Consell Sobre Reparapuntxades
Moderador: Airald
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
Consell Sobre Reparapuntxades
hola,em podeu aconsella quint va millor,tinc que comprar un per la moto i el cotxe :?:
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: Consell Sobre Reparapuntxades
Jo porto un d´aquests amb les bombones d´aire i els parxes,suposo
que el de tota la vida (kit).El que m´han comentat és que el spray
reparapunxades et pot treure d´un embolic,però despres la roda és
per tirar :eyes
que el de tota la vida (kit).El que m´han comentat és que el spray
reparapunxades et pot treure d´un embolic,però despres la roda és
per tirar :eyes
Que gran aquest de Bilbao

- J-C
- Presentats
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo el que he provat és el del macarró que es posa al forat amb una mica de cola, s'infla i llestos.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Jo tinc aquest que surt com metxa i cola i dos destornilladores, un punter i un altre per posar-metxa. no ho he provat ni ho fet servir, és semblant al que surt a la foto que has posat,
:crys Però són coses que no es fan servir gairebé mai. pel magatzem tinc un models que van en esprai fa 20anys.mort de riure no tindrà ni gas , caducat
:crys Però són coses que no es fan servir gairebé mai. pel magatzem tinc un models que van en esprai fa 20anys.mort de riure no tindrà ni gas , caducat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- J-C
- Presentats
la britat que jo tampoc le fet sevir mai,abans amb la africa twin com portabe camara portaba un espray,segurament comprare un kit dels que porten els cargols,sembla que son els mes facils
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
L'experiència, permeteu-m'ho, fa que us aconselli que reposeu sovint el material. No tan les empolles o la "cola", però sí les gomes o macarrons. No sé dir exactament quan caduquen, però és desagradable no solucionar una punxada perquè la "goma" s'esmicoli a trossos.
Ens veiem,
Ens veiem,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aquest ''cargol'' no el coneixia,jo tinc un kit que vaig comprar fa anys,força profesional ;) incomode si vas en moto sense maletas,el porto al tot terreny,a la moto el que porto es el de las bombones,pero ten en surts segur,com et diuen els de goma tens que anar-los canviant si obres el embolcall perque amb l'aire et pasa com amb la goma dels banyadors d'estiu (gracies Prony),poso fotos,l'altre per mi el millor es una tira de cautxu pur,amb una goma natural que ja poden pasar anys que no es fa mai malbe,el que pasa es que si no portes una mica de vaselina no la ficas (aixo no va en segones es veritat),poso fotos.

-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Per prevenir o reparar STOP PINCHAZOS per a moto encara que també hi ha per a cotxes
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 23, 2012 11:40 am, en total s’ha editat 4 vegades.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Fazer i Nina" post="190018"]Per prevenir o reparar STOP PINCHAZOS per a moto encara que també hi ha per a cotxes[/quote]
Hi tens experiència personal amb aquest producte?
Ens pots donar detalls
Merci.
:|
[quote user="Fazer i Nina" post="190018"]Per prevenir o reparar STOP PINCHAZOS per a moto encara que també hi ha per a cotxes[/quote]
Ens pots donar detalls
Merci.
:|
Sort,
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
[quote user="J-C" post="189883"]hola,segurament comprare aixo:
http://www.gryyp.com/web08/cargol.html
algu la probat????[/quote]
jo tambe el tinc. l'he fet sevir pel quad i em va anar de fabula!
jo tambe el tinc. l'he fet sevir pel quad i em va anar de fabula!
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
[quote user="Albert" post="190095"]Holaaa,
Ens pots donar detalls
Merci.
:|[/quote]
Mira el que opinen alguns usuaris del producte a la web de motostrail http://www.motostrail.com/vb2011/showth ... -pinchazos!!
O en la web del producte www.stopinchazos.com
Ens pots donar detalls
Merci.
:|[/quote]
Mira el que opinen alguns usuaris del producte a la web de motostrail http://www.motostrail.com/vb2011/showth ... -pinchazos!!
O en la web del producte www.stopinchazos.com
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 24, 2012 1:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs jo, des del moment que vaig descobrir les caquetes marrons que van tan be per la moto, utilitzo el mateix sistema per les punxades dels cotxes de casa. Ja n'he posat "unos cuantos" i no vegis la de peles que m'he estalviat amb tallers. Ara hi han molts tallers que no marquen la posició de la coberta respecte la roda i et cobren un equilibrat "ecologic" i a sobre intenten colar-te nitrogen a preu d'or. A mi no me la fotran.
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Aquest es el que jo tinc, va amb una bossa tot ven ordenat i col·locat.El preu ,uns 25€.
[img align=left]http://www.gryyp.com/web08/imagenes/k013.gif[/img]
salut
[img align=left]http://www.gryyp.com/web08/imagenes/k013.gif[/img]
salut
- J-C
- Presentats
[quote user="Guixmo" post="190102"][quote user="J-C" post="189883"]hola,segurament comprare aixo:
jo tambe el tinc. l'he fet sevir pel quad i em va anar de fabula![/quote]
gracies,va be sapiguer que algu la probat i l´anat be :pc
jo tambe el tinc. l'he fet sevir pel quad i em va anar de fabula![/quote]
gracies,va be sapiguer que algu la probat i l´anat be :pc
- J-C
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="189913"]aquest ''cargol'' no el coneixia,jo tinc un kit que vaig comprar fa anys,força profesional ;) incomode si vas en moto sense maletas,el porto al tot terreny,a la moto el que porto es el de las bombones,pero ten en surts segur,com et diuen els de goma tens que anar-los canviant si obres el embolcall perque amb l'aire et pasa com amb la goma dels banyadors d'estiu (gracies Prony),poso fotos,l'altre per mi el millor es una tira de cautxu pur,amb una goma natural que ja poden pasar anys que no es fa mai malbe,el que pasa es que si no portes una mica de vaselina no la ficas (aixo no va en segones es veritat),poso fotos.

[/quote]
ostres,aixo si que es de profesional,vols dir que la vaselina no va en segones :lol:

ostres,aixo si que es de profesional,vols dir que la vaselina no va en segones :lol:
- Ton888
- Presentats
- Entrades: 10
- Membre des de: dt. abr. 12, 2011 6:19 pm
- Ubicació: Ganxetland - Reus
Hola, una altra opció es aquest Kit ........http://www.stopngo.com/categories/Tire-Pluggers/ ........conec gent que han probat varis sistemes i diuen que aquest es el millor. no tin experiencia personal doncs, yo porto el sitema del "Cuc amb pega i tirabuixo" i com que no ha calgut fer-lo servir mai em sap greu llensar-lo.
- Ton888
- Presentats
- Entrades: 10
- Membre des de: dt. abr. 12, 2011 6:19 pm
- Ubicació: Ganxetland - Reus
A Youyube trobaras com funciona
Ton888 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 03, 2012 2:40 am, en total s’ha editat 2 vegades.