Pàgina 1 de 1

CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dt. maig 03, 2011 11:23 am
Autor: Fjodor
Algú ha provat aquestes gomes?
Com van per pista, carretera...

Imatge

Salut!

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dt. maig 03, 2011 3:59 pm
Autor: Ieie
Jo, ja fa temps, les portava. Porto una R 80 GS.
A la pressió adecuada van molt i molt bé per gairebé tot tipus de pista (per fang fins i tot). Per carretera pots tombar bé i no et dona la sensació de flexar que et dónen d'altres gomes de muntanya. Duren bastant. Amb pluja no els hi vaig acabar d'agafar el "tranquillo". Els vènen com a ideals per a trails de pès.
Una referència: Han estat els pneumàtcs que -durant anys- han utilitzatt els alemanys per baixar "al moro". Grans trails, molts kilos d'equipatje, autopista i pistes.
Farás una bona tría. Suposo. :roll: :roll: :roll:

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dt. maig 03, 2011 4:20 pm
Autor: Fjodor
No estic segur... ara porto els Pirelli Scorpion que portava de serie... em pensava que serien normalets, amb aquell dibuix curiós que fan... però van de nassos!...

Però també m'agradaria provar aquests Continental... potser per autopista faran vibrar un xic la moto...

Son gomes que han estat creades, pensades i fetes per GSs, no?

Per la KTM també n'hi han.

ja veurem.

merci per l'info.
:cerv

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dt. maig 03, 2011 4:46 pm
Autor: CMB
[quote user="Fjodor" post="167852"]Algú ha provat aquestes gomes?
Com van per pista, carretera...

Imatge

Salut![/quote]

Hola

Jo porto les Metzeler Karoo T, que son similars, i van bé per pista i asfalt. Tenen força tracció per pista i per asfalt dona bones sensacions. A una pressió alta inicialment dona la sensació que la moto va molt recte i costa tumbar-la. Però ho accepta molt bé. En mullat ho he provat molt poc i no sabria dir.

Tinc companys que les porten i et puc assegurar que van força bé, diria que tenen les mateixes sensacions que comento, però potser una mica més sorollós!

Salut

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dt. maig 03, 2011 7:37 pm
Autor: Ieie
CMB: potser sí que se sent un pèl el soroll de rotació del pneumàtic.
Fjodor: es diu que vàren estar creades per a les GS's, igual que -en el seu temps- va passar amb els Metzeler Enduro. Per autopista, a 120-130, no notes vibracions (només les normals en una GS vella, je, je, je). Si els Scorpion que portes "van de nassos" també per pistes... amb aquets alucinarás.

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dt. maig 03, 2011 7:53 pm
Autor: Caganer
I les MITAS E09 DAKAR. Són de carcasa dura. Aguanten fins als 10000km amb poca carretera. 6000-8000km amb asfalt.
En fang, al ser taco ample no són comparables a un taco pur, però es defensen, millor el darrera que davant.
En camins secs, pedregar suelto, roques, molt bé.
En carretera seca, pots tombar fins estribera.
En carretera molla... els experiments els faig amb grasiosa....
Un pel sorolloses en carretera. Les porto amb càmeres reforçades 4 i 3mm.
Sense problemes a la ITV ja que hi ha models amb el codi de velocitat de la fitxa tècnica.
Preu: 90-90-21 + 120/90/17 no va arribar a 130eur. Artés moto.

Un cop vaig probar una GS amb TKC80 i queia de davant als revolts molt sobtadament a mitja inclinació.
El propietari em va comentar que el comportament és similar als E09. En canvi amb els Mitas no m'hi trobo amb això, és força controlable la tumbada en carretera.

L'altre opció econòmica és la Heidenau K60 scout. Disseny fussilat de les Scorpion però amb molt més gruix de taco.

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dc. maig 04, 2011 9:42 am
Autor: Fjodor
Home, penseu que els Scorpion son mixtes i aquest es un teoric pneumatic mes orientat a muntanya.
No crec que aquests TKC vagin millor que els Scorpion en carretera.

EL tema es en mullat.... pero tots sabem que en mullat l'unic que val es la conducció "fina"... com deien al Joe Bar...

Gracies per la informacio a tots!!!

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dv. maig 06, 2011 2:11 am
Autor: Itaca
Per la meva experiència, la vaig montar l'any passat per anar al Marroc i aquest any he repetit.
Aquesta vegada he montat també la del davant, tot i que al ser la llanta de 18 he hagut de posar una roda de darrera i potser per asfalt
costava una mica més d'entrar els revolts.
Crec que son un molt bon compromís entre fiabilitat, durabilitat i bon tacte tant en asfalt com fora.
Imatge

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dv. maig 06, 2011 3:54 pm
Autor: Ieie
Un pneumàitc del darrera al davant? Crec que per les mides de la teva moto hi han TKC 80 davanters!

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dv. maig 06, 2011 8:16 pm
Autor: Itaca
[quote user="Ieie" post="168346"]Un pneumàitc del darrera al davant? Crec que per les mides de la teva moto hi han TKC 80 davanters![/quote]

És que aquesta BMW és la F650ST i no la F650GS, la roda davantera és de 18. :roll:
La ST d'origen sortia amb rodes de carretera.

Re: CONTINENTAL TKC 80

Publicat: dv. maig 06, 2011 10:17 pm
Autor: Ieie
M'has tocat i enfonsat. :oops: