El mono de pluja no és una peça de molt ús, i més, baix intensa pluja, en el meu cas un cop des de Viena fins Ventimiglia, és a dir tot el nord d'Itàlia, em va salvar d'una bona remullada, i un altra a Berlín amb més de 300 km sota l'aigua. :tremolant :tremolant
Tot això amb la cordura sota i sense cap problema aparent. Però avui he hagut d´anar a Vilobí d´Onyar i veient les previsions m´he possat el mono d´aigua sobre la cordura i els texans, ja que per a treballar és més fàcil.
Ho he encertat, als 30 km ja plovia copiosament i al cap d'una hora aprox. apareix el problema, noto que entra aigua a la "zona noble" i només en aquesta zona, és a dir no entra pel coll.
M'havia passat altres vegades, però la primera vegada vaig pensar que ho vaig tancar de forma incorrecta i era la meva culpa, la segona ocasió i com ja m'havia mullat a la primera, em vaig cerciorar de tancar bé el mono, i un altra vegada aigua en el mateix lloc. :enfadat :enfadat
Avui he pensat, prova amb l'altre mono d'aigua a veure que passa.
Doncs confirmat, per algun maleït lloc entra aigua i es mulla exclusivament la part superior de les cuixes i l'entrecuix, i segueixo dient que no entra pel coll.
Algú que tingui el mateix mono d'aigua li ha passat???
Algú que se li ocorri on pot estar el problema???
Us asseguro que és molt incòmode després de "lidiar" amb la pluja, notar com es cola l'aigua fins a "les boles" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: