Toi EnPANao
Publicat: dg. juny 19, 2011 11:15 am
Despres d'un any de mal somni entre malalties seriosas de la dona amb la que visc amb quatra entrades de quirofan y tres infarts que he tingut, sembla que escomençem a veura la llum.
En vaig comprar la Pan i en menos d'un mes la vaig tindre que arraconar per el primer infart. Nomes vaig fer una sortideta fins al Montseny a esmorçar i una altre amb el Joan Pobla per anar de Blanes (esmorçar) fins a Sant Feliu de Guixols (vermutet) i a Castellar (dinar) Vaig gaudir moltisim d'aquesta moto i de la sortideta. Ademes en va deixar marcar el ritme a mi, que soc moooolt tranquil. Despres guardada duran 4 messos i per fi, l'agafava per anar a l'hoispital als controls. Durant la baixa, vaig fer una altra boixeria: :oops: Vaig anar a Zaragoza a comprar un Toyota 4Runner, al que tambe l'hi va tocar un reestilin. Pero aixos es una altra historia
Ara que ja estic recuperat, pero sense ser el que era l'estic fent el canvi d'olis, filtres i alguna tonterieta mes. Per fer l'hi cualsevol cosa, s'ha d'empilotar tota la moto, bufa si te plastiquets i cargols la Pan.
I ja que la tenia amb quasi tots els plastics a fora, dons vaig aprofitar per pintarla sensera del mateix color, vermell Burdeos y Gris antracita.
La historia es aquesta
Aixins quan la vaig comprar

Al poc, el primer brico, canvi de pantalla per una mes gran (ara la veig enorme), soport per el GPS i canvi del cofre i tapisat del seient

Escomençan a treura el carenat, sense sapiguer en quin embolic m'estave fican

I mes (ignorant de mi)...

... i mes...

... i mes. Es un sensa parar...

Primera serie de bricos: Com tenia una bombeta del cuadro fosa, he canviat les 4 per unes altres de 5 LED's blaves de baix consum...

...d'alta lluminositat i que no donen calor. Aixos es un plagio d'un brico d'altre forero. Ho sento, soc un copion. :mrgreen:

Aqui a mitges per comparar. Els LED's a dalt i a baix les bombetes normals.

Aqui, en pilota picada. ¡¡¡QUINA MOTO MES COMPLICADA!!! He fet un rodoli sensa voler, jejeje Menys mal que ting el llibre d'usuari en castella i el "despiece" en el portatil, pero en angles. Sort dels dibuixets, que jo d'angles solsament el yes el tomorrow i el sorry. A veura si no en falla la memoria i m'enrecordo de ha hon van el cargolets, que son de 7 ó 8 tipus diferents


Tres caixes plenes de plastiquets

i les maletes

Aqui tots els LED's possats, canvi de la llum de posicio per una bombeta normal color blavos de 5w que fa la llum blanca. Tambe canvi de les bombetes H4 per unas que donen un 90% mes de llum segons el blister i modificada la instalacio. La moto tenia una llum curta i dos en llarga amb bombetes H4. Amb un interruptor al cuadre, puc posar les dos en curtes.

Tambe he posat un "warning" en plan cassola, es a dir, he puntejat els intermitents dels dos costats. Per que funcioni ting que posar el de un costat y donar al interruptor.
Seguim cap andevan, que cap enrera ni per agafar carrerilla. Instalat el captador d'impulsos de l'indicador de marxes. Agafat a la pinça del fre del darrera i a un milimetre d'aquest.

Possat a fer, canvi de les pastilles del fre de devant i del darrera. Les he colocat ceramiques i carboni. M'han dit que si apuro la frenada del devant, aprendre a fer la tombarella :lol:

Pasant els cables del captador. Tambe l'hi he posat els punys calefactables Oxfrod. La instalacio pasa per el darrera de la bateria. Ara de cara a l'estiu en aniran de conya :lol: :lol: Agafat d'un fusible despres de clau de contacte, per si de cas.

El carenat vermell, preparat per ser pintat

La pintura vermella es la ho... Codig original Honda. Es tricapa, es a dir, la primera es de color plata, per donar el color perlat a la moto. Se l'hi ha donat dos mans d'aquesta pintura


Despres se li dona el color vermell, pero en lloc de ser la tipica pintura, aquesta es transparent, com si fos un barnis, pero no ho es. Tambe se l'hi ha donat dos mans de pintura

Aqui i amb la pintura seca, l'hi he colocat els adhesius, fets en vinil daurat. I despres, dues mans de barnis per donar el acabat brillant.
Evidenment, aixos (menys col.locar els adhesius, que ho he fet jo) ho ha fet un profesional. Preparar les peçes per pintar encara ho se fer, vaig aprendre amb la Super Tenere, pero manipular la pistola, i que quedi be, encara no ho ser fer
A partir d'hara, ha trencarme les banyes per montar. Aqui la part trasera pintada i montada. Colocat el soport del cofre i els tubs d'escapament, pulits a ma. (dar cera... pulir cera... ¿a que en sonara aixos?) Be casi... en lloc de cera es puliment.

Les peçes grises, pintades i assecanse dins la cabina de pintura

I mes peçes grises...

Part interior de les maletes

Parafang devanter, montat

I les peçes vermelles, esperant a ser montades.

Aquestes fotos son fetes amb el movil.
Ara estic esperan a que arrivin el filtre d'aire, el de l'oli i les bujies. Sense aixos no puc montar res mes. Quan tingui aquestes peçes del carenat montades, pensare a on ficar la toma de corrent (estanca) del GPS, :roll: si entre el cuadro i la cupula, o be dins del cofre del carenat de la esquerra, pero aquest lloc va molt be per dur les monedes del peatjes, el movil i cosetes petites.
Tambe ting el dubte de si acabar de montar la moto, o vendrela per peçes :tremolant . Ara es el moment
Continuare en un altra moment, que ha sortit un totxo enorme. Es que un any fora de joc dona per molt... jejeje
En vaig comprar la Pan i en menos d'un mes la vaig tindre que arraconar per el primer infart. Nomes vaig fer una sortideta fins al Montseny a esmorçar i una altre amb el Joan Pobla per anar de Blanes (esmorçar) fins a Sant Feliu de Guixols (vermutet) i a Castellar (dinar) Vaig gaudir moltisim d'aquesta moto i de la sortideta. Ademes en va deixar marcar el ritme a mi, que soc moooolt tranquil. Despres guardada duran 4 messos i per fi, l'agafava per anar a l'hoispital als controls. Durant la baixa, vaig fer una altra boixeria: :oops: Vaig anar a Zaragoza a comprar un Toyota 4Runner, al que tambe l'hi va tocar un reestilin. Pero aixos es una altra historia
Ara que ja estic recuperat, pero sense ser el que era l'estic fent el canvi d'olis, filtres i alguna tonterieta mes. Per fer l'hi cualsevol cosa, s'ha d'empilotar tota la moto, bufa si te plastiquets i cargols la Pan.
I ja que la tenia amb quasi tots els plastics a fora, dons vaig aprofitar per pintarla sensera del mateix color, vermell Burdeos y Gris antracita.
La historia es aquesta
Aixins quan la vaig comprar

Al poc, el primer brico, canvi de pantalla per una mes gran (ara la veig enorme), soport per el GPS i canvi del cofre i tapisat del seient

Escomençan a treura el carenat, sense sapiguer en quin embolic m'estave fican

I mes (ignorant de mi)...

... i mes...

... i mes. Es un sensa parar...

Primera serie de bricos: Com tenia una bombeta del cuadro fosa, he canviat les 4 per unes altres de 5 LED's blaves de baix consum...

...d'alta lluminositat i que no donen calor. Aixos es un plagio d'un brico d'altre forero. Ho sento, soc un copion. :mrgreen:

Aqui a mitges per comparar. Els LED's a dalt i a baix les bombetes normals.

Aqui, en pilota picada. ¡¡¡QUINA MOTO MES COMPLICADA!!! He fet un rodoli sensa voler, jejeje Menys mal que ting el llibre d'usuari en castella i el "despiece" en el portatil, pero en angles. Sort dels dibuixets, que jo d'angles solsament el yes el tomorrow i el sorry. A veura si no en falla la memoria i m'enrecordo de ha hon van el cargolets, que son de 7 ó 8 tipus diferents


Tres caixes plenes de plastiquets

i les maletes

Aqui tots els LED's possats, canvi de la llum de posicio per una bombeta normal color blavos de 5w que fa la llum blanca. Tambe canvi de les bombetes H4 per unas que donen un 90% mes de llum segons el blister i modificada la instalacio. La moto tenia una llum curta i dos en llarga amb bombetes H4. Amb un interruptor al cuadre, puc posar les dos en curtes.

Tambe he posat un "warning" en plan cassola, es a dir, he puntejat els intermitents dels dos costats. Per que funcioni ting que posar el de un costat y donar al interruptor.
Seguim cap andevan, que cap enrera ni per agafar carrerilla. Instalat el captador d'impulsos de l'indicador de marxes. Agafat a la pinça del fre del darrera i a un milimetre d'aquest.

Possat a fer, canvi de les pastilles del fre de devant i del darrera. Les he colocat ceramiques i carboni. M'han dit que si apuro la frenada del devant, aprendre a fer la tombarella :lol:

Pasant els cables del captador. Tambe l'hi he posat els punys calefactables Oxfrod. La instalacio pasa per el darrera de la bateria. Ara de cara a l'estiu en aniran de conya :lol: :lol: Agafat d'un fusible despres de clau de contacte, per si de cas.

El carenat vermell, preparat per ser pintat

La pintura vermella es la ho... Codig original Honda. Es tricapa, es a dir, la primera es de color plata, per donar el color perlat a la moto. Se l'hi ha donat dos mans d'aquesta pintura


Despres se li dona el color vermell, pero en lloc de ser la tipica pintura, aquesta es transparent, com si fos un barnis, pero no ho es. Tambe se l'hi ha donat dos mans de pintura

Aqui i amb la pintura seca, l'hi he colocat els adhesius, fets en vinil daurat. I despres, dues mans de barnis per donar el acabat brillant.
Evidenment, aixos (menys col.locar els adhesius, que ho he fet jo) ho ha fet un profesional. Preparar les peçes per pintar encara ho se fer, vaig aprendre amb la Super Tenere, pero manipular la pistola, i que quedi be, encara no ho ser fer
A partir d'hara, ha trencarme les banyes per montar. Aqui la part trasera pintada i montada. Colocat el soport del cofre i els tubs d'escapament, pulits a ma. (dar cera... pulir cera... ¿a que en sonara aixos?) Be casi... en lloc de cera es puliment.

Les peçes grises, pintades i assecanse dins la cabina de pintura

I mes peçes grises...

Part interior de les maletes

Parafang devanter, montat

I les peçes vermelles, esperant a ser montades.

Aquestes fotos son fetes amb el movil.
Ara estic esperan a que arrivin el filtre d'aire, el de l'oli i les bujies. Sense aixos no puc montar res mes. Quan tingui aquestes peçes del carenat montades, pensare a on ficar la toma de corrent (estanca) del GPS, :roll: si entre el cuadro i la cupula, o be dins del cofre del carenat de la esquerra, pero aquest lloc va molt be per dur les monedes del peatjes, el movil i cosetes petites.
Tambe ting el dubte de si acabar de montar la moto, o vendrela per peçes :tremolant . Ara es el moment
Continuare en un altra moment, que ha sortit un totxo enorme. Es que un any fora de joc dona per molt... jejeje