M´he apuntat a una compra conjunta a un altre Foro d´aquest estri que permet relaxar la má dreta en viatges llargs, el preu voltará entre els 20 i 25€ depenent del cost del transport i el cobrament o no del Iva corresponent, l´article vindrá dels EEUU.
Si algú l´hi pot interesar, no em costa res de demanar ho. Es fará la comanda a partir de las 20 unitats encarregades.
Això de la ma dreta relaxada ho vaig tenir clar en plena adolescència. Ara bé, la forma d'aquest estri ... no ho acabo de veure :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
El preu ,desconec si es car o no, el que si veig es que la posicio es diferent que el teu Steelman, va montat endavant del puny i fa tope amb el fré.
Crec que el tu dius tens que anar sempre amb la má a sobre. Buscaré fotos a veure si s´enten millor
Son diferents, el que posar l' steelman s'ha de tindre aguantat amb la mà, mentres que el que diu l' stelvio s'aguanta sol, pot ser un bon invent si es fa molta autovia autopista.
mireu-ho a l'enllaç
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 26, 2011 7:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[quote user="VMan" post="185666"]Son diferents, el que posar l' steelman s'ha de tindre aguantat amb la mà, mentres que el que diu l' stelvio s'aguanta sol
mireu-ho a l'enllaç
[/quote]
Aixó buscava jo !!!
Gracies Vman !!! Aqui es veu perfectament que la "comoditat" es totalment diferent, ja que amb aquest no cal tindre la má al puny
[quote user="Randy-650" post="185673"]No ho havia vist mai. :shock:
Sembla que ha d'anar bé, oi?[/quote]
Jo ho tinc clar,per mí que faig tiradas molt llargas, poguer relaxar la má dreta de tant en tant es ideal.
El producte vindrá dels EEUU i es la segona compra que es fá, i els primers en tastar ho estan encantats, es facil de possar i treure i comode de fer anar, el video que ha penjat en Vman es veu molt clar.
La primera compra de 10 unitats els hi va sortir per 23€ i ara volen repartir el cost de transport entre més unitats, per aixó diuen que el cost pot ser entre els 20€ i 25€.
El meu ja el tinc encarregat :mrgreen:
Tant l'un com l'altre semblen que poden anar prou bé pel fet de poder deixar la ma del manillar però per la mateixa raó fa una mica de iuiu que et quedi el gas encallat :tremolant
Amb el Crampbuster és veritat que no pots deixar-lo, has d'apoiar el canell al damunt de l'aparell però no has de tenir la ma tancada sobre el manillar.
Bon vespre, si no és massa tard, tinc interés en aquest enginy.
Però esteu segurs que no rellisca?
Ja em diras alguna cosa, pel pagament a la teva disposició.
Bon Vespre i bon Nadal.
Fins aviat.
[quote user="reflectus" post="187175"]Bon vespre, si no és massa tard, tinc interés en aquest enginy.
Però esteu segurs que no rellisca?
Ja em diras alguna cosa, pel pagament a la teva disposició.
Bon Vespre i bon Nadal.
Fins aviat.[/quote]
Al Gener es fará altre compra, jo ja tinc el meu i va perfecte.
Avisaré per fer l´altre compra ja que n´hi han 3 o 4 encarregats
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 19, 2011 10:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.