Ollé Amortidors
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ollé Amortidors
L'altre dia vaig veure una JTG, la moto de trial en sèrie que ha fet en Jordi Tarrés, i tot mirant-la detingudament vaig observar que portava un amortidor del darrera marca Ollé. Un cop a casa vaig ciberinvestigar descobrint que és una empresa que fa i repara amortidors de Igualada:
http://www.olle-amortidors.com/
Els envio un mail preguntant pels seus productes, doncs al seu web no ho especifiquen gaire, i la resposta que em donen és aquesta:
-----------------------------
Bona tarda Antoni,
En primer lloc, voldria agraïr-te que hagis contactat amb nosaltres.
La nostra gamma de productes es centra bàsicament en els ciclomotors i les
125cc. També fem algún model de sèrie per una 400cc de Betamotor. Hem fet
algun amortidor per a particulars de una Honda 600cc i una Honda 750cc, i
ens van comentar que anaven bé. Si t'interessa que ens ho mirem, m'hauries
de dir el model de la moto i fer-me arribar l'amortidor de sèrie per poder
prendre les mides i comprovar la força de la molla. També tens la opció de
prendre tu les mides i enviar-me-les. D'aquesta manera, et podré fer un
pressupost.
Si tens qualsevol dubte o consulta, només cal que et posis en contacte amb
nosaltres.
Salutacions,
----------------------------------------
Alegra llegir que encara hi han empreses 'artesanals' que fan productes a la carta. I si un dia haig de canviar l'amortidor de la moto -per muntanya peten molt sovint- seran els primers que miraré.
N'heu sentit parlar mai d'aquesta casa? Recordo que en Gearbox va comentar algo sobre un paio de Igualada que reparava amortidors de les BMW-que-peten-l'ESA, però juraria que era un xicot de fora.
http://www.olle-amortidors.com/
Els envio un mail preguntant pels seus productes, doncs al seu web no ho especifiquen gaire, i la resposta que em donen és aquesta:
-----------------------------
Bona tarda Antoni,
En primer lloc, voldria agraïr-te que hagis contactat amb nosaltres.
La nostra gamma de productes es centra bàsicament en els ciclomotors i les
125cc. També fem algún model de sèrie per una 400cc de Betamotor. Hem fet
algun amortidor per a particulars de una Honda 600cc i una Honda 750cc, i
ens van comentar que anaven bé. Si t'interessa que ens ho mirem, m'hauries
de dir el model de la moto i fer-me arribar l'amortidor de sèrie per poder
prendre les mides i comprovar la força de la molla. També tens la opció de
prendre tu les mides i enviar-me-les. D'aquesta manera, et podré fer un
pressupost.
Si tens qualsevol dubte o consulta, només cal que et posis en contacte amb
nosaltres.
Salutacions,
----------------------------------------
Alegra llegir que encara hi han empreses 'artesanals' que fan productes a la carta. I si un dia haig de canviar l'amortidor de la moto -per muntanya peten molt sovint- seran els primers que miraré.
N'heu sentit parlar mai d'aquesta casa? Recordo que en Gearbox va comentar algo sobre un paio de Igualada que reparava amortidors de les BMW-que-peten-l'ESA, però juraria que era un xicot de fora.

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ollé Amortidors
Vaig coincidir en una cursa amb un pilot que corria amb una Yamaha YZF 450 que portava un amortidor Olle, crec. Però la veritat és que no varem parlar del tema.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Randy, estic quasi segur que aquests de Ollé no son els que va parlar en Gearbox, com molt bé dius era un xicot extranger
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="STELVIO 00" post="193589"]Randy, estic quasi segur que aquests de Ollé no son els que va parlar en Gearbox, com molt bé dius era un xicot extranger[/quote]
- Amortidor de darrere Wilbers (ajustat expressament pel William d'AccessRacing )
- Amortidor de darrere Wilbers (ajustat expressament pel William d'AccessRacing )
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Efectivament l'empresa Ollé no es la que em va "tunejar" un Wilbers adaptat a la K75.
Això m'ho va fer en William de l'empresa AccessRacing, amb seu a Castellolí.
A l'empresa Ollé hi treballava com a enginyer un amic meu, i m'havia comentat que la seva especialitat es fer amortidors "raros" o fets a mida. Concretament ell em deia que en feien per CarCross, un model de cotxe per fer curses de terra, on els amortidors son molt llargs i específics.
Ja veieu, encara hi han fàbriques artesanals que tenen el seu mercat dins la jungla dels productes fabricats en massa a l'est. :razz:
Això m'ho va fer en William de l'empresa AccessRacing, amb seu a Castellolí.
A l'empresa Ollé hi treballava com a enginyer un amic meu, i m'havia comentat que la seva especialitat es fer amortidors "raros" o fets a mida. Concretament ell em deia que en feien per CarCross, un model de cotxe per fer curses de terra, on els amortidors son molt llargs i específics.
Ja veieu, encara hi han fàbriques artesanals que tenen el seu mercat dins la jungla dels productes fabricats en massa a l'est. :razz:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Jo estic a punt d'adquirir un kit Wilbers per la forquilla de la Katé!
Què tal van?
Què tal van?