Manetes Ajustables BMW XCountry

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Positronic
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dl. juny 11, 2012 10:55 pm
Ubicació: Girona

Manetes Ajustables BMW XCountry

Entrada Autor: Positronic » ds. juny 16, 2012 6:33 pm

Hola a tots! :D

Ahir vaig muntar a la meva moto unes manetes ajustables Wunderlich, han quedat sensacionals :ban i he guanyat un plus de comfort bastant important.

Imatge

Imatge

Per la palanca de l'embragatge vaig tenir algun problema... pel que sembla, el forat on pivota la maneta era quasi 1,5mm mes gros que l'original :???: , quan el vaig haver muntat feia, el que bulgarment es diu, "la senyora" :lol: el pivot ballava el mambo dins la maneta...

Buscant una estona per els caixonets de cargols i espècies vàries (sort que tinc una mica de síndrome de diogenes :D ) vaig trobar un separador d'acer que el forat anava perfecte per el pivot, pero feia 3mm de gruix :cry:

Per tel d'adaptar-lo a la mida del forat massa gros de la maneta vaig adoptar una solució dràstica: Trobar un eix per on rodès bé el separador i aprimar-li la paret de 3mm amb la mola de banc. Despres de cremar-me una mica els dits va quedar així:

Imatge

Espero no haver-vos aborrit esplicant la batalleta... jeje

Salut

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Manetes Ajustables BMW XCountry

Entrada Autor: Kpeps » ds. juny 16, 2012 6:54 pm

noi,ets un mestre,en el model poterior al teu aquest detall ja venia de serie,una cosa que el public va demandar,amb traça has solucionat una cosa que la casa gran no te als llistats d'accesoris ;) ;)
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”