can Roca? :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo li poso oli mineral i del barat, per indicació d'en Joan d'Sport Moto. En fer la revisió, ell posa a la moto un de bo, però per afegir-n'hi, si és barat té menys additius i va millor, seguint els consells d'en Joan. :mestre
Afegir oli és un altre dels encants de les motos amb motor boxer refrigerat per aire. ;) ;) ;)
De quines olives?, d'aquelles que hom diu "vaig a canviar l'oli de les olives" i s'encamina a can Roca? :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo li poso oli mineral i del barat, per indicació d'en Joan d'Sport Moto. En fer la revisió, ell posa a la moto un de bo, però per afegir-n'hi, si és barat té menys additius i va millor, seguint els consells d'en Joan. :mestre
Afegir oli és un altre dels encants de les motos amb motor boxer refrigerat per aire. ;) ;) ;)
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 14, 2011 8:29 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Randy-650
- Presentats
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="161823"]No, home, no. Malpensat! :lol: Això sí, un any o altre caurà. :razz:
És que avui un propietari de BMW m'ha dit que li gasta oli la seva GS, i em sembla que no portava l'oli adequat.... :roll:[/quote]
A mí també m´ho sembla ;) ;)
La temperatura també hi té a veure.
I el fet de no dur encara molts Qm amb la moto, també,al principi gasta força i despres es més regular. Jo al principi també em vaig espantar
És que avui un propietari de BMW m'ha dit que li gasta oli la seva GS, i em sembla que no portava l'oli adequat.... :roll:[/quote]
A mí també m´ho sembla ;) ;)
La temperatura també hi té a veure.
I el fet de no dur encara molts Qm amb la moto, també,al principi gasta força i despres es més regular. Jo al principi també em vaig espantar
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="161820"]Randy,per curiositat.................................... QUE ET PASSA AMB BMW ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Es mania personal ???
Tens somnis humids amb la marca ???[/quote]
Stelvio, em sembla que en Randy està fent prospeccions de mercat per muntar ..... una botiga/taller de manteniment/reparacions de BMW's :shock:
:b9 :b9 :b9 :b9
Es mania personal ???
Tens somnis humids amb la marca ???[/quote]
Stelvio, em sembla que en Randy està fent prospeccions de mercat per muntar ..... una botiga/taller de manteniment/reparacions de BMW's :shock:
:b9 :b9 :b9 :b9
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2363
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo faig servir oli reciclat de la cuina, per alló de la sostenibilitat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La veritat es que no tinc ni idea, a Can bmw em van vendre una ampolla i no vaig ni preguntar, ara de moment sembla que gasta :roll: :roll: :roll: :roll: , gairebé 750 cc en 7.000 km :tremolant :tremolant , per aixó faig servir l´oli reciclat :mrgreen: :mrgreen:
La veritat es que no tinc ni idea, a Can bmw em van vendre una ampolla i no vaig ni preguntar, ara de moment sembla que gasta :roll: :roll: :roll: :roll: , gairebé 750 cc en 7.000 km :tremolant :tremolant , per aixó faig servir l´oli reciclat :mrgreen: :mrgreen:

- Jesus
- Presentats
[quote user="Jordi r80r" post="161819"] ... la Rt1100 per ara gasta oli...200cm3 cada 1000k i li he de anar afegint ...
salut i km[/quote]
2 litres al 10.000 ... :eyes ... quina ruïna, jo m'ho faria mirar !!! :shock:
V'sss
GeSus
salut i km[/quote]
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 14, 2011 10:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Miolastan
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 1:13 pm
- Ubicació: Canyamelar, Ciutat de València, País Valencià
Hola gran família:
Jo per la meva banda faig servir el REPSOL élite 20-50. Em sembla que és mineral.
Al foro de BMWmotos he llegit que com que l'embrague és em sec l'hi pots posar gairbé qualevol.
Salut!
Miolastan
Jo per la meva banda faig servir el REPSOL élite 20-50. Em sembla que és mineral.
Al foro de BMWmotos he llegit que com que l'embrague és em sec l'hi pots posar gairbé qualevol.
Salut!
Miolastan
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
[quote user="Jesus GS" post="161866"][quote user="Jordi r80r" post="161819"] ... la Rt1100 per ara gasta oli...200cm3 cada 1000k i li he de anar afegint ...
salut i km[/quote]
V'sss
GeSus[/quote]
No creguis Jesús, la moto te ara 22 mil km, i amb oli semi o sintetic solen beure, tinc entés que esta dintre de lo normal, tot i que hi han BOXERS que no gasten res i altres els hi va "la marxa" a mida de que fagi km el consum anirà baixant, o aixó espero.
SALUT I KM
salut i km[/quote]
V'sss
GeSus[/quote]
No creguis Jesús, la moto te ara 22 mil km, i amb oli semi o sintetic solen beure, tinc entés que esta dintre de lo normal, tot i que hi han BOXERS que no gasten res i altres els hi va "la marxa" a mida de que fagi km el consum anirà baixant, o aixó espero.
SALUT I KM
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 15, 2011 1:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Les motos portan oli ?????? :eyes :eyes :eyes
Demà aniré a Garriguella i en compraré un parell de litres..... he de comprar vinagre també ???????
Demà aniré a Garriguella i en compraré un parell de litres..... he de comprar vinagre també ???????
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
La gent -potser- no contesta perque no ho sàben, l'oli li deu posar el mecànic. :roll:
Jo ja he votat. Potser hauríem d'especificar si és boxer vell (carburadors) o nou (injecció) no us sembla millor?
Per cert, el meu és de carburadors i li poso mineral.
Jo ja he votat. Potser hauríem d'especificar si és boxer vell (carburadors) o nou (injecció) no us sembla millor?
Per cert, el meu és de carburadors i li poso mineral.
- Jesus
- Presentats
[quote user="Jordi r80r" post="161876"][quote user="Jesus GS" post="161866"][quote user="Jordi r80r" post="161819"] ... la Rt1100 per ara gasta oli...200cm3 cada 1000k i li he de anar afegint ...
salut i km[/quote]
V'sss
GeSus[/quote]
SALUT I KM[/quote]
No més té 22.000 :shock: ... si que la va fer servir poc l'antic propietari ... doncs agafa t'ho amb filosofia Jordi ... al menys veig que amb la meva he tingut mé sort pel fa al consum d'oli i això que porto el Castrol Power1. :mrgreen:
V'sss
GeSus
salut i km[/quote]
V'sss
GeSus[/quote]
SALUT I KM[/quote]
No més té 22.000 :shock: ... si que la va fer servir poc l'antic propietari ... doncs agafa t'ho amb filosofia Jordi ... al menys veig que amb la meva he tingut mé sort pel fa al consum d'oli i això que porto el Castrol Power1. :mrgreen:
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!