Descomptes, Condicions Especials A Ubricarmotos.com
Moderador: Airald
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Descomptes, Condicions Especials A Ubricarmotos.com
Buscant accessoris per la moto a internet vaig trobar la web www.ubricarmotos.com En una pestanya de la web hi vaig trobar això:
"Si eres profesional del sector o perteneces algun Foro o Motoclub y estás interesado en adquirir nuestros productos con condiciones especiales, ponte en contacto con nosotros en el 956 461 024 / 639 166 204 o bien rellena el siguiente formulario pulsando aquí"
Els vaig escriure un correu i em contesten que: "Buenas tardes Jaume, si nos facilita algún correo o teléfono de contacto del responsable del forum, nos podemos poner en contacto con el para pasarle estas condiciones y que se las pueda pasar a todos los miembros"
Responsables de Mototurisme Catalunya, no seria interessant aconseguir condicions especials per a tots els membres d'aquest forum a l'hora de comprar accessoris per les nostres motos?
"Si eres profesional del sector o perteneces algun Foro o Motoclub y estás interesado en adquirir nuestros productos con condiciones especiales, ponte en contacto con nosotros en el 956 461 024 / 639 166 204 o bien rellena el siguiente formulario pulsando aquí"
Els vaig escriure un correu i em contesten que: "Buenas tardes Jaume, si nos facilita algún correo o teléfono de contacto del responsable del forum, nos podemos poner en contacto con el para pasarle estas condiciones y que se las pueda pasar a todos los miembros"
Responsables de Mototurisme Catalunya, no seria interessant aconseguir condicions especials per a tots els membres d'aquest forum a l'hora de comprar accessoris per les nostres motos?
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Descomptes, Condicions Especials A Ubricarmotos.com
A mi em sembla interesant la proposta que fas, però crec que haurem d'esperar que tornin del "tour" alpí.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Pasqual" post="198891"]A mi em sembla interesant la proposta que fas, però crec que haurem d'esperar que tornin del "tour" alpí.[/quote]
Has vist com es nota els que no hi hem anat al tour?? I a sobre m'acaben de trucar fa 5 minuts dient-me que ja estant arrivant a Montpellier i jo aqui...... :enfadat
Has vist com es nota els que no hi hem anat al tour?? I a sobre m'acaben de trucar fa 5 minuts dient-me que ja estant arrivant a Montpellier i jo aqui...... :enfadat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Jo en el seu dia els vaig comprar punys calefactables, amb dos companys del fòrum. Ja sense descompte els preus eren bons, i el tracte també. Així que només puc parlar bé d'ells!

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Trencaferro" post="198898"][quote user="Pasqual" post="198891"]A mi em sembla interesant la proposta que fas, però crec que haurem d'esperar que tornin del "tour" alpí.[/quote]
Has vist com es nota els que no hi hem anat al tour?? I a sobre m'acaben de trucar fa 5 minuts dient-me que ja estant arrivant a Montpellier i jo aqui...... :enfadat[/quote]
No et queixis. Amb quina moto hauries anat? :lol: :lol:
Doncs jo tinc 48 hores seguides de feina. Fins dilluns a les 3 del migdia, tancat aquí :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat i a més :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Per cert, ja tens montura nova?
Has vist com es nota els que no hi hem anat al tour?? I a sobre m'acaben de trucar fa 5 minuts dient-me que ja estant arrivant a Montpellier i jo aqui...... :enfadat[/quote]
Doncs jo tinc 48 hores seguides de feina. Fins dilluns a les 3 del migdia, tancat aquí :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat i a més :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Per cert, ja tens montura nova?
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Pasqual" post="198903"][quote user="Trencaferro" post="198898"][quote user="Pasqual" post="198891"]A mi em sembla interesant la proposta que fas, però crec que haurem d'esperar que tornin del "tour" alpí.[/quote]
Per cert, ja tens montura nova?[/quote]
No, encara no i no sé quan arrivarà, però jo demà també marxo a fer un intensiu de treball durant 15 dies, o sigui que ja veus que a tots ens toca alguna hora o altre haver de "pringar". :enfadat
L'únic que puc dir-te és que t'ho agafis lo millor possible, miris de cansar-te lo menys que puguis i que tinguis una molt bona guardia! ;)
Per cert, ja tens montura nova?[/quote]
No, encara no i no sé quan arrivarà, però jo demà també marxo a fer un intensiu de treball durant 15 dies, o sigui que ja veus que a tots ens toca alguna hora o altre haver de "pringar". :enfadat
L'únic que puc dir-te és que t'ho agafis lo millor possible, miris de cansar-te lo menys que puguis i que tinguis una molt bona guardia! ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Tinc entès que fan als fòrums un 3% de descompte en el preu publicat al seu web menys a l'outlet , liquidacions i els productes on diu CONTACTE, indicant a la compra un número de codi que ens passarien. I com més compres féssim més descompte tindríem.
Hi han molts fòrums aquí la península que ja ho fan servir. Nosaltres fa anys ja vem fer una conjunta de punys calefactables Oxford i alguna coseta més.
Aviam què ens diuen. :D
Hi han molts fòrums aquí la península que ja ho fan servir. Nosaltres fa anys ja vem fer una conjunta de punys calefactables Oxford i alguna coseta més.
Aviam què ens diuen. :D

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Jo els hi he comprat un gypro i els punys, el tracte exwuisit i el servei collonut.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo també els hi vaig comprar i superbé !!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ho mirarem...
De totes maneres, alguna vegada ens hi hem posat en contacte per les KDD's i no hem rebut resposta.
Ja ens hi tornarem a posar en contacte
De totes maneres, alguna vegada ens hi hem posat en contacte per les KDD's i no hem rebut resposta.
Ja ens hi tornarem a posar en contacte
Ex ...moltes coses
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Gràcies Steelman, val la pena si podem aconseguir descomptes per a tots els membres del foro.
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Els hi he comprat diverses coses,les maletes, kit punxades,soport GPS i sempre el tracte i l'enviament excel·lent.
;)
;)