La Cosa Va De Gomes

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

La Cosa Va De Gomes

Entrada Autor: Joan XT » dc. feb. 22, 2012 9:51 pm

Resulta que al canviar les rodes de la XT el mecànic em va dir que havia de canviar les gomes que van entre (em sembla que es diu així) l'embragatge de massa i la corona, voldria saber com es diuen exactament.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 22, 2012 9:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La Cosa Va De Gomes

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 22, 2012 9:56 pm

Suposo que parles dels silent blocks.

Mira aquí.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 22, 2012 9:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Joan XT
Presentats

Entrada Autor: Joan XT » dc. feb. 22, 2012 10:01 pm

[quote user="Randy-650" post="193023"]Suposo que parles dels silent blocks.[/quote]
Suposo que si, és que ho estic buscant a la pàgina de Yamaha d'accessoris i no el trobo.
Mira aqui. i no veo na.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 22, 2012 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 22, 2012 10:12 pm

Comprar-ho és una tonteria. Pots fer-ho amb un troç de pneumàtic vell.

Parla-ho amb el mecànic aviam què et comenta.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. feb. 22, 2012 10:14 pm

Potser es una "sutilessa" de´n Randy.

"Mira aqui" i surt la pagina de Google :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Joan XT
Presentats

Entrada Autor: Joan XT » dc. feb. 22, 2012 10:16 pm

Home, no se, son uns tacos de goma bastants grossos i si no m'equivoco i van quatre.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 22, 2012 10:27 pm

Busca això : cush drive rubber set

En aquesta pàgina: http://www.wemoto.com/bikes/yamaha/xt_660_r/04-09/

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 22, 2012 10:28 pm

[quote user="STELVIO 00" post="193029"]Potser es una "sutilessa" de´n Randy.

"Mira aqui" i surt la pagina de Google :mrgreen:[/quote]

Ara ja sé que si copio la URL de Google Images amb l'iphone em surt el Google.
Cada dia vaig a dormir sabent una cosa més. :lol:

Joan XT
Presentats

Entrada Autor: Joan XT » dc. feb. 22, 2012 10:39 pm

Merçi Randy, a la pagina de Yamaha es diu amortiguador i en demanen uns 60 euros, aquesta pagina que has ficat en demanen uns 23 euros, lo que no se si es una peça o les quatre.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 22, 2012 10:47 pm

23€ no, 23£, que són uns 28€.
A UK els recanvis de moto són molt més barats que a Espanya. :enfadat

I són els quatre, no un. Aquí pots veure-ho millor:

http://www.wemoto.com/bikes/yamaha/xt_6 ... ber_-_set/

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. feb. 23, 2012 8:41 am

[quote user="Joan XT" post="193021"]Resulta que al canviar les rodes de la XT el mecànic em va dir que havia de canviar les gomes que van entre (em sembla que es diu així) l'embragatge de massa i la corona, voldria saber com es diuen exactament.[/quote]

Bones!!!

Perquè les has de canviar?? A la Tenere les tenia trencades entre elles (la goma que uneix les parelles com a la foto), però al ser un tros de goma no es degrada ni es fa malbé tant fàcilment i la funció la fa igual... s'ha d'anar al "loro", que han de treure qualsevol reparació d'on puguin i sinó cal... no cal!! L'altre dia canviant l'oli del cotxe, si deixo al mecànic em canvia els amortidors, el tub d'escapament, les corretges i no se què més!!! :evil: :evil:

Imatge

Fins aviat!
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 23, 2012 9:23 am

[quote user="Carles" post="193059"][quote user="Joan XT" post="193021"]Resulta que al canviar les rodes de la XT el mecànic em va dir que havia de canviar les gomes que van entre (em sembla que es diu així) l'embragatge de massa i la corona, voldria saber com es diuen exactament.[/quote]

Bones!!!

Perquè les has de canviar?? A la Tenere les tenia trencades entre elles (la goma que uneix les parelles com a la foto), però al ser un tros de goma no es degrada ni es fa malbé tant fàcilment i la funció la fa igual... s'ha d'anar al "loro", que han de treure qualsevol reparació d'on puguin i sinó cal... no cal!! L'altre dia canviant l'oli del cotxe, si deixo al mecànic em canvia els amortidors, el tub d'escapament, les corretges i no se què més!!! :evil: :evil:

Imatge

Fins aviat![/quote]

Els tallers van boixos per fer reparacions com sigui i poguer facturar........................................ com tothom ;)
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 23, 2012 9:46 am

aquestas gomas es canvian quan degut al desgast es van fent primes i la corona va agafant joc,amb lo que el canvi de marxas sembla que tingui joc o la cadena sembli destensada,duran mes o menys depenent de la conduccio de cadascu,Joan quants km'ss portes ??
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 23, 2012 9:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Joan XT
Presentats

Entrada Autor: Joan XT » dj. feb. 23, 2012 4:47 pm

[quote user="Kpeps" post="193065"]aquestas gomas es canvian quan degut al desgast es van fent primes i la corona va agafant joc,amb lo que el canvi de marxas sembla que tingui joc o la cadena sembli destensada,duran mes o menys depenent de la conduccio de cadascu,Joan quants km'ss portes ??[/quote]

Kpeps, :bow l'has clavat, aquest joc el tinc i he llegit al foro de XT que les canvien entre 15000 i 20000 km i jo i porto 30000km.
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. feb. 23, 2012 4:56 pm

[quote user="Joan XT" post="193088"][quote user="Kpeps" post="193065"]aquestas gomas es canvian quan degut al desgast es van fent primes i la corona va agafant joc,amb lo que el canvi de marxas sembla que tingui joc o la cadena sembli destensada,duran mes o menys depenent de la conduccio de cadascu,Joan quants km'ss portes ??[/quote]

Kpeps, :bow l'has clavat, aquest joc el tinc i he llegit al foro de XT que les canvien entre 15000 i 20000 km i jo i porto 30000km.[/quote]

Bones!!!

Doncs sempre hagués dit que és d'aquells elements que al ser de goma no es fan malbé... :shock: :shock: No aniràs mai a dormir sense saber alguna cosa nova!!! ;) ;) ;) ;)

Fins aviat!
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 23, 2012 5:07 pm

[quote user="Carles" post="193090"][quote user="Joan XT" post="193088"][quote user="Kpeps" post="193065"]aquestas gomas es canvian quan degut al desgast es van fent primes i la corona va agafant joc,amb lo que el canvi de marxas sembla que tingui joc o la cadena sembli destensada,duran mes o menys depenent de la conduccio de cadascu,Joan quants km'ss portes ??[/quote]

Kpeps, :bow l'has clavat, aquest joc el tinc i he llegit al foro de XT que les canvien entre 15000 i 20000 km i jo i porto 30000km.[/quote]

Bones!!!

Doncs sempre hagués dit que és d'aquells elements que al ser de goma no es fan malbé... :shock: :shock: No aniràs mai a dormir sense saber alguna cosa nova!!! ;) ;) ;) ;)

Fins aviat![/quote]

Tú ves refiante de la goma que veuras :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. feb. 23, 2012 5:13 pm

pel que valen val mes canviar-les, si no van picant els encaixos del tambor de la roda amb els encaixos del "buje " i al final tot son sorolls i fins i tot s´ha de canviar la campana port-corona amb casos extrems.
No costa gens fer-ho, només s´ha de treura la roda de darrere.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 23, 2012 5:15 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 23, 2012 6:31 pm

[quote user="STELVIO 00" post="193095"][quote user="Carles" post="193090"][quote user="Joan XT" post="193088"][quote user="Kpeps" post="193065"]aquestas gomas es canvian quan degut al desgast es van fent primes i la corona va agafant joc,amb lo que el canvi de marxas sembla que tingui joc o la cadena sembli destensada,duran mes o menys depenent de la conduccio de cadascu,Joan quants km'ss portes ??[/quote]
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Tú ves refiante de la goma que veuras :mrgreen:[/quote]

pontelo ponselo :lol: :lol: :lol: en les xt encara duren bastant,pero als anys 90's demaneu a propietaris de FZ 750,xj 600 i demes si fotien canya com acavaven aquests silent blocks,hi havia gent que tenia un joc de casi un centimetre i agafaves la corona i es movia de banda a banda,imagineu quina fressa feia,en general era en totes las marcas pero en las Yam era exagerat............el que diu en Randy jo ho he vist fer,agafar una camara de Vespa o de cotxe petada i folrar-ho,era entretingut pero si ho feies be era el mateix,ja que era goma sobre goma,SENSE SEGONES STELVIO :mrgreen: :mrgreen:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 23, 2012 6:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » ds. feb. 25, 2012 8:16 pm

hola,jo tambe les vaig cambiar amb 15mil km mes o meyns,si no et pots carregar el cojinet del pinyo d´atac amb els cops que fot la cadena cada vegada que cambies.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”