Doncs com que per desgràcia em sobra temps, volia aprofitar per fer una neteja a fons de la cadena i baixos de la Bandit.
Com que temps enrera em vareu recomanar fer-ho amb petroli, m'agradaria saber on el puc comprar?
És per no comprar aquests esprais específics per tal efecte però que segur que em surten bastant més cars... :oops:
On Comprar Petroli
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
On Comprar Petroli
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Re: On Comprar Petroli
kerosè
a qualsevol supermercat o gran superfície o de bricolatge, és el líquid d'encendre barbacoes.
fracció lleugera hidrogenada de petroli ha de dir a la composició
a qualsevol supermercat o gran superfície o de bricolatge, és el líquid d'encendre barbacoes.
fracció lleugera hidrogenada de petroli ha de dir a la composició
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
I no et va be el Gasoil de les gasolineres?
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Doncs la veritat és que encara no ho tinc clar.
Avui parlant amb una altra gent, m'han dit que netejar la cadena amb gasoil/petroli sense desmuntar-la és complicat i fas molt merder.
Ells em recomanaven netejar amb un desgreixador (desengrasante), després amb aigua, eixugar-la a poder ser amb compressor i tornar a greixar de nou.
Començo a estar fet un bon embolic.
Que si gasoil, que si petroli, que si degreixador, que si... :shock:
No sé pas què fer :oops:
Avui parlant amb una altra gent, m'han dit que netejar la cadena amb gasoil/petroli sense desmuntar-la és complicat i fas molt merder.
Ells em recomanaven netejar amb un desgreixador (desengrasante), després amb aigua, eixugar-la a poder ser amb compressor i tornar a greixar de nou.
Començo a estar fet un bon embolic.
Que si gasoil, que si petroli, que si degreixador, que si... :shock:
No sé pas què fer :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Jo quan corria en trial, treia la cadena y la posaba en un pot amb gasolina. Estava força estona batejanla. La deixaba en la estanteria perque decantes la porqueria i l'endema la treia amb cura per no embrotirla amb els deposits i la deixaba escorre al sol tot el mati perque se evapores la gasolina. Amb un altre pot la deixaba ben coberta d'oli net de motor una setmana (anava al cole i no feia servir la moto) i despres la treia del pot, la aixugave amb un drap i la deixaba penjada una nit. A l'endema la montave neta i pulida. Aixos ho feia un cop cada dos mesos aproximadament i al montarla, ho feia al reves alternativament, per que la cadena s'estires en les dos direccions i aixins durava mes la cadena, el pinyo i la corona. En trial es donan molts cops de gas i pateix la cadena. Tambe estic parlan dels anys 76, que els materials eran molt diferents
A la Super Tenere, encara no la he camviat, pero porta una reforçada, amb retens i per montanya. Solsament paso amb la roda aixecada i una marxa posada, un pinçell am gasolina i despres de ben aixuta, grasa en spray
A la Super Tenere, encara no la he camviat, pero porta una reforçada, amb retens i per montanya. Solsament paso amb la roda aixecada i una marxa posada, un pinçell am gasolina i despres de ben aixuta, grasa en spray