Hola companys, porto ja un temps vivint a Lliça d´Amunt i m´interessaría saber si hi ha algún taller de la vostra confiança per la comarca on em puguin fer les revisions, etc que necessita la meva bmw gs800.
Gràcies per endavant.
Salut!
Tallers Al Valles Oriental
Moderador: Airald
- Josep GS
- Presentats
- Entrades: 6
- Membre des de: dl. març 05, 2012 6:24 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Tallers Al Valles Oriental
Aviam si entra en Pepi600 i et diu el que va ell, a Palau. N'està molt content.

- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Josep GS" post="201457"]Hola companys, porto ja un temps vivint a Lliça d´Amunt i m´interessaría saber si hi ha algún taller de la vostra confiança per la comarca on em puguin fer les revisions, etc que necessita la meva bmw gs800.
Gràcies per endavant.
Salut![/quote]
Josep, si la tens en garantía... jo la meva R1200R l'he portada a Cayma Mataró, bon tracte i preus correctes (al menys per a mí), si ja no esta en garantía...el manteniment periòdic m'el faría jo mateix i les coses "gordes" al servei oficial.
Gràcies per endavant.
Salut![/quote]
Josep, si la tens en garantía... jo la meva R1200R l'he portada a Cayma Mataró, bon tracte i preus correctes (al menys per a mí), si ja no esta en garantía...el manteniment periòdic m'el faría jo mateix i les coses "gordes" al servei oficial.
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Jo la porto a RACING BALAGUER.
C/. Juanot Martorell, 121
08400 Granollers.
Ho tens aprop i n'estic content.
C/. Juanot Martorell, 121
08400 Granollers.