Pàgina 1 de 1

Roda Davant F800GS

Publicat: dj. març 29, 2012 4:39 pm
Autor: DavidF800GS
Bones,

Em podríeu recomenar un neumàtic de davant, que sigui més mixte que el de série. Pensat per fer alfalt "trencat", pistes però no enduro. Que tingui més seguretat en pistes en sec. 20% pistes 80% carretera.

Gràcies,

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dj. març 29, 2012 4:47 pm
Autor: 650X
Els que et podran aconsellar millor son els que tenen la F800 i han provat aquest pneumàtic, però a mi em sembla que el Heidenau K60 s'ajusta força al que demanes.

Imatge

salut

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dj. març 29, 2012 5:32 pm
Autor: Josep GS
[quote user="DavidF800GS" post="196306"]Bones,

Em podríeu recomenar un neumàtic de davant, que sigui més mixte que el de série. Pensat per fer alfalt "trencat", pistes però no enduro. Que tingui més seguretat en pistes en sec. 20% pistes 80% carretera.

Gràcies,[/quote]
Hola David , tinc una gs800, he probat bastants pneumatics i és evident que fins que no els portes no et pots refiar dels consells però dit això...
Per les condicions que demanes aniría a parar als metzeler tourance més per carretera que per camí o als metzeler enduro 3 sahara.
Salut!!

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dj. març 29, 2012 7:33 pm
Autor: CMB
[quote user="Josep GS" post="196319"][quote user="DavidF800GS" post="196306"]Bones,

Em podríeu recomenar un neumàtic de davant, que sigui més mixte que el de série. Pensat per fer alfalt "trencat", pistes però no enduro. Que tingui més seguretat en pistes en sec. 20% pistes 80% carretera.

Gràcies,[/quote]
Hola David , tinc una gs800, he probat bastants pneumatics i és evident que fins que no els portes no et pots refiar dels consells però dit això...
Per les condicions que demanes aniría a parar als metzeler tourance més per carretera que per camí o als metzeler enduro 3 sahara.
Salut!![/quote]

Hola

Els Sahara 3 van bé, però per asfalt son una mica sorollosos!

Molta gent porta els Heidenau K60 i n'està contenta!

Jo ara mateix porto el segon joc de Metzeler Karoo T i van força bé, per pistes, tenen una tracció més que correcte, i per asfalt donen un bon rendiment en sec. En humit, pluja o moll, millor anar amb cura!

Aixó si duren poquet, al ser tous. Uns 4000km els de darrera i 8000km els de davant. Per tant pots fer dos jocs de darrera, per un de davant. L'avantatge és que no has d'afluixar massa la pressió de l'aire quan et poses en pistes, així les llantes, que son molt toves, no pateixen tant!

Salut

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dj. març 29, 2012 7:56 pm
Autor: Pere29
Jo he probat el metzeler tourance i el michelin anake i et puc dir que a l´hora de fer camins van igual de malament, personalment amb decanto pel metzeler. Tot i aixo dir que mentre no trobis fang es pot anar fent.
Si vos un neumatic mitxe de veritat em decantaria pel heide, pel que he pogut comprobar, es molt superior als altres fora de carretera, i per carretera no queda enrrera.
Si nomes tens que canviar el de devant crec que hauries de posar el mateix que portis derrera, jo ho faria aixi. Cuan canvis de marca fas el joc senser.

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dj. març 29, 2012 8:44 pm
Autor: Prony
Pel que sempre observo, si hi han 100 respostes, hi han 100 consells diferents ara be, del Metzeler Tourance (sense EXP) s'en parla a totes les converses.

Jo no trepitjo la terra ni soc bon pilot a l'asfalt per assessorar-te encara que suposo que la majoria de pneumàtics d'avui en dia son molt millors que els que hi havia deu anys enrere.

Jordi "Prony"

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 12:18 am
Autor: Randy-650
I el Michelin T63? Jo el portava quan feia trail i van bé -sempre i quan no vagis a sac- per muntanya i carretera, amb una duració aproximada en una moto de 150 kg i 60 CV d'uns 5.000 km.

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 12:18 am
Autor: Randy-650
I el Michelin T63? Jo el portava quan feia trail i van bé -sempre i quan no vagis a sac- per muntanya i carretera, amb una duració aproximada en una moto de 150 kg i 60 CV d'uns 5.000 km.

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 12:31 am
Autor: Trencaferro
[quote user="Randy-650" post="196375"]I el Michelin T63? Jo el portava quan feia trail i van bé -sempre i quan no vagis a sac- per muntanya i carretera, amb una duració aproximada en una moto de 150 kg i 60 CV d'uns 5.000 km.[/quote]

Que ha passat Randy??? Que has menjat alls per sopar i et repeteixen?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :cerv

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 12:38 am
Autor: CMB
[quote user="Randy-650" post="196375"]I el Michelin T63? Jo el portava quan feia trail i van bé -sempre i quan no vagis a sac- per muntanya i carretera, amb una duració aproximada en una moto de 150 kg i 60 CV d'uns 5.000 km.[/quote]

Crec que no el fan en la mida de 150 per darrera. Llàstima!

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 10:31 am
Autor: DavidF800GS
Gràcies per les vostres respostes.

Les Heidenau K60 he llegit que no porten camara. Van com un cotxe. Això te algún benefici, o es pitjor que anar amb camara?
Gràcies

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 2:52 pm
Autor: Tiramilles
[quote user="DavidF800GS" post="196406"]Gràcies per les vostres respostes.

Les Heidenau K60 he llegit que no porten camara. Van com un cotxe. Això te algún benefici, o es pitjor que anar amb camara?
Gràcies[/quote]

Hola.
Encara que el neumatic pugui ser tubeless (sense camara) si les teves llantes no son tubeless no pots muntar sense camara. Jo diria que la teva moto no porta tubeless, per tant no pots muntar neumatic sense camara, però si que pots muntar un neumatic tubeless però posant una camara.

Les llantes tubeles son totalment estanques amb el neumàtic i normalment si ti fixes els raids (si en tenen) van montats per fora del neumàtic (veure GS 1200), en les llantes "normals tubetype (amb camara) els raids van muntats al centre de la llanta i queden "dins del neumatic" fer que no pugui escaparse l'aire per tots els forats dels raids es molt dificil.
Tot i això ultimament he vist alguns kits per transformar una llanta tubetype en tubeless , però no hi veig gaire clar, teoricament el disseny del llavi de la llanta tambè es una mica diferent.

Ostres! Com m'enrotllo!!

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 2:55 pm
Autor: Tiramilles
Per cert, pel que dius dels neumatics si realment es 80 - 20 jo em quedaria amb els tourance, jo ara al joc de llantes de "carretera" hi monto els Mitas E08, que son similars als tourance però bastant mes economics.

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 4:11 pm
Autor: 650X
[quote user="Tiramilles" post="196436"]Per cert, pel que dius dels neumatics si realment es 80 - 20 jo em quedaria amb els tourance, jo ara al joc de llantes de "carretera" hi monto els Mitas E08, que son similars als tourance però bastant mes economics.[/quote]

:mestre :mestre :mestre :mestre tú... enfiate'n d'aquest en Tiramilles... que des de que s'ha comprat la cabra-raids-mega-faxion no l'hi em tornat a veure el pèl... :mrgreen: :mrgreen:

:cerv :cerv :cerv

salut!

(PD:è broma...)

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 4:14 pm
Autor: CMB
[quote user="650X" post="196444"][quote user="Tiramilles" post="196436"]Per cert, pel que dius dels neumatics si realment es 80 - 20 jo em quedaria amb els tourance, jo ara al joc de llantes de "carretera" hi monto els Mitas E08, que son similars als tourance però bastant mes economics.[/quote]

:mestre :mestre :mestre :mestre tú... enfiate'n d'aquest en Tiramilles... que des de que s'ha comprat la cabra-raids-mega-faxion no l'hi em tornat a veure el pèl... :mrgreen: :mrgreen:

:cerv :cerv :cerv

salut!

(PD:è broma...)[/quote]

Enric, estàs ben aburrit, eh? :twisted:

El problema d'aquests neumàtics mixtes és que si vas per pistes i trobes fang, vas molt venut. Ara bé, si aquest no és el cas i sempre faràs pistes seques o poc humides, ja està bé!

Per cert, David, només demanes per la roda davantera? Quina portes darrera o és que ja tens clar quina posar darrera?

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 5:49 pm
Autor: DavidF800GS
Posaré totes dues iguals per no fer barreges. El cas es que l'any passat varem fer una ruta per pistes i carreteres, l'unica bassa amb fang que vaig ensopegar amb la roda de davant em va fer volar pels aires. A part del "caxondeo" dels companys, vull evitar aquesta situació de perill en endavant...

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 11:32 pm
Autor: Cuco
Jo he portat molts kms a la 640A un Sahara 3 i el considero un 50/50 molt apanyat.
Actualment a la superbedella hi porto darrera el Heidenau K-60 (ja que els Sahara 3 no els fan tant grans), i torno a tenir la mateixa sensació 50/50. Fa clarament més fregament (no soroll) que un tourance per exemple, però molt menys que uns tacs, i en off déu n´hi dó.

Re: Roda Davant F800GS

Publicat: dv. març 30, 2012 11:53 pm
Autor: Randy-650
[quote user="Cuco" post="196487"]Jo he portat molts kms a la 640A un Sahara 3 i el considero un 50/50 molt apanyat.
Actualment a la superbedella hi porto darrera el Heidenau K-60 (ja que els Sahara 3 no els fan tant grans), i torno a tenir la mateixa sensació 50/50. Fa clarament més fregament (no soroll) que un tourance per exemple, però molt menys que uns tacs, i en off déu n´hi dó.[/quote]

Doncs així quina diferencia hi ha entre portar un Sàhara 3 o un Heidenau K-60, apart del preu?
Esgarrapa més un que l'altre?