La sortida a Anzanigo i la megaruta Alpina del 31 al 6 de juny

Ara ja no és una moto, és un portaavions.....
Moderador: Airald
Bones!!!burruktala ha escrit:Ara ja no és una moto, és un portaavions.....
A gaudir de l'Enterprise! :Dburruktala ha escrit:Ara ja no és una moto, és un portaavions.....
Espero que no acavis fen-ho :? :?burruktala ha escrit:.... com que finalment he decidit no vendre la moto (de moment), ....
Ja has de cambiar els d'origen amb 6.000 Kms. ??????????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: per on passat? o a Andorra fan l'asfalt de paper de vidre????roger ha escrit:Espero que no acavis fen-ho :? :?burruktala ha escrit:.... com que finalment he decidit no vendre la moto (de moment), ....
Quins neumatics portes ??? Son 100% de carretera, veritat ??
Els meus (originals) en 6000km ja estan per canviar, potser fare uns 2000km mes, pero ja esta, i el que m'extranya es el de davant :? :?
Per cert molt guapes les maletes :D :D
Po zi, pero crec que puc fer encara uns 2.000km mes, ja ho dire quant els canviiQSC ha escrit:Ja has de cambiar els d'origen amb 6.000 Kms. ??????????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: per on passat? o a Andorra fan l'asfalt de paper de vidre????roger ha escrit:Espero que no acavis fen-ho :? :?burruktala ha escrit:.... com que finalment he decidit no vendre la moto (de moment), ....
Els meus (originals) en 6000km ja estan per canviar, potser fare uns 2000km mes, pero ja esta, i el que m'extranya es el de davant :? :?
V'sssssssssss
Les rodes que porto son les Pilot Road de Michelin, 100% carretera.roger ha escrit:Espero que no acavis fen-ho :? :?burruktala ha escrit:.... com que finalment he decidit no vendre la moto (de moment), ....
D'on has tret l'enganxina de Mototurisme???? En vull una!!! :Dburruktala ha escrit:
En Jordi en teniamiquelpericas ha escrit:D'on has tret l'enganxina de Mototurisme???? En vull una!!! :D
Jordiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! Que li subministraras alguna enganxina al teu millor client? ;)James_Bond ha escrit:En Jordi en tenia![]()
Les va fer o les va encarregar? És a dir, les va imprimir a casa amb la impresora o les va demanar a una copisteria perquè ho fessin en un paper plastificat?Steelman ha escrit:Jo no en tinc!
Crec que les va fer el Carles i no se si en te més.
Ja li preguntare