Cadena De Mantequilla

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Cadena De Mantequilla

Entrada Autor: Minino » dj. abr. 07, 2011 10:51 pm

Doncs us esposo el que vaig començar a veure ara fa uns 1000 km i em vaig quedar de pedra, ara estic esperant resposta de Suzuki, (garantia) que ha passat amb aquesta cadena, el millor és que en l'anterior em va durar la cadena 56000km, crec que la cuido molt. Però quina classe de qualitat te aquesta cadena. Fa por, i el millor de tot amb 2500km.Ho vaig començar a veure i vaig pensar aquesta marcada però després de mirar amb tranquilitat no no no són marques sinó que s'esquerda o està malament l'acer per que jo mai he vist semblant cosa. Aquesta moto és de primers d'any de Reis, irisori, ara estic esperant a veure que diuen els del taller, tot fet, en el seu rodatge com déu mana i sense presses (millor la que tinc a casa, amb pinya inclòs) . Poso això per si algu ha comprat aquest any 2011 i li a passant el mateix i no s'ha fixat. No és només un eslabo que són bastants, penós i lamentable la cadena i el seu control de qualitat

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Cadena De Mantequilla

Entrada Autor: Coes » dj. abr. 07, 2011 10:59 pm

no esta prou clar que es un defecte? :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
que mes els hi far falta ? :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
envia un enllaç del post a Suzuki, per recomanar el servei del taller :sado :sado :sado

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 07, 2011 11:24 pm

quina cosa mes extranya,tots els eslabons :shock: :shock: ,t'ho canviaran en garantia segur,lo extrany es que t'hagin deixat marxar del taller amb la moto aixi perque aixo implica perill ,ves en compte i canviala :???: :???:
Imatge

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dj. abr. 07, 2011 11:38 pm

Deunidó, Minino. No ho havia vist mai això.
El "Made in Japan", ha fallat aquest cop.
Segur que te la canvien, però ho tindrien que fer Urgent.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Frstrom
Presentats
Entrades: 295
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
Ubicació: Riells viabrea

Entrada Autor: Frstrom » dj. abr. 07, 2011 11:59 pm

Sense dubte que t ´ho canbiaran , pero a que es degut aixo?.A mi em va passar algo asemblat, bueno no te ni comparacio , em van canbiar tot el kit i als 1000 kms em va començar a sortir com oxid dels eslabons, me la van canbiar i em van dir que era degut a que portaba temps al megatzem i es va asecar la grasa que porta dintre dels retens.
vsssssssssssssssssssss.

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dv. abr. 08, 2011 4:01 am

Minino , no surtis de casa :eyes
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dv. abr. 08, 2011 5:16 am

si veus que triguen, denuncia, i ja veuras com a partir de llavors et prenen mes
seriosament! fli-pa!
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. abr. 08, 2011 8:21 am

Bones!!!

Quina passada... si no en queda un de sencer!!! Qualitat del material a banda, potser la duies massa tensada?? Tant un com l'altre no sou petits, potser una amortiguació lleugerament fluixa juntament amb càrrega ha pogut provocar-ho...??

Veient les fotos veig que tots els eslabons tenen una rascada uniforme. Podria ser que han anat "picant" en algun lloc, i a banda de l'esforç propi d'una cadena, hagi pogut estar el repetiment de cops??

Ja ens mantindras informats!!

Fins aviat!

PD: t'he mogut el post a l'apartat corresponent... ;) ;)
Imatge

Minino
Presentats

Entrada Autor: Minino » dv. abr. 08, 2011 9:15 am

:enfadat Tinc un pinyó de 17 dents (15 l'origen) que agrada més el desenvolupament llarg i no ho he canviat encara sort, crec que tan dolent no sóc ja que en l'altra moto amb 56.000 km té el d'origen i sinó me la hagués trencat tota la moto crec que hagués fet els 60.000km. No l'he tocat res i menys amb aquests km, no se li ha tensat la roda, que vaig estar jo tota l'estona a la primera revisió i de tensat aquesta bé, el que més em estranya és que aquest trencant per on menys força fa i si dius que és un val però una filera gairebé contínua de 15 i després continua per altra banda. Jo mai he vist semblant cosa i menys sense tocar res - acer japones dels xinesos-Tin un kit nou complet, però això no ho vull pagar jo, 2000km ia la porra el kit, bé perquè crec que aquí la qualitat s'ha quedat en el calaix, jo el que és oli de cadena li fet cada vegada que li poso gasolina o més segons si estic amb trasto nou si no ni la veus :enfaduu
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. abr. 08, 2011 5:11 pm

Uffffffff, una cosa així no ho he vist mai! :eyes

Amb la conversa telefònica ja m'ho has dit tot. :enfadat

Sap greu que no puguis agafar la moto aquest cap de setmana. :crys
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Minino
Presentats

Entrada Autor: Minino » ds. abr. 09, 2011 7:46 pm

:enfaduu :enfadat Bo avui he vist la que tinc a casa avariada i sant déu amb 56000km esta nova i aquesta amb 2500km fa pena, jo miro molt aquesta peça i li dono oli i greix sense coneixement i la net més del que podeu imaginar.No és el canviar-que es canvia en 20 minuts sinó que és una cosa que meri de saver aquests de SUZUKI-el valor de la cadena són 100 € - i jo no compri d'oferta que pagues com a nova i amb la qualitat que toca, cadenes tinc una nova que li havia de canviar a la qual pegue la llet, avui l'he estat mirant i aquesta que et cagues de bé sense errors ni res per l'estil de fet l'he tret i aquesta que et ca * es sense salts ni grip amb 56000km la una altra aquesta en la seva caixa nuevanuevanuevecita, anem que són capaços ha dir-me que no l'he greixat-només en pots de greix i acite de cadena, en què va a fer un dia de casa la dona-Bé matí dare una altra vegada la tabarra a aquestes de Suzuki haver per on surten i sinó
Imatge

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » ds. abr. 09, 2011 11:08 pm

Posaria la ma al foc en que ha d'haver-hi més afectats. No potser un cas únic. Fa tota la pinta d'un defecte en el procés de fabricació, però no de la pròpia cadena, sinó de l'acer. Posats a especular, aquesta cadena (i, segur, altres de la mateixa sèrie) es van fabricar amb un acer amb un tremp inadecuat.

Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Siset » dg. abr. 10, 2011 12:05 am

Es curiós que les esquerdes están sempre per fora, mai per dintre.
No será el dentat del pinyó/corona el que está malament i li fa un mal gesto a la cadena?
Has mirat si per l'altre banda també está trencada?

Vigila que et canviïn tot el kit, no només la cadena...

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » dg. abr. 10, 2011 11:01 pm

Té pinta de ser una cadena DID japonesa. Clarament defecte de sèrie. Tot i que és model 525, especificades per motos de carretera de molt alta cilindrada, és a dir, disenyada específicament per rebre tibades contundents. La marca te l'hauria de canviar si o si.

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dl. abr. 11, 2011 9:54 am

Us heu fixat que a la part superior la cadena sembla que haigi fregat o colpejat amb alguna cosa, i és precisament on hi ha les esquerdes, no serà que toca amb alguna part de l'estructura......, com que el pinyó voltés excèntric o anés boig, vés a saber.....
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 11, 2011 9:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. abr. 11, 2011 9:59 am

Mai vist en ma vida... he trencat cadenes, he vist petar clips, graons, polir rematxes, gastar pinyons, dents, plats, graons... però això no ho havia vist mai.
Sens dubte és un defecte de material.

Santé

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 11, 2011 11:01 am

Minino, què t'han dit a Suzuki de Gijón?

Has anat a Consum?

P.D: ahir vaig mirar la meva -amb por, no ho discuteixo- i està perfecte. I és la de sèrie.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » dl. abr. 11, 2011 11:07 am

[quote user="Monxu" post="164992"]Us heu fixat que a la part superior la cadena sembla que haigi fregat o colpejat amb alguna cosa, i és precisament on hi ha les esquerdes, no serà que toca amb alguna part de l'estructura......, com que el pinyó voltés excèntric o anés boig, vés a saber.....[/quote]
Tens tota la raó! Els eslabons "d'aquesta banda" estan masegats, i té pinta que els de darrera no.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. abr. 11, 2011 1:35 pm

Andres, això és greu de veritat. aqui i va la vida del que porta aquesta moto. T'has posat a pensar si es trenca i vas a 80 tant sols que pot passar.
Jo els foto una denuncia volant. Primer de tot el que tenian que fer és canviar-te la cadena a l'acte i després buscar el problema i solucionar-lo, jo de tu els denuncio.
ImatgeImatge

Minino
Presentats

Entrada Autor: Minino » dl. abr. 11, 2011 5:22 pm

:enfaduu La mare que va parir les garanties un cop pagat l'article tot és lent com si anés a parir.He parlat amb suzuki dues vegades i que l'ha de veure un perit que és de garantia "sempre igual si no mes a males i mal educat ni pu * o cas "
Ara és quan jo dic que la feina millor feta és la que es fa un, no serveis oficials que molt segell de client conforme, però després una caca.
Per aquests motius m'agrada fer-me les coses jo i no un llibret amb segells que això és una caca de garantia, haver demà si diuen alguna cosa i no em diguin que el perit aquesta de vacances i després em pregunta de quina zona sóc, són tots igual una vegada pagat ARCARAJO. Seguire donant-li la llauna i sent pesat. Jo tampoc havia vist un cadena trencar així i menys amb 2000KM m'he quedat una mica al.lucinat amb la qualitat SUZUKI-ho estic veient venir que al final serà culpa del canvi climàtic o de la devaluació de la tonyina al mercat de Tòquio.
CACACALIDAD

que en l'altra li vaig fer 56000km i com a nova, que passa que no se cuida ara la cadena :enfaduu :enfaduu
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”