[quote user="Ramon" post="183811"][quote user="Josep973" post="183761"]e estat mirant al ebay e trobat aixo, estan anunciats amb sols 4 punts positius :tremolant
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-lugg ... 2566ddd93e[/quote]
Només 4 punts positius però representen el 100% :mrgreen:
Suposo que acaben de començar i encara no han fet gaires vendes.
[quote user="Kpeps" post="183715"][quote user="PEPI600" post="183477"][quote user="Alucinamaripili" post="183469"]I qui és el guapo que fa una tranferència a Rumania, sense vure-les en directe i sense saber si realment existeixen.......digueu-me malpensat.[/quote]
Estic d´acord, la veritat es que no tenen una fama gaire galdosa, alguns personatges d´aquest pais.[/quote][quote user="Albert" post="183712"]Holaaa,
Que potser son maletes "perdudes"?
:mrgreen: :mrgreen:[/quote]
homeeeeee,tractar tot un pais de lladregots perque aqui tinguin mala fama quatre arreplegats amb el favor de la nostra ''justicia'' no ho veig del tot correcte,jo poso 50 euros per comprar un joc i si 7 mes els poseu ,surtirem de dubtes de si arriven o no,com deia Juli Cesar ''alea jacta est''[/quote]
Suposo que tots aquests comentaris son perquè us han estafat comprant per internet a Romania, oi ?
Expliqueu la vostra experiència, sisplau, potser servirà a molta gent que ho pugui llegir. ;)[/quote]
Jo compro molt per internet, a molts llocs, i no sóc tremendista, però hi ha molta picardia, no vol dir que en aquest cas ho sigui, de fet en Randy ens ha demostrat que no és el cas, però només volia dir que s'ha d'anar amb ml ulls.